Hop til indhold

er min hund blevet skør?

Gæst Millemusen
 Share

Recommended Posts

Gæst Millemusen

så prøver vi lige igen...

min hund har på det sidste klynket og slikket på tv'et hver gang hun ser en anden hund ellers især en hvalp...

så hjælp mig lige her...

:stupid:

er min hund blevet skør? :hmm:

eller hva sker der med hende? :vedikke:

min hund er 2år... så hun er ikk vildt meget hvalpe agtig mere...

tværtimod faktisk... men tror du hun savner selskab? den hund hun er vokset op sammen med er her desværre ikk mere?

kan det være en grund...

Redigeret af Millemusen
mere info.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Argh det var da en sjov adfærd :hmm:

Måske tror hun, hunden i tv'et er virkelig - og vil lege - om det er fordi hun er alene skal jeg ikke kunne sige. Måske det kunne hjælpe hvis du i stedet lavede nogle aktiviteter med hende for at aflede opmærksomheden.

Jeg kan fortælle at min yngste beagle på 2 år elsker at spejle sig - vi har sådan nogle gulv til loft spejle i badeværelset - og her står han nogen gange og beundrer den "anden hund" han ser i spejlet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millemusen
Argh det var da en sjov adfærd :hmm:

Måske tror hun, hunden i tv'et er virkelig - og vil lege - om det er fordi hun er alene skal jeg ikke kunne sige. Måske det kunne hjælpe hvis du i stedet lavede nogle aktiviteter med hende for at aflede opmærksomheden.

Jeg kan fortælle at min yngste beagle på 2 år elsker at spejle sig - vi har sådan nogle gulv til loft spejle i badeværelset - og her står han nogen gange og beundrer den "anden hund" han ser i spejlet

jeg har prøvet med aktiviteter men hun ignorene mig bare... og hun gider ikk kigge i spejlet... men når hun er sammen med min mors hund liver hun helt op igen... og hygger rigtig meget med ham... det er lidt som om hun går i stå når hun ikk sammen med andre hunde... så ved ikk hva jeg skal gøre efterhånden.... jeg har prøvet alt muligt og læst om det og intet virker andet en andre hunde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes Rex kigger meget opmærksomt med når der er dyr i tv.. Har kun én gang oplevet ham slikke på skærmen, det var ret sødt faktisk.. Jeg så et afsnit af Airport, hvor de først skulle have en rottweilertæve i transportkasse ombord i flyet, den fortalte højlydt, at den bestemt ikke brød sig om de mænd der håndterede kassen - dette reagerede Rex knapt på. Men så var der en bette hvalp med maveproblemer(diarre osv.) den peb. Og det var åbenbart mere end Rex'es lille hundehjerte kunne bære, så der fik hvalpen på skærmen den helt store "nåårh, det skal nok gå lille ven"-slikketur :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites