Hop til indhold

Tour de France 2012


Umulia
 Share

Recommended Posts

rolf er indbegrebet af selvhøjtidelig selvovervurdering uden nogen som helst form for ironisk distance - det er så ucharmerende, at det næsten er liiiidt dejligt. elsker når han for tusinde gang på en etape siger "ja, nu er det jo ikke for at tale om mig selv, men .... "

Nej da! Han taler bare ad helvede til dårligt. Det er da charmerende. Han ved, hvad han taler om...det gør de alle tre faktisk, tror jeg. Jeg gør så ikke, for jeg blev først grebet af cykelløb under sidste års Toru de France. Kæft, det var spændende! Og jeg synes, at jeg lærer meget af de tre herrer og også af ham den gamle (på min alder), der sidder hjemme i studiet med kort hår og ugegamle skægstubbe.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

og jeg elsker fandme også brian holm :hjerte: ååååhh, det bliver gode 3 uger, skal bare ligge her på sofaen tyk og mægtig og stene!

Brian Holm er en dejlig gadedreng. Da en af hans ryttere skvattede og brækkede kravebenet, var der lidt uro om, hvorvidt han kunne køre med den skade.

 

"Er muss", sagde Brian benhårdt. Jaja, cykelløb på det plan er ikke for tøsedrenge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Melder mig gerne ind i klubben af Brian Holm fans. Han er så cool, sej, maskulin af h til, genial, også dyb og klog (læs hans bøger) og totalt sexet :oops:

Favorit i løbet Vincenzo Nibali og hele Vacansoleil holdet - dem importerede jeg gerne til Saxo bank, men Bjarne kan vist ikke helt høre at jeg råber det til ham rigtig tit..

Egentlig er der kun en cykelrytter jeg ikke kan lide overhovedet. Lider faktisk af et fuldstændig blindt had til Michael Rasmussen og synes han er den største idiot og,,, nej jeg vil ikke begive mig ud i det. Konstaterer blot at jeg hader ham. :evil:

 

 

Hold nu kæft hvor er det fedt med Michael Mørkøv - han uddeler Saxo bank! :banan: Med prikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

brian holm er så begavet, moden, pissevelklædt og ok sexet :genert: som i nok kan høre, er min tilgang til sporten lidt ... useriøs :lol:

 

Meget ala min tilgang:mrgreen:

 

Egentlig er der kun en cykelrytter jeg ikke kan lide overhovedet. Lider faktisk af et fuldstændig blindt had til Michael Rasmussen og synes han er den største idiot og,,, nej jeg vil ikke begive mig ud i det. Konstaterer blot at jeg hader ham. :evil:

 

Åh jeg elsker dig ret meget lige nu:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Egentlig er der kun en cykelrytter jeg ikke kan lide overhovedet. Lider faktisk af et fuldstændig blindt had til Michael Rasmussen og synes han er den største idiot og,,, nej jeg vil ikke begive mig ud i det. Konstaterer blot at jeg hader ham. :evil:

 

Jeg kan ikke rigtig forstå hvorfor folk har så meget imod Michael Rasmussen :hmm: OK, han er lidt whiny, men på den anden side har han jo stort set fået rettens ord for at det var uretmæssigt at han blev smidt ud af TdF det år - den sportschef, der fyrede ham, er selv blevet fyret osv. Og det var jo den største præstation i karrieren, der blev taget fra ham, det kan man vel ikke bebrejde ham at han er ked af :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke rigtig forstå hvorfor folk har så meget imod Michael Rasmussen :hmm: OK, han er lidt whiny, men på den anden side har han jo stort set fået rettens ord for at det var uretmæssigt at han blev smidt ud af TdF det år - den sportschef, der fyrede ham, er selv blevet fyret osv. Og det var jo den største præstation i karrieren, der blev taget fra ham, det kan man vel ikke bebrejde ham at han er ked af :vedikke:

 

Jeg er helt enig her - jeg tænker også, at han har fået en ret heftig straf, som ikke helt står mål med forseelsen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, piger og drenge, så er det alvor :banan:

 

Bortset fra de skønne landskaber er der altså ikke så meget ved sprinter-etaperne, synes jeg. Det er ikke lige så sjovt som dengang Cipollini og Abdoujaparov var med - den ene lavede altid et show, og den anden væltede enten sig selv eller alle de andre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

what, er hesjedal ude? troede bare, at han havde fået et mega tidstab. læste en liste over skadede ryttere på eb i morges, det var virkelig skræmmende med sprængte milte og punkterede lunger i et væk, det var virkelig voldsomt. jeg er først lige kommet hjem, glæder mig til at se resten af etapen, endelig lidt bakkeværk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Forøvrigt, hvad er alternativerne? Forestil jer lige Riis som kommentator...

 

Ritter: Udbryderne har nu næsten 2 minutter ned til feltet. Riis, tror du de kan holde forspringet over det næste bjerg?

Riis: Mjaaaeh...

Ritter: Der kommer en 20% stigning om ca. 8 kilometer. Kan en mand som Chris Anker holde tempoet her?

Riis: Mjooeh...

Ritter: Du har jo selv kørt over dette bjerg flere gange. Hvor hårdt er det egentlig?

Riis: Tjaaaeh, ret hårdt, meeen... ... ...

Ritter: Tror du Mørkøv har nogen chance for at beholde den prikkede trøje i dag?

Riis: Naaah...

 

osv. Hygge ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

nej, men skal nok holde lidt lav profil med min antipati, som jeg vist har nogenlunde for mig selv herinde :lol: dog vil jeg tillade mig at påstå, at hans overdrevne brug af frasen "det skal jeg lige love for" er helt objektivt urimelig.

 

Godt jeg ikke er ene. Gider ikke høre om alle hans bedrifter!

Til gengæld er det dejligt med Leth, han ved så meget om de områder rytterne kører igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...