Hop til indhold

Der er hunde som fælder


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Buddha.. Kammen er en?

 

Her skræller vi også pels af for tiden!

 

 

What? Den er god til underuld, ved ikke hvad man bruger ellers.

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv da, Voodoo kan lidt godt lide det (eller osse kan han bare ikke snuppe jeg laver noget som ikke involverer ham hehe)

 

Hun er bange for støvsugeren. Da hun var hvalp, fik jeg det der fantastiske råd med at bruge støvsugeren for at få hende til at gø. Det virkede ikke... Det eneste det har gjort, er at hun flygter når den kommer frem. Sådan nogle idioter:evil: Og gud hvor har jeg været irriteret og sur på mig selv siden

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Samler du det sammen? Jeg samler jo her. Så skal det spindes og så skal der strikkes varme luffer!

 

Jeg vil også gerne vide modelnummeret på kammen :mrgreen:

 

Bare en tilfældig, pointen er bare at der er ikke-spidse tænder My Dog - KW Kam (Grov)

 

Ja samler det sammen og smider det ud :mrgreen: Ej jeg kan hverken spinde eller strikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke en portion!

 

Jeg synes spidshundepelsen er nemmere end retrieverpels..eller feks schæferpels. altså i forhold til løse hård indendøre. Mysla kan jeg børste en 2-3 gange om ugen når hun fælder og så er det begrænset hvad der havner på gulvet.. Sheila kan jeg børste med furminator hver dag i fælde perioden og straks vi er færdig og hun ryster sig, så flyver der en helt sky af pels fra hende!

Link til indlæg
Del på andre sites

sikke en portion!

 

Jeg synes spidshundepelsen er nemmere end retrieverpels..eller feks schæferpels. altså i forhold til løse hård indendøre. Mysla kan jeg børste en 2-3 gange om ugen når hun fælder og så er det begrænset hvad der havner på gulvet.. Sheila kan jeg børste med furminator hver dag i fælde perioden og straks vi er færdig og hun ryster sig, så flyver der en helt sky af pels fra hende!

 

Ja det er det samme med Luna. Jeg kan blive ved og ved og ved, og alligevel fælder hun 2 sekunder efter igen.. Overvejer seriøst at smide hende til en hundefrisør og få hende redt helt igennem. Jeg kommer ingen vegne med mine spaghetti-arme

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Jeg har lavet drømmefangere af hundehår. Måske du ku lave sådan en af alt det smukke du børster af?

 

Jeg giver noget af det til fuglene, de er vilde med at bygge reder af det :-)

 

Jeg aftager gerne en anden gang, hvis det er :oops:

 

Ok, det skal jeg da huske :-D Hvad hvis der er en filt, piller man det fra?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
sikke en portion!

 

Jeg synes spidshundepelsen er nemmere end retrieverpels..eller feks schæferpels. altså i forhold til løse hård indendøre. Mysla kan jeg børste en 2-3 gange om ugen når hun fælder og så er det begrænset hvad der havner på gulvet.. Sheila kan jeg børste med furminator hver dag i fælde perioden og straks vi er færdig og hun ryster sig, så flyver der en helt sky af pels fra hende!

 

Ja det synes jeg jo også, men forstår ikke helt, det er lidt upraktisk (for dem) at de ikke selv bare smider det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg giver noget af det til fuglene, de er vilde med at bygge reder af det :-)

 

 

 

Ok, det skal jeg da huske :-D Hvad hvis der er en filt, piller man det fra?

 

Ja, men det kan jeg da selv gøre, det er jo ikke meningen at det skal være besværligt for dig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ja, men det kan jeg da selv gøre, det er jo ikke meningen at det skal være besværligt for dig :blink:

 

Kan smide de værste væk, vidste bare ikke om en spinder var ligeglad med sådan noget. Kan nok samle en god bunke fra dem til efteråret, begrænset hvor meget mere jeg kan få af dem nu, har desværre smidt alt det fra Voodoo i en skralder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

WOW!

 

 

Jeg kender en dame på Amager som spinder og strikker i hundeuld. Jeg tror hun tager mod bestillinger, hvis du vil have lavet noget til dig selv.

Næsten synd at smide al den smukke snehvide uld væk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...