Hop til indhold

hvalp eller voksen brukt hund


GRAND DANE
 Share

vad ville du velge hvalp eller voksen brugt hund.  

3 stemmer

  1. 1. vad ville du velge hvalp eller voksen brugt hund.

    • hvalp.
      2
    • brugt hund
      1


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jeg har overtaget Hektor da han var 7 måneder...elsker ham inderligt og ved at det er gengældt. Jeg kender mange som har taget imod en voksen hund med gode resultater. Jeg er opvokset med hund og hver af mine forældres hunde har været fra internater.

 

Det kan SAGTENS lade sig gøre at få en skøn hund på den måde...Men du skal naturligvis tænke på hundens behov, baggrund osv ligesom du skal med en hvalp.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg mente at når dem som jeg skal køke hunden af

ved at jeg er første gangs ejer så er min fornemelse

at di bliver mere tilbageholne en fis jeg haved haft hund

før. mvh chico

 

Alle er jo startet et sted :blink: Jeg tror at hvis du sætter dig godt ind i hvad det vil sige at have hund inden du tropper op og vil købe en, så er der mange der vil være positivt indstillet :5up: Sørg for at få læst nogle gode bøger (Lone Grevas "Hvalpen" + "Familiehunden", Irene Jarnveds bøger, Anders Hallgrens bøger) + have taget stilling til træning, opdragelse, alene-hjemme-tid osv. osv. (Det vil være vigtige spørgsmål for en ordentlig opdrætter under alle omstændigheder :-D) Sørg for at have god tid når hvalpen/hunden kommer (min. 3 ugers ferie) så den får en god start og du kan træne alene-hjemme på en god måde. Hvis du har de ting på plads, vil du sagtens kunne få lov til at købe en hund selv om du ikke har haft en før, der er jo ingen der er født med en hund i armene vel? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...