Hop til indhold

Mødes med stresshunden fra helvede (Randers)


Therese
 Share

Recommended Posts

Gæst stenshoej

vi vil også være med til sådan noget træning! må prøve at finde figuranter i nabolaget. og ellers bliver det nok mere aktuelt hvis jeg får snøvlet mig sammen til at flytte til århus :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DogByHeart

Osse tilbud her fra.

Men jeg er ikke begejstret for at de skal hilse i snor. Det kan være konfliktforstærkende mm.

 

Men en tur hvor Bobo kan gå og se mine lidt an, og så lade dem hilse uden snor hvis han er nysgerrig nok, er jeg klar på.

Chico er stor og tålmodig.

Preben lille men absolut ingen pivskid. Og han kan godt sige fra selv. ;-)

 

Du siger bare til, jeg kommer i Fussingø nærmest dagligt, og skal også derhen om max en times tid.

 

Ellers kan det være vi ses til hundemødet fra den anden tråd.

Jeg har dog ikke meldt mig på endnu, men agter at gøre det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Osse tilbud her fra.

Men jeg er ikke begejstret for at de skal hilse i snor. Det kan være konfliktforstærkende mm.

 

Men en tur hvor Bobo kan gå og se mine lidt an, og så lade dem hilse uden snor hvis han er nysgerrig nok, er jeg klar på.

Chico er stor og tålmodig.

Preben lille men absolut ingen pivskid. Og han kan godt sige fra selv. ;-)

 

Du siger bare til, jeg kommer i Fussingø nærmest dagligt, og skal også derhen om max en times tid.

 

Ellers kan det være vi ses til hundemødet fra den anden tråd.

Jeg har dog ikke meldt mig på endnu, men agter at gøre det.

Snoren er mere for at skåne folks hunde, så han ikke stormer hen i hovedet af dem :mrgreen: Det kan godt virke ret overvældende. Og så er det er en ret god måde at få ham til at slappe lidt af på - han kommer ikke fremad, før han er rolig og det kan han ligeså godt lære. Og så må man jo have snor på dyret, så det ikke bare løber :-D Men jeg har nu heller ikke noget imod at slippe dem, når de er tæt på og han er rolig, så de kan hilse i fred og ro uden os hængende i den anden ende af snoren :P

 

Så lad os da bare finde ud af noget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DogByHeart

Det lyder godt. ;-)

 

Hvis du kan i dag, så er jeg der kl.1430.

 

Parkerer på første parkeringsplads, på venstre side af vejen, op af bakken nede fra søen.

-Sort Golf2.

 

Ellers er der andre dage nok, hvor jeg kan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder godt. ;-)

 

Hvis du kan i dag, så er jeg der kl.1430.

 

Parkerer på første parkeringsplads, på venstre side af vejen, op af bakken nede fra søen.

-Sort Golf2.

 

Ellers er der andre dage nok, hvor jeg kan.

 

Ehh... Så skal vi gå eller cykle :genert: Og så tror jeg altså ikke Bobo er klar på ret meget leg! :lol: Tror liige jeg vil bruge et par dage på at finde ud af noget med et lift, hvis det er okay :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...