Hop til indhold

Game of Thrones


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 163
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Jeg har ikke fået set så meget af serien, men jeg har læst alle bøgerne og jeg synes hun var dybt belastende :lol: kapitlerne med hende var godt nok lange at komme igennem

 

second that... synes hun er sejere i serien, af det jeg har set, end i bøgerne. Der er hun lidt træls og naiv :mrgreen:.

 

Glæder mig til næste bog, hvis det nogensinde sker

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg er godt nok spændt på hvor længe der går...

 

Godt at høre det ikke kun er mig der synes hun er lidt belastende :lol:

 

Tror der går lang tid. Læste et sted at G. Martin slet ikke var i gang med så meget at tænke på næste bog, grundet alt det arbejde med successerien etc

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke fået set så meget af serien, men jeg har læst alle bøgerne og jeg synes hun var dybt belastende :lol: kapitlerne med hende var godt nok lange at komme igennem

 

second that... synes hun er sejere i serien, af det jeg har set, end i bøgerne. Der er hun lidt træls og naiv :mrgreen:.

 

Glæder mig til næste bog, hvis det nogensinde sker

 

Så må hun være ret anderledes i bøgerne - hun er klart en af mine favoritter i serien.

 

Øv, jeg har tænkt mig at læse bøgerne på et tidspunkt, men gider ikke at de skal ødelægge mit billede af Dany. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...