Hop til indhold

Herlev/Ballerup...sort/hvid Shetland Sheepdog forsvundet.

Tullemus
 Share

Recommended Posts

Taget fra FB.

HERLEV/BALLERUP - sort/hvid Shetland Sheepdog forsvundet fredag morgen 22 juni. fra Malurthaven hvor hun blev passet - sidst ser på Hjortespringvej ved bageren.

Bor på Egebjergvang i Balllerup. Hun hedder Coco - er chippet og politiet adviseret. Hun er MEGET sky - så vær varsom.

Kontakt Pernille 26152134

484474_4084534959102_1282511252_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har set det inde på fb og tager turen forbi området i morgen og håber, at den bliver set og fundet snartXXX

Stakkels ejer der ikke får besked af hunde passerne, før hun ankommer fra ferie på fredag :cry: det var sådan noget jeg ville have besked om uanset hvor i verden jeg måtte befinde mig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Coco også hjemme igen :banan:

Fra FB:

TUSINDE TAK till alle de har hjulpet med at søge og sætte flyers op.....

Coco er hjemme i god behold halter på et forben og et bagben - men er sikkert bare udmattet - såfremt hun ikke viser smerte så kommer hun først til dyrlæge i morgen tidlig.

Sidste melding i dag - om at Coco var set ved Gammelgård passede :D

Da jeg hentede Anne - Coco's ejer - kørte vi til Gammelgård - hun to parken på hjørnet og jeg tog "parken" bag Gammelgård (haven) - lige inden jeg så ville køre til "byggepladsen" Skinderskovvej - spurgte jeg Anne om hun havde været ved huset (Gammelgård) og at hun lige skulle kigge rundt der........Anne så en trappe og gik mod den kaldende - op kom Coco - logrende og glad - lidt tynd men glad.

Hun fik lidt mad og vand ved bilen og vi skyndte os at køre hjemad. Hjemme fik hun så kogt ris og en smule kogt lam.

Hun væltede glad rundt og ville slet ikke ligge ned - MEN til sidst lagde hun sig og hvilede - men så snart mor bevægede sig OP igen - hun er død sulten endnu - men nu skal der hviles - så dyrlæge i morgen og så et bad ♥

Link til indlæg
Del på andre sites