Hop til indhold

Tour de France 2012


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Flot kørt af Chris Froome - fører hele vejen op ad bjerget, og kommer alligevel først over stregen :5up: Og Evans kunne ikke gøre en skid - hæhæ :drille: (jeg kan ikke lide Evans :genert:)

Sniksnak og vissevasse, selvfølgelig kan du da lide Cadel Evans. Du ved det bare ikke endnu. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

noget kan vi da blive enige om :lol: (men ham er der vel ret beset ikke rigtigt nogen der ligefrem kan "lide")

Jow da?! Det kan JEG. :banan:

 

Han minder mig om en lidt vanskelig, men dejlig elev jeg engang for tusind år siden havde på teknisk skole. Skidedygtig var han forøvrigt også, sååååå deeeeeeet ......

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt jeg ikke er ene. Gider ikke høre om alle hans bedrifter!

Til gengæld er det dejligt med Leth, han ved så meget om de områder rytterne kører igennem.

 

Rolf'en er god og hyggelig synes jeg. Det er også hyggeligt at man altid ved han tager en snack kl ca 16. det kan høres hver dag :-)

 

Han har kørt meget de steder og hvorfor er der noget i vejen med at fortælle om det? Jeg synes ikke han fører sig frem med "sine bedrifter".

 

Leth er også fin at høre på, jeg manglede hans kommentarer, de år han var væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Pyh hvor er Sky holdet stærke. Men bemærk at min ven Nibali er super godt med - bare vent til det begynder at gå opad for alvor!Og jeg må indrømme at jeg ikke er større end det fryder mig at det går så dårligt for Radioshit og Schleck.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg også godt leve med ;-)

 

I starten var der helt hysteri om Schleck-brødrene - de var åh så dygtige, og hallo. Men efterhånden viste det sig at de er et par forkælede møgunger, der jamrer og brokker sig mere end resten af feltet tilsammen - så er der brosten, så går det ned ad bakke, WTF! :shock:

Er træt af dem - i det mindste er der kun én i år :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rolf'en er god og hyggelig synes jeg. Det er også hyggeligt at man altid ved han tager en snack kl ca 16. det kan høres hver dag :-)

 

Han har kørt meget de steder og hvorfor er der noget i vejen med at fortælle om det? Jeg synes ikke han fører sig frem med "sine bedrifter".

 

Leth er også fin at høre på, jeg manglede hans kommentarer, de år han var væk.

 

Jeg kan bare ikke klare Rolf, tror ikke der kan laves om på det.

 

Jeg savnede også Leth, forstår slet ikke han var dømt ude, han har jo aldrig fået en dom.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg morede mig også lige over ham :lol: Det er nemt nok at være modig på andres vegne.

 

Jeg var virkelig bange for at vores dyrlægebesøg ville trække ud i dag, men vi kom rimeligt tidligt hjem, så jeg glædede mig til at se resten af etapen - så var der fejl på Yousee! :stupid: Men den sidste halve time har det været nogenlunde, håber det bliver ved!

Link til indlæg
Del på andre sites

Woow! Nu er jeg lidt imponeret :5up: Hvor har du fået den henne?

 

 

Jeg og min mor deltog i nogle cykelløb rundt om på Sjælland. Jo jo, rigtig racere med klikpedaler und alles. Tror det længste var 90 km.

 

Og ved et af disse løb er der salg af trikot'er. Der hang denne her. Der var kun dette ene eksemplar. Vi havde ingen penge med, så jeg tiggede og bad og fik lagt den til side. Dagen efter drønede jeg til Ringsted (det var før kørekortet, så det var med bus) og hentede den.

 

Et par år efter kom Indurain til København og deltog i Ritter Classic. Der tog min mor og jeg ind, hun bevæbnet med kamera og mig med denne her trikot. Min mor opdagede, at han gik bag scenen og så tog hun benene på nakken, jeg fattede intet, men fulgte efter og så at hun var lige ved at vælte en ældre dame med stok:oops::mrgreen: Og vupti, stod Jeanette forrest og fik autograf på trikot:banan:

 

Min favorit:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og en skam at jeg ikke var hjemme og kunne se etapen. Optog den og sad til langt ud i mørket og så optagelsen. Om så ikke etapen gik over tid og jeg ikke havde fået optaget de sidste 5 km! :stupid: :evil:

 

Hvor træls, det er næsten værre end når man ikke får afslutningen på en krimi.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Savner Tv2 og touren :megaked:

 

Har ellers ikke savnet tv overhovedet, så har sagt til manden at det ikke haster at få det der parabol-noget op og køre. Men lige touren, dét savner jeg altså.

Er der ikke et sted man kan streame fra? Gratis? :engel:

 

Mener du kan på tv2.dk, men er ikke sikker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Savner Tv2 og touren :megaked:

 

Har ellers ikke savnet tv overhovedet, så har sagt til manden at det ikke haster at få det der parabol-noget op og køre. Men lige touren, dét savner jeg altså.

Er der ikke et sted man kan streame fra? Gratis? :engel:

 

Ikke gratis, men en måneds yousee.tv koster 199,- og man binder sig ikke til noget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...