Hop til indhold

Jeg søger en eller flere faste legekammerater


Gæst Ciia
 Share

Recommended Posts

Jeg søger en eller flere faste legekammerater. Jeg er en blanding af bokser, shæfer og labrador og er i skrivende stund 11 mdr. og fuld med liv og krudt. Hvis du er en unghund fyldt med krudt - eller bare fyldt med krudt - så skriv lige, så vi kan aftale at mødes. Vov vov Viola.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke hvor 8700 er, men jeg bor i 8900.. Så det kan jo ikke være sååå langt væk :mrgreen: Vi vil gerne mødes og lege, men du skal tage højde for, at min hund stresser en smule, når han skal være sammen med andre hunde... Så vi er i gang med at træne, at han liiige slapper lidt af, inden han får lov til at hilse.. Men det kan altså godt være, at han vil forsøge at humpe din hund :oops: Vi er ikke kommet så langt med det endnu..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis I kender en god skov oppe ved jer - så kommer vi op til jer. Trives de sammen så laver vi flere planer tættere på. Er det ok?

Hvad er adressen på hundeskoven hos jer?

Ja, helt sikkert... Men for min skyld kan vi også sagtens køre en tur til Silkeborg, tror jeg.. Skal nok skaffe et lift, da jeg ikke har bil.. Men er sikker på jeg kan lokke lidt med min mutter :blink: Er det ikke bedre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...