Gæst Heidis Max Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Så er jeg blvet hunde-ejer, og fundet dette sted. Jeg hedder Heidi - er 37 år. Gift og mor til 2 piger. Max er lige knapt 10 uger. Han er en blandingshvalp hvor hovedparten er schæfer og labrador. Der er vist også lidt rottweiler i ham... Glæder mig til at deltage her i debatten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Velkommen til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lone m Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Hej Velkommen til Hunde-forum:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Heidis Max Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Velkommen hertil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 velkommen - vi glæder os til at høre om Max og endnu vigtigere: se billeder af ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Heidis Max Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 velkommen - vi glæder os til at høre om Max og endnu vigtigere: se billeder af ham Har allerede oprettet et album Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Hej og velkommen herind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 10, 2008 Rapporter Share Besvaret September 10, 2008 Hej og velkommen hertil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 11, 2008 Rapporter Share Besvaret September 11, 2008 Velkommen, ham max ser altså lækker ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts