Hop til indhold
Umulia

Game of Thrones

Recommended Posts

Der er heldigvis ikke umenneskelig lang ventetid på dem på mit bib.

Men jeg gik død i at læse 2. Bog fordi jeg ikke rigtigt syntes der var noget spænding i den, da jeg jo ved hvad der sker.

Men nu har jeg lånt den som lydbog:mrgreen: Føler mig lidt gammel når jeg siger det:lol: men jeg kører en del og jeg havde problemer med at jeg var rastløs når jeg kørte til og fra arbejde mm. Fordi det altid er den samme tur.

Så det virker totalt godt med lydbog! Jeg synes den er hyggelig og spændende at høre og så er køreture blevet hygelige nu:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Mozart

Købte fornyligt sæson 1&2, og blev rimelig hurtigt fanget. Købte dem op til min ferie, så fik hurtigt tæsket mig igennem begge sæsoner. Tænkte så at jeg ville købe sæson 3, men til min store skuffelse udkommer den først på blu-ray næste år. Jeg går ud fra, at sæson 3 er blevet vist i fjernsynet, og vel også er afsluttet? Nogen der ved om den evt. bliver genudsendt snarest? Men geez, hvor jeg absolut ikke bryder mig om, at se serier i fjernsynet! Jeg vil have den på blu-ray nu! :(

/Mozart

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jublede lidt i går da jeg så andet afsnit i sæson 4(har ikke læst nogle af bøgerne, og kommer nok heller ikke til det foreløbigt), men så kom jeg til at læse en tråd på FB og der var vist en del spoilers :evil: Så skyndte mig væk derfra igen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så kan vi(altså os der ikke har læst bøgerne) gå og gætte på hvem synderen er. For jeg nægter at tro på at det var HAM der gjorde!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og så kan vi(altså os der ikke har læst bøgerne) gå og gætte på hvem synderen er. For jeg nægter at tro på at det var HAM der gjorde!

Nej ikke HAM..... har ikke læst bøgerne, har en teori.

Det var butleren! :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du nu ser afsnittet grundigt igennem igen, er det faktisk ret tydeligt hvem der forgifter ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du nu ser afsnittet grundigt igennem igen, er det faktisk ret tydeligt hvem der forgifter ham.

jeg vil gætte på Margaery eller bedstemoren :hmm:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg tænker jo lidt at det kan være narren(altså ridderen, var det doras eller boras han hed?, som Sansa fik Joeffry til ikke at slå ihjel, der må være en grund til at han mener Sansa må flygte nu!)? Ellers mistænker jeg også bedstemoren. Tror ikke på at det er Cersei.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg for en uge siden, fået snøvlet mig sammen til at låne bog nr 5 på biblioteket. Og var lykkelig for alle mine nattevagter i disse dage, for så havde jeg masser af tid til at læse :mrgreen:

Da tredje sidste kapitel sluttede, kom der bare et højt 'neeeeejj!!!' :shock: :shock: :shock: fra mig så mine to kollegaer grinede.

:damn: der er lang tid til at bog nr 6 udkommer!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites