Hop til indhold

Tour de France 2012


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes også, at det har været lidt tamt i år - men det ser ud til, at der bliver flere om at udfordre næste år, så det må blive et brag af en tour.

 

Nu må manjo så bare vente til OL starter... indtil da er det planen, at jeg skal nå at støvsuge, slå græs, klippe hæk og måske pudse vinduer.... suk

 

jeg skal rydde op + gøre rent i vores køkkenskuffer og -skabe - det andet har jeg mand/husslave til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

udenfor :skraek: ol starter på fredag :banan: årets tour har været lidt af et antiklimaks, synes jeg. og jeg glæder mig virkeligvirkelig meget til næste år med contador, andy schleck, jakob fuglsang (personlig interesse) og froome på et nyt hold.

 

:lol: Hvad tænkte jeg dog på :stupid:

 

Ja, det har ikke været den mest interessante tour. Som Leth ganske rigtigt sagde: "Det var en værdig vinder, men ikke en stor vinder."

Jeg synes egentlig tourens highlight var Cavendish's etapesejr i forgårs, hvor han kørte helt umenneskeligt hurtigt :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
Hvad skal vi så lave nu? :vedikke:

 

Synes altid det er en lidt tom følelse når touren slutter - noget man har brugt så mange af dagens timer på i hele 3 uger. Måske skulle man se sig om udenfor :hmm:;-)

 

Lidt ud, så ind og se OL og ikke mindst glæde dig til Vueltaen som TV2 også viser! Og så kan du lige komme til Randers og se post Danmark starte sammen med Gryn og mig

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Det er jo desværre en arbejdsdag, så jeg tror jeg vil holde fri fra arbejde den dag og måske køre et sted ud på ruten også, og på den måde se dem flere gange. Ved ikke helt hvorhenne endnu, jeg vil prøve at køre den igennem for at finde nogle gode steder. Hvis ikke ægtefællen vil med er du ihvert fald mere end velkommen (har kun 2 sæder i bilen) til at tage med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo desværre en arbejdsdag, så jeg tror jeg vil holde fri fra arbejde den dag og måske køre et sted ud på ruten også, og på den måde se dem flere gange. Ved ikke helt hvorhenne endnu, jeg vil prøve at køre den igennem for at finde nogle gode steder. Hvis ikke ægtefællen vil med er du ihvert fald mere end velkommen (har kun 2 sæder i bilen) til at tage med.

 

Tak men håber så sandelig min dyt bliver godkendt til syn i denne uge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er i hvert fald ikke det dummeste sted at befinde sig, når rytterne suser fordi...så skal vejret bare være som i dag, så kan det kun blive hyggeligt !

 

Det er godt at det er en enkeltstart, så har man en chance for at vide hvem der kommer. Sidste år, tror jeg - eller forrige :hmm: kørte de lige forbi mit hus. Det var bare et sus af en masse farver, så var de væk :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt at det er en enkeltstart, så har man en chance for at vide hvem der kommer. Sidste år, tror jeg - eller forrige :hmm: kørte de lige forbi mit hus. Det var bare et sus af en masse farver, så var de væk :lol:

 

Ja, det går dælme stærkt, når de suser forbi. Vi tullede til Herning sidste sommer må det vel have været, fordi jeg ville se Contador i levende live (jeg troede han var lille...det er han så ikke) og det sagde også bare sus, når feltet gled forbi, men nu var det et gadeløb, så de suste et par gange eller mange, så der var lidt mere at se på...når nu vi endelig havde taget turen derop....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...