Gæst boble Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 har i prøvet disse??? Clean Run: Lickety Stik Lickable Dog Treat erfaringer??? for og imod?? skla bruge den til klikkertræning i byen når man har lidt pænere tøj på... og helst ikke vil ha godbidssnask i tøjet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 En tube med noget klamt smøreost er lige så 'god' (synes jeg), det virker rigtigt fint for os, dog kan det være svært at løsrive sig fra guf-dimsen og hund føler sig altid snydt, hvor en fast guf ligesom er mere afgrænset og ikke til diskussion. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Jeg kender ikke den, du linker til, men jeg køber tit de her Hundefutter und Hundesnacks günstig bei zooplus: TubiDOG Leberwurstpaste Den findes både i laks og i lever. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Den Dorte linker til hader jeg - synes ikke jeg er en svækling, men det er godt nok svært at få trykket noget ud af tuben (mn det der kommer ud er virkeligt lækkert i følge hundene) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Den Dorte linker til hader jeg - synes ikke jeg er en svækling, men det er godt nok svært at få trykket noget ud af tuben (mn det der kommer ud er virkeligt lækkert i følge hundene) Lakse-varianten er lidt mere tyndtflydende end leveren, så det er nemmere at få ud. Men vil give dig ret - lever-varianten er meget tyk, og der skal trykkes hårdt. Jeg har brugt den ved Maggies dyrlægebesøg, hvor hun skulle have massage. Der var det en fordel, at hun skulle arbejde lidt for at få noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret Juni 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2012 Den Dorte linker til hader jeg - synes ikke jeg er en svækling, men det er godt nok svært at få trykket noget ud af tuben (mn det der kommer ud er virkeligt lækkert i følge hundene) jeg syntes også den er sværd at trykke ud...!! så det er derfor jeg tænkte den her var "smart" men kender den som sagt ikke...??!! så ville lige høre om der var ander der havde erfaringer med den... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts