Gæst Millemusen Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 (rettet) så prøver vi lige igen... min hund har på det sidste klynket og slikket på tv'et hver gang hun ser en anden hund ellers især en hvalp... så hjælp mig lige her... :stupid: er min hund blevet skør? :hmm: eller hva sker der med hende? min hund er 2år... så hun er ikk vildt meget hvalpe agtig mere... tværtimod faktisk... men tror du hun savner selskab? den hund hun er vokset op sammen med er her desværre ikk mere? kan det være en grund... Redigeret Juni 10, 2012 af Millemusen mere info. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Argh det var da en sjov adfærd :hmm: Måske tror hun, hunden i tv'et er virkelig - og vil lege - om det er fordi hun er alene skal jeg ikke kunne sige. Måske det kunne hjælpe hvis du i stedet lavede nogle aktiviteter med hende for at aflede opmærksomheden. Jeg kan fortælle at min yngste beagle på 2 år elsker at spejle sig - vi har sådan nogle gulv til loft spejle i badeværelset - og her står han nogen gange og beundrer den "anden hund" han ser i spejlet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Millemusen Besvaret Juni 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2012 Argh det var da en sjov adfærd :hmm:Måske tror hun, hunden i tv'et er virkelig - og vil lege - om det er fordi hun er alene skal jeg ikke kunne sige. Måske det kunne hjælpe hvis du i stedet lavede nogle aktiviteter med hende for at aflede opmærksomheden. Jeg kan fortælle at min yngste beagle på 2 år elsker at spejle sig - vi har sådan nogle gulv til loft spejle i badeværelset - og her står han nogen gange og beundrer den "anden hund" han ser i spejlet jeg har prøvet med aktiviteter men hun ignorene mig bare... og hun gider ikk kigge i spejlet... men når hun er sammen med min mors hund liver hun helt op igen... og hygger rigtig meget med ham... det er lidt som om hun går i stå når hun ikk sammen med andre hunde... så ved ikk hva jeg skal gøre efterhånden.... jeg har prøvet alt muligt og læst om det og intet virker andet en andre hunde... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret Juni 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 13, 2012 Hvor tit møder din hund andre hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 14, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Jeg synes Rex kigger meget opmærksomt med når der er dyr i tv.. Har kun én gang oplevet ham slikke på skærmen, det var ret sødt faktisk.. Jeg så et afsnit af Airport, hvor de først skulle have en rottweilertæve i transportkasse ombord i flyet, den fortalte højlydt, at den bestemt ikke brød sig om de mænd der håndterede kassen - dette reagerede Rex knapt på. Men så var der en bette hvalp med maveproblemer(diarre osv.) den peb. Og det var åbenbart mere end Rex'es lille hundehjerte kunne bære, så der fik hvalpen på skærmen den helt store "nåårh, det skal nok gå lille ven"-slikketur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 HVornår var hun sidst i løbetid? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst SarahCBH Besvaret Juni 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 17, 2012 Tjaaah.. Hun savner måske lidt selvskab? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts