Hop til indhold

Farvel, min lille Thailo.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Gæst bøvle

Kender godt den følelse af ikke at have flere tåre, men lige ludselig kommer de frem alligevel, og ikke have kræfter til at lave noget... Men man kan ikke tage sig sammen... Alt virker så meningsløst. Men pludselig kommer den dag, hvor du tænker... Hov nu har jeg ikke tænkt på det før nu, og det er der du får en hverdag med et andet indhold end du plejer:blink: trøstekrammer til dig i din svære tid... ;-) Dine hunde leger godt sammen nu og lider ingen smerte.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 97
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige :( Andet end at jeg nok ikke skulle have læst denne tråd på mit arbejde for nu startede vandværket da :megaked:

 

Thailo har betyder meget for mig; han var en af de få hunde Mollie rent faktisk kunne lide, han mindede utroligt meget om Rosie og han gav Jessie et par gode oplevelser med voksne hanhunde.

 

Men hvad han har betydet for mig er vand i forhold til hvad han har betydet for dig og jeg kan kun alt for godt sætte mig ind i hvordan du føler lige nu.

 

Kæreste lille koplettede Thailo, sov sødt og hils omkring dig - du har mange venner, hvor du er nu.

 

Min dybeste medfølelse til dig Ascha :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv, nu var jeg ellers lige holdt op med at tude... :megaked:

 

Det er virkelig mærkeligt at forsøge at forstå at han ikke er her mere, det går nok først rigtig op for mig, når vi skal på den første tur uden ham... :megaked: Og selv om jeg holder utrolig meget af dig, så frygter jeg den altså lidt, jeg skal i hvert fald huske en pakke lommetørklæder... :oops:

 

d020.gif Thailo og tak for en skøn tid, du har været en ganske særlig ven :lun:

 

Og Ascha: Jeg elsker når jeg får ret ;-) Jeg har hele tiden været 100% sikker på at du ville vide når tiden var inde, at du ville finde præcis det rigtige tidspunkt, hverken for tidligt eller for sent. Der er ikke nogen som dig, som i den grad er opmærksom på sin hund og kender den ud og ind :kys: Jeg håber at du nu finder ro til "bare" at være ked af det, nu er det værste sket, det bliver ikke værre :ae:

 

Her er lidt billeder af Thailo, desværre ligger de fleste på den gamle computer og jeg har ikke fået dem overført endnu :oops:

221806_1036501705119_4936_n.jpg

168441_1695813147493_6482088_n.jpg

03.07.12 264.jpg

03.07.12 266.jpg

03.07.12 267.jpg

03.07.12 270.jpg

03.07.12 272.jpg

03.07.12 277.jpg

03.07.12 304.jpg

03.07.12 317.jpg

03.07.12 339.jpg

03.07.12 341.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er den første nat overstået uden hund. Jeg har ikke sovet ret godt og ligner en bokser der har tabt en kamp dagen før.

 

Jeg kan ikke græde mere,.. der kommer ingen tårer.

 

Jeg ved at jeg gjorde det rigtige, især da dyrlægen trak blodet tilbage i kateteret og det var helt mørkt (hvilket tyder på at blodet ikke er iltet) og jeg ved at jeg måske har sparet ham for at blive kvalt. Det hjælper bare ikke en skid på savnet.

 

Jeg savner min lille smukke hund, som dog kom til at se lidt usoigneret ud til sidst, fordi han det sidste halve år blev lidt ømskindet, så jeg nøjedes med at klippe filttotter af. Det virker næsten surrealistisk at jeg aldrig mere kan begrave mit ansigt i hans bløde pels og få en dyb rumlen tilbage som svar, at jeg ikke mere skal grine af alle hans underlige ansigtsudtryk, at jeg aldrig mere får et smækkys i øret eller får tørret snude af i mine bukser.

 

Normalt, når jeg er ked af, det sætter jeg mig til at spille på mit keyboard og jeg har da også sat mig ved det, men det føles bare forkert. Ellers plejer jeg at gå ud med hunden,... det kan jeg så af gode grunde ikke. Så har jeg skrevet 10 indlæg herinde (tror jeg) som jeg har slettet igen fordi ordene ikke vil samarbejde og nu sidder jeg og tænker på om jeg skulle kaste mig over den opvask der er vokset frem på mit køkkenbord over de sidste mange dage,... det orker jeg bare heller ikke.

 

Jeg ved at tiden er det eneste der kan hjælpe, men hvorfor går den så så langsomt. Jeg har været oppe i 3½ time, men det føles allerede som en hel dag. Æv hvor er det ækelt at have det sådan her.

 

Det er bare så hårdt at miste en god ven :ae:

Læs af her inde, vi er mange som selv har været tur igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har det godt nu. Han løber og leger på regnbuemarken med de hundevenner, der er taget af sted før ham. Og alle er unge og raske. Ingen har ondt. Og ingen er gamle og trætte.

 

Jeg har først lige nu set at det stod så galt til med Thailo. Jeg har haft alt for travlt med at kæmpe for min egen gamle hund...

Men en dag må jeg også give slip. Så jeg snakker tit med Silke om regnbuemarken, hvor hun skal vente på mig. Så vi sammen kan gå over regnbuebroen.

 

---Man kan næsten komme til at længes efter sin egen afrejse......... :shock:

 

Men vi har lært SÅ meget af vores hunde. Især af dem, der blev gamle. Og al vores viden og alt hvad vi har lært, er næsten uden mening hvis vi ikke fortsætter som hundeejere og -elskere her på jorden.

