Hop til indhold

Forsøg - hold afstand, TAK


Gæst LKollerup
 Share

Recommended Posts

Vi har i dag mødt den første med gul sløjfe, en meget stramtandet dame med løs schæfer-lignende, må tilstå jeg havde glemt alt om gul sløjfes betydning, hunden var løs (=vi tager Isak og Bastarden op, Fønix og Petrine bliver på jorden, de er ok med løse hunde), damen holder langt foredrag om den gule sløjfe, men 'jeres er jo så små, så sker der ikke noget'

 

Den gule sløjfe er allerede død for mig! Hun lød meget seriøs, talte om kennelklubben og facebook (uopfordret), men har åbenlyst misset pointen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 353
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej nej nej - ikke en gul sløjfe. Man skal bare klæde hunden ud som en stor schæfer hanhund. Min søster har absolut ingen problemer med løse hunde, og heller ingen har synderligt stort behov for at hilse :blink: og det til trods for at hunden ellers er både venlig og gerne vil hilse. Så jeg vil se om jeg kan sy et schæfer kostume til Barney - hvis det virker vil det være helt fint for mig :D

 

ved ikke lige hvad det er folk falder for når deres hunde skal helt hen til ham? Måske hans ryg hvor alle hår står op i luften fordi han er usikker efter et par uheldige oplevelser?

Nå ja - tror jeg prøver schæfer kostumet :-D

 

Eller hvad med dette:

 

Min onkels retriever/boxer blanding åd engang en halv flødeskumskage der lå i vejsiden og var tabt. På resten af turen kunne min onkel ikke forstå, at ejerne til hunde som normalt gerne ville hilse på hans, gik i en stor bue udenom.

 

Efter noget tid fik han set på sin hund - den havde flødeskums-"fråde" om munden og lignede en rabiesramt. Hahaha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan ikke rigtigt tage det seriøst, at man sammenligner sløjfe ideen med "press like if against animal abuse" osv. :sjov::vedikke:

 

ps. Dette er ikke ment som en fornærmelse, og er bestemt heller ikke fornærmet. Jeg har en "muskelhund" som ser ih og åh så farlig ud, jeg er næsten 1.5meter bred over skulderne, men alligevel har jeg ikke formået at have den store succes med verbale "hold afstand" hentydninger. Måske jeg burde iklæde mig fugleskræmsel tøj, for at holde hundene væk men hvad nu (HVIS) en sølle sløjfe kan røre visse imbecile menneskers sind så de forstår hentydningen. Let og totalt frivilligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...