Hop til indhold

Søger gode råd hurtigt..


Gæst milleparadis
 Share

Recommended Posts

Gæst milleparadis

Er der en venlig sjæl som vil hjælpe mig?

 

Vi har modtaget en hund, fordi ingen andre gad have hende. Underligt nok, for hun er en rigtig lille perle :D

 

Jeg har ikke meget forstand på små hunde. Slet intet overhovedet. Jeg har haft amr. bulldogs i mange år og dermed er det kun der min viden er.

 

Vi har fået afvide at hun er pekingeser, men det ved jeg ikke? Hun har i hvert fald ikke meget hår.

 

Når jeg læser i bøger synes jeg at hun kan minde om en Tibetansk spaniel..

 

Er der nogen som vil hjælpe mig?

 

Og skal hun i øvrigt have tøj på her til vinter eller burde hun kunne klare uden? Og hvis hun skal - Hvornår begynder "påklædningstiden"?

 

I kan se hende på http://www.123hjemmeside.dk/nynnehund

 

Med venlig hilsen

Camilla

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.

Jeg syntes du skal forhøre dig lidt med tøj til hunden i en dyrehandel der har et udvalg, og de må da helt sikkert være klar over hvilke racer der bruger tøj og hvor når folk starter op med det nu det bliver koldt og blæsende.

 

Hilsen Karen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst truntemor

Det burde ikke være nødvendigt at give din hund tøj på til vinter.. Det har vi ihvertilfald aldrig gjort med Manda og hun har ikke ret meget pels..

 

Synes nu oz at hun minder om en blanding af pekingeser og tibetansk. men skal ikke gøre mig klog på hvad for en af dem helt præcist..

Kær det er hun nu :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...