Så jeg forsøger at vænne mig til tanken om at Silke en dag heller ikke er her mere....... Ved at kikke på hvalpe på Nettet. Ved at undersøge racer. Ved at lege med tanken om en ny hund engang. Ellers bliver afskeden med Silke helt ubærlig.

 

Jeg håber sådan, at du, Ascha, har mange dejlige hundeår til gode. Og at du snart finder en ny lille sjæleven. :ae:

 

Engang mødes vi, -og alle vores HF-hunde- på den anden side af regnbuebroen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er den første nat overstået uden hund. Jeg har ikke sovet ret godt og ligner en bokser der har tabt en kamp dagen før.

 

Jeg kan ikke græde mere,.. der kommer ingen tårer.

 

Jeg ved at jeg gjorde det rigtige, især da dyrlægen trak blodet tilbage i kateteret og det var helt mørkt (hvilket tyder på at blodet ikke er iltet) og jeg ved at jeg måske har sparet ham for at blive kvalt. Det hjælper bare ikke en skid på savnet.

 

Jeg savner min lille smukke hund, som dog kom til at se lidt usoigneret ud til sidst, fordi han det sidste halve år blev lidt ømskindet, så jeg nøjedes med at klippe filttotter af. Det virker næsten surrealistisk at jeg aldrig mere kan begrave mit ansigt i hans bløde pels og få en dyb rumlen tilbage som svar, at jeg ikke mere skal grine af alle hans underlige ansigtsudtryk, at jeg aldrig mere får et smækkys i øret eller får tørret snude af i mine bukser.

 

Normalt, når jeg er ked af, det sætter jeg mig til at spille på mit keyboard og jeg har da også sat mig ved det, men det føles bare forkert. Ellers plejer jeg at gå ud med hunden,... det kan jeg så af gode grunde ikke. Så har jeg skrevet 10 indlæg herinde (tror jeg) som jeg har slettet igen fordi ordene ikke vil samarbejde og nu sidder jeg og tænker på om jeg skulle kaste mig over den opvask der er vokset frem på mit køkkenbord over de sidste mange dage,... det orker jeg bare heller ikke.

 

Jeg ved at tiden er det eneste der kan hjælpe, men hvorfor går den så så langsomt. Jeg har været oppe i 3½ time, men det føles allerede som en hel dag. Æv hvor er det ækelt at have det sådan her.

 

:ae: :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åhh altså :(

 

Har simpelthen ikke kunne få mig selv til at gå ind i den her tråd og har flere gange prøvet at få formuleret noget pænt og medfølende.

Men har ikke kunne.... Tuder hver gang og jeg har ikke engang mødt ham.

 

Men har jo fulgt jer herinde de sidste par år og det venskab og nære forhold i har haft, har jo skinnet igennem hele hele tiden.

Så det smerter mig, at det nu var tiden at sige farvel :ae:

 

Jeg ved du gjorde det rigtige for ham og jeg håber det kan hjælpe dig lidt i sorgen, at vide du har givet ham den største og sidste gave du kunne - En smuk og værdig afsked i dine arme!

 

 

Jeg føler sådan med dig og sender dig de varmeste tanker :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci

Det gør mig ondt :ae:

 

Thailo havde en speciel plads i mit hjerte, selvom jeg ikke har set ham længe :megaked: Men han har haft den bedste ejer, han kunne få. Tårerne triller nu, han var noget helt unikt :( Verden er nu en stor personlighed mindre. Farvel smukke Thailo :cry:

 

Kram fra os begge to til dig

 

thailohf4.jpg

 

thailohf2.jpg

 

thailohf3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

I er sgu så søde allesammen, tak (jeg lyder efterhånden som en gammel plade med hak i).

 

I det hele taget har folk været fantastiske til at ringe og skrive til mig og her hvor jeg bor, er det rygtedes efterhånden. Jeg har fået en del kram og mange medfølende ord og alle taler så pænt om min gamle dreng,.. og så tuder jeg jo når de går igang med det. Men det har de nu også taget pænt.

 

Jeg har været i Bernstorffsparken idag, fordi jeg simpelthen var så rastløs men ikke ville ud hvor folk kendte mig og måske ville spørge. Jeg hilste på en masse gode hunde, fik mig nogle gode grin og en øl og kørte hjem igen i et lidt bedre humør. Og så er denne dag jo ved at være overlevet og i morgen bliver det sikkert lettere.

Link til indlæg
Del på andre sites

I er sgu så søde allesammen, tak (jeg lyder efterhånden som en gammel plade med hak i).

 

I det hele taget har folk været fantastiske til at ringe og skrive til mig og her hvor jeg bor, er det rygtedes efterhånden. Jeg har fået en del kram og mange medfølende ord og alle taler så pænt om min gamle dreng,.. og så tuder jeg jo når de går igang med det. Men det har de nu også taget pænt.

 

Jeg har været i Bernstorffsparken idag, fordi jeg simpelthen var så rastløs men ikke ville ud hvor folk kendte mig og måske ville spørge. Jeg hilste på en masse gode hunde, fik mig nogle gode grin og en øl og kørte hjem igen i et lidt bedre humør. Og så er denne dag jo ved at være overlevet og i morgen bliver det sikkert lettere.

 

:shock: Hold da k**t, så var det godt jeg tog i Hareskoven med Noomi, det havde været lidt af en overraskelse at rende ind i dig uden at være forberedt og bevæbnet med førstehjælp i form af en pakke lommetørklæder... :genert: Godt at det var en god oplevelse :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...