cs-dumle Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Nogle gange kan Dumle altså være for tålmodig Ja, du må gerne angribe min snude: [ATTACH]2592[/ATTACH] Ja, du må gerne nappe i mit øre: [ATTACH]2593[/ATTACH] Ja, du må gerne nappe i min albue: [ATTACH]2594[/ATTACH] Ja, du må gerne ligge og tygge i mit bagben: [ATTACH]2595[/ATTACH] Psyko får efterhånden ofte lov at ligge og tygge på Dumles bagben nu Hvis han er for træls for han bare et lille blidt puf med snuden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 12, 2008 Rapporter Share Besvaret September 12, 2008 Han er sød ham Dumle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 12, 2008 Rapporter Share Besvaret September 12, 2008 Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor kan jeg godt li Dumle (helt uden at have mødt ham). Han er altså bare en af de flinkeste hunde ever Og ret nuser Det er en heldig kat :blink: (som da også er lidt nuser trods jeg ikke er katte menneske) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2008 Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hvor kan jeg godt li Dumle (helt uden at have mødt ham). Han er altså bare en af de flinkeste hunde ever Og ret nuser Det er en heldig kat :blink: (som da også er lidt nuser trods jeg ikke er katte menneske) Hehe tak skal du have :kys: Jeg kan nu også godt lide ham Aslan selvom jeg aldrig har mødt ham Men han har altså også lidt Dumle karakter over sig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 12, 2008 Rapporter Share Besvaret September 12, 2008 Men han har altså også lidt Dumle karakter over sig Det tager vi som et kompliment :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret September 12, 2008 Rapporter Share Besvaret September 12, 2008 Hvor er han en god ven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret September 12, 2008 Rapporter Share Besvaret September 12, 2008 Dejlige Dumle :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret September 12, 2008 Rapporter Share Besvaret September 12, 2008 Hvor er han bare skøn :5up: Mon ikke han kommer til at savne den lille, hvis I finder et nyt hjem til missen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 12, 2008 Hvor er han bare skøn :5up: Mon ikke han kommer til at savne den lille, hvis I finder et nyt hjem til missen. Det tror jeg, men det er desværre mange dyr til sådan en lille lejlighed, den store kat vil stadig ikke accepterer ham og vi syntes ikke vi har råd til en kastration af ham lige nu men jeg tror nu også jeg kommer til at savne ham en lille smule Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 13, 2008 Rapporter Share Besvaret September 13, 2008 Nååårh hvor sødt:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret September 13, 2008 Rapporter Share Besvaret September 13, 2008 Nåhr, hvor er de søde Og Dumle er da alt alt alt for tålmodig overfor missen, at han finder sig i det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 13, 2008 Rapporter Share Besvaret September 13, 2008 Hvor kært! Dumle er da bare den bedste hund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 13, 2008 Nåhr, hvor er de søde Og Dumle er da alt alt alt for tålmodig overfor missen, at han finder sig i det Ja, det er han Nu er det også kun under opsyn de fpr lov, jeg vil ikke have nogle maste killinger eller nogle kløer i hundeøjne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret September 13, 2008 Rapporter Share Besvaret September 13, 2008 Sikke nogle søde billeder :hjerte: Dumle er altså dejlig! Er vild med hans udtryk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret September 14, 2008 Rapporter Share Besvaret September 14, 2008 Det tror jeg, men det er desværre mange dyr til sådan en lille lejlighed, den store kat vil stadig ikke accepterer ham og vi syntes ikke vi har råd til en kastration af ham lige nu men jeg tror nu også jeg kommer til at savne ham en lille smule Ja, han er godt nok kær Kender det med at sætte katte sammen. Jeg har selv 5 og min kærestes 2 flyttede ind for ca. 1 år siden, det tog lang tid for kattene, at finde harmonien, selvom alle er neutraliserede De gik langt hurtigere med hundene og de nye katte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 14, 2008 Rapporter Share Besvaret September 14, 2008 Det tror jeg, men det er desværre mange dyr til sådan en lille lejlighed, den store kat vil stadig ikke accepterer ham og vi syntes ikke vi har råd til en kastration af ham lige nu men jeg tror nu også jeg kommer til at savne ham en lille smule Jeg tror lige jeg har tabt tråden her hvor mange dyr har I i lejligheden De to jeg kan se på billederne ser nu ud til at hygge sig gevaldigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2008 Jeg tror lige jeg har tabt tråden her hvor mange dyr har I i lejligheden De to jeg kan se på billederne ser nu ud til at hygge sig gevaldigt Nu har vi kun 2. Psyko du kan se på billederne har nu fået et godt nyt hjem, men inden det havde vi 3. 2 katte og 1 hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 16, 2008 Rapporter Share Besvaret September 16, 2008 Nu har vi kun 2. Psyko du kan se på billederne har nu fået et godt nyt hjem, men inden det havde vi 3.2 katte og 1 hund Takker - så tror jeg også Tanten kan følge med igen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts