Gæst McSvend Skrevet Juni 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 Hej alle sammen! Jeg blev 'mormor' til 8 dejlige hvalpe for en måned siden - første gang for både mig og min skattepige. Sidste mandag begyndte jeg så småt at introducere fast føde, og d gik forrygende, bortset fra én 'lille' detalje - de jagter (læs; overfalder) deres stakkels mor og både river og bider hende nærmest til blods hver gang hun er bare tilnærmelsesvis i nærheden. D r nu så slemt at hun flygter op af trappen og hyler indtil jeg kommer og redder hende. Hjælp!!!! McSvend Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Juni 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2012 8 er mange! Tag dem evt to og to ud til hende så de kan die? Og lad hende få lidt fred fra dem ind i mellem.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst McSvend Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Go ide, d vil jeg prøve. Tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Og hvis ikke du har gjort det allerede, så klip deres negle. De kan blive sylespidse og er ikke ret rare, når de kradser tæven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 6, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2012 Spidserne på neglene skal helt klippes af i 3 ugers alderen. Du kunne også bruge lidt 3,5 % fedtindhold i A 38 eller noget dyrere, lave en modermælkserstatning til dem. Og husk at få lært dem at drikke vand. Hvalpe i den alder behøver jo stadig deres mor, men det du beskriver er ikke så ualmindeligt. Prøv at sørge for, at de er fyldt op ved samvær, så hun langsomt kan undgå disse mælketåre, hvis hun ikke magter det. Og ja- de er vilde i deres stræben i den alder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts