Hop til indhold

De mest underlige musikvideoer


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvis I godt kan lide sangere i forklædning, så skal Eminem da med :slem:

 

 

Og så er der den her - ikke helt så langt oppe på mærkelighedsskalaen som mange af de andre i tråden, men der er trods alt ting, der lige får én til at tænke WTF! Jeg elsker den måde de gør kærligt grin med Michael Jackson på - og så er det altså en noget bedre version af nummeret end den han selv lavede ;-)

 

Link til indlæg
Del på andre sites

Den her ... absolut rædselsfuld og absolut seriøs (desværre) !

 

OMG! :stupid::lol:

 

Af musik jeg selv hører :

 

Björk:

 

 

Hun er altid noget for sig selv :5up:

 

The Chemical Brothers:

 

 

Jeg kan også godt lide Chemical Brothers :-D God video :5up: Men stakkels fyr :lol:

 

 

 

Det kendte jeg ikke. Meget specielt! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu I bevæger jer rundt på tuben, kan i så ikke holde øje med en musikvideo jeg længe har ledt efter, men ikke kan finde... Det er 2 der seriøst snaver, mener det er hele videoen igennem. To pæne mennesker....

 

Det siger mig slet ikke noget :hmm:

Hvilken genre er det, sådan ca?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det med vilje? :shock:

 

:sjov:

 

Jeg aner det simpelthen ikke.. Den er jo fra den tid hvor han prøvede at slå igennem som sanger, og jeg mistænker at den ER real. Altså, at de i ramme alvor mente det var feeeeedt at stille ham foran en blå skærm.

 

jeg kan især godt lide der hvor han flyver ind over motorcyklen og hilser på sig selv. Og der med pingvinerne :klap:

 

 

Men altså, man kommer i godt humør af den!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved godt at det ikke er den rigtige musikvideo til sangen, men den her fortjener stadig en plads, synes jeg .. den er bare mærkelig :lol:

 

 

 

Fnis .. Ikke fordi den rigtige video er mindre underlig :

 

:sjov: Totalt 80'er flashback!:sjov:

Jeg var så vild med Trio at jeg købte en af de der mini-synthesizere de bruger i videoen. Den kostede over 2000 kr, så vidt jeg husker, og det var ret mange penge dengang. OMG! I dag er det legetøj :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oooh, Trololo-manden. Han døde faktisk lige i sidste uge :( Men han oplevede da at blive et hit på Youtube først :5up:

Historien om alle trololo'erne er faktisk at den oprindelige tekst blev censuret af Sovjet-regimet - har jeg hørt :lol:

 

 

Ja, der var stor sorg på min FB-væg da han døde :genert:

 

Ej hvor sjovt, hvis det er sandt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

Nu talen falder på Sovjetunionen - så er det her setup noget af det mest bizarre jeg længe har set (selvom jeg faktisk synes det er en smuk sang :genert: )

 

[video=youtube;8WD0WVL-HjE]

 

Og så er der jo den her. Den er egentlig ret sær, men også i den grad sørgelig. I skal ikke se den uden at have en hel pakke kleenex klar - jeg tuder hver gang!

 

[video=youtube;5vkj-t1ytzo]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...