Hop til indhold

Game of Thrones


Umulia
 Share

Recommended Posts

Der er heldigvis ikke umenneskelig lang ventetid på dem på mit bib.

Men jeg gik død i at læse 2. Bog fordi jeg ikke rigtigt syntes der var noget spænding i den, da jeg jo ved hvad der sker.

Men nu har jeg lånt den som lydbog:mrgreen: Føler mig lidt gammel når jeg siger det:lol: men jeg kører en del og jeg havde problemer med at jeg var rastløs når jeg kørte til og fra arbejde mm. Fordi det altid er den samme tur.

Så det virker totalt godt med lydbog! Jeg synes den er hyggelig og spændende at høre og så er køreture blevet hygelige nu:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 163
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Gæst Mozart

Købte fornyligt sæson 1&2, og blev rimelig hurtigt fanget. Købte dem op til min ferie, så fik hurtigt tæsket mig igennem begge sæsoner. Tænkte så at jeg ville købe sæson 3, men til min store skuffelse udkommer den først på blu-ray næste år. Jeg går ud fra, at sæson 3 er blevet vist i fjernsynet, og vel også er afsluttet? Nogen der ved om den evt. bliver genudsendt snarest? Men geez, hvor jeg absolut ikke bryder mig om, at se serier i fjernsynet! Jeg vil have den på blu-ray nu! :(

 

/Mozart

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 2 months later...

Så har jeg for en uge siden, fået snøvlet mig sammen til at låne bog nr 5 på biblioteket. Og var lykkelig for alle mine nattevagter i disse dage, for så havde jeg masser af tid til at læse :mrgreen:

 

Da tredje sidste kapitel sluttede, kom der bare et højt 'neeeeejj!!!' :shock: :shock: :shock: fra mig så mine to kollegaer grinede.

 

:damn: der er lang tid til at bog nr 6 udkommer!!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...