Gæst SarahCBH Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Hejsa! Jeg er en pige på 13 år. Jeg har selv en lille Cavalier King Charles Spaniel og jeg er også vokset op med en lille miniature gravhund. Jeg er næsten hver uge sammen med nogen skønne heste. Alt i alt er jeg bare en rigtig dyreelsker! Jeg kan tage alle slags dyr! :slem: Jeg søger et fritidsjob som hundelufter eller også kan jeg bare passe din hund i en periode hos mig. Begge efter aftalt pris. Jeg er en frisk og kreativ pige. Jeg går til kunst og er efterhånden rigtig langt. Jeg elsker at lege med dyr og også små børn. Jeg er meget udadvent og tilbringer gerne så meget tid som muligt med dyr. De ligger også gerne i min seng. Jeg bor i Ølstykke som så ligger der ved Nordsjælland eller storkøbenhavn. Nu da det jo også snart er sommerferie har jeg masser af tid til din hund/hunde. Og i hverdagen normalt vil jeg bedst fungere som hundelufter da jeg jo også går i skole. Men i ferier passer jeg gerne hunde. Hvis jeg lyder som noget for dig så skriv til min mail: f i e f i e f i e 3 @ h o t m a i l . c o m (bare uden mellemrum) Jeg tjekker den mere eller mindre 1 gang om ugen. M.V.H. Sarah. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts