Hop til indhold

Game of Thrones


Umulia
 Share

Recommended Posts

Læste de to første bøger på ferie - er igang med nr 3 nu - og oh my! De er sååå gode. Og detaljerede. Og bedre end serien. Faktisk.

Og jeg er ved at dø over alt muligt jeg er nøøødt til snart at få svar på!

 

Jeg nænner ikke at læse bøgerne, for hvad nu hvis de tager noget af fornøjelsen ved at se serien? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 163
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg nænner ikke at læse bøgerne, for hvad nu hvis de tager noget af fornøjelsen ved at se serien? :genert:

 

Serien har taget sig nogle friheder. og jeg glæder mig til at se nogle af tingene.. men jeg vil ikke undvære bøgerne! Ville være gået glip af vildt meget.. elsker at hvert kapitel er skrevet fra de forskellige hovedpersoners perspektiv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Serien har taget sig nogle friheder. og jeg glæder mig til at se nogle af tingene.. men jeg vil ikke undvære bøgerne! Ville være gået glip af vildt meget.. elsker at hvert kapitel er skrevet fra de forskellige hovedpersoners perspektiv.

 

Ja, første sæson af serien var nogenlunde tro mod bogen, men i anden sæson skete der godt nok nogle andre ting. Ikke nødvendigvis dårligere dog. Kan godt lide både bøgerne og serien, og glæder mig til begge fortsætter :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bedre. Jeg elsker at man får mere og mere af baggrundshistorien med. Synes spændingen holdes oppe i alle bøgerne.

 

Det var nok bare mig der gik lidt død i alle intrigerne til sidst så :lol: men bog 1-3 var helt fantastiske!

 

Læser I dem på engelsk eller dansk? Bare for at hører hvad der er godt...

 

På engelsk men det gør jeg næsten altid

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er måske ikke lige den rette at spørge, jeg læser engelsk på samme niveau som dansk så jeg bemærker ikke sværhedsgraden :genert: men hvis du er vant til at læse på engelsk så tror jeg sagtens du kan :5up:

 

Så må jeg se om jeg kan låne dem af roomie på et tidspunkt... har ikke lige penge til at købe bøger, men han købte dem og har læst i hvertfald de først...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
så er det jo godt den kommer lige om lidt :mrgreen: og ellers kan bøgerne anbefales! De er virkelig gode...

 

synes ikke halvanden måned er lige om lidt:megaked: når jeg nu har levet af de 2 første sæsoner her den sidst halvanden uge:genert:

 

har lige skrevet mig op til første bog på bibliotekets venteliste. men der er en ventetid på 2-3 mdr.. men så er det heldigt at jeg kan hente de 3 sidste bøger i trueblood serien om et par dage:banan: men tror ikke, jeg tør starte på dem før om en uge, så jeg har dem eller i hvert fald den sidste til køreturen til østrig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...