Hop til indhold

Game of Thrones


Umulia
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg lige set sæson 2 :klap:fedtfedtfedt! Er meget spændt på sæson 3, der er godt nok mange løse ender.

 

Ps. Jeg er blevet hemmeligt forelsket i John Snow :slem:

 

hvor gammel vil du skyde ham til at være i serien? For i bøgerne er han kun 14-15 år :lol: de er allesammen frygtelig unge, joffrey og sansa er vist 12 og rob stark er også kun 15

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 163
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

hvor gammel vil du skyde ham til at være i serien? For i bøgerne er han kun 14-15 år :lol: de er allesammen frygtelig unge, joffrey og sansa er vist 12 og rob stark er også kun 15

 

Eeeek! :badr: Jeg ville nok havde skudt ham til være 20ish... Der røg min John Snow romance :vinke:

 

Godt at der er True Blood på programmet det næste stykke tid. Jeg kan sagtens nøjes med Eric Northman :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Wowsa - er de gode? Jeg ville så gerne læse dem, men synes måske ikke lige jeg har penge til den slags liiige nu

 

Du er vild! :shock:

 

:genert: jeg læser bare virkelig hurtigt, hvis ikke jeg havde haft et barn at passe på også så havde jeg nok været færdig for 2 uger siden.

 

bog 1-3 (det er så 4 bøger i mit bokssæt) er vildt gode :5up: jeg synes lidt han mistede pusten i bog 4 og 5, der er lidt grænser for hvor mange intriger og hemmelige prinser der kan dukke op inden det bliver en anelse kedeligt. Og tweesa 280 kr for hvad 4-5000 siders underholdning er da ikke dårligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Har jo et stykke tid haft 1. sæson liggende på dvd uden at komme i gang med den, men nu har jeg taget hul på den, har set de første fire afsnit, og WOW, siger jeg bare, den er jo fantastisk.! :klap: Endelig en værdig serieafløser for The Tudors (de første to Tudors-sæsoner, that is). Har ellers prøvet med bl.a. Rome og Spartacus, men de kunne ikke helt leve op til det - men den her, den er da lige ved at være endnu bedre! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der store forskelle mellem bøgerne og tv-serien? Jeg tænker, Umulia skriver, at alle personerne er usympatiske i bøgerne, men der er da flere af personerne i tv-serien, jeg godt kan lide. Faktisk synes jeg, at det er fedt, at mange af dem er ret nuancerede - de er ikke bare gode eller onde, det er ikke så sort/hvidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der store forskelle mellem bøgerne og tv-serien? Jeg tænker, Umulia skriver, at alle personerne er usympatiske i bøgerne, men der er da flere af personerne i tv-serien, jeg godt kan lide. Faktisk synes jeg, at det er fedt, at mange af dem er ret nuancerede - de er ikke bare gode eller onde, det er ikke så sort/hvidt.

 

Hov, og no spoilers fra jer, der har læst bøgerne - jeg mangler stadig et par afsnit af 1. sæson og vil ikke vide, hvad der sker. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, og no spoilers fra jer, der har læst bøgerne - jeg mangler stadig et par afsnit af 1. sæson og vil ikke vide, hvad der sker. :genert:

 

nej jeg synes bestemt der var mange sympatiske personer i bøgerne også, men netop fordi de er så nuancerede så kan man synes en er helt forfærdelig i bog 1 og så opdager man noget om personen i bog 3 der gør at han bliver lidt en favorit (det var vist ikke ret meget spoiler :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har kun set sæson 1 og var jo vildt begejstret. Jeg er meget fristet til at se sæson 2 på nettet, men jeg har besluttet mig for at vente, til den kommer på dvd, for jeg synes, at den fortjener at blive set i bedst mulige kvalitet på størst mulig skærm. Men åhhh, det er svært at vente, og jeg kan ikke forstå, hvorfor det skal tage så lang tid at få udsendt den dvd!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...