Hop til indhold

Breaking Dawn, part 2


Aslan
 Share

Recommended Posts

Så er det i morgen forsalget går i gang :-D

Og nogen har lige modtaget den længe ventede mail om marathon i Cinemaxx..

 

Jeg hååååååååååååååber nogle er klar til 5 film, for så skal der fandme hygges igennem :-D

 

 

 

Og samtidig tikkede SMS ind fra Anja med at hun er frisk på 5, så 3 styks marathon biletter skal sikres i morgen :banan::banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Film set, den var okay :-)

 

Men de har lavet om på noget af handlingen ift hvad jeg husker fra bøgerne og det er sq lidt skuffende synes jeg :hmm: Det er flere år siden jeg har læst den sidste bog, men tror squette jeg husker forkert. Må hellere lade være med at røbe mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hørt, at de har ændret slutningen, ligesom jeg synes, det kan ses på de klip, der er vist. Det gør mig bestemt ikke noget. Bogen var temmelig antiklimaktisk og det tvivler jeg på kan filmatiseres særlig godt.

 

Jeg er bestemt ikke vild fan, men skal da se den sidste...men nok først herhjemme. Det er ikke film, jeg går i biografen for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes den var SÅ fed!!!

 

og jeg gik HELT i koma der til sidst! var dybt chokeret, sad og rystede, og havde hjertet helt oppe i halsen! for mig var det et vildt vildt twist.

 

Uden tvivl den allerfedeste af alle filmene. Meget meget bedre end de andre - sammenlagt!

 

Feeeedt! Jeg skal ind og se den i morgen og glæder mig SÅ meget. :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes 1'eren var udemærket faktisk... Nyt, spændende univers... Ok, pånær det med glimter i sollys og kravler i træer, men ellers ok :) .... Og fedt soundtrack btw... Muse er jo mine alltime faves!

 

Men jeg synes altså de afterfølgende film har været mere skuffende og tamme end den forrige, så har svært ved at beslutte mig for om jeg skal se den sidste..... (Jeg var tæt på at forlade biografen under pt. 1.)

 

Så hvis der er nogle som kan hjælpe mig med at vurdere om den er bedre end pt. 1?

Link til indlæg
Del på andre sites

Seriøst antiklimaks... Fuck den var elendig... Hvordan kunne de lave så langsommelig og kedelig film ud af så actionpacked en del 2 af bogen? :vedikke:

 

Jeg undres stadig over, om min veninde og jeg har læst en anden version af bogen :lol: Altså jeg er med på, at der bygges op til en masse i bogen - og dét er spændende. Men der kommer bare ikke rigtigt mere ud af det end det...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...