Hop til indhold

Farvel, min lille Thailo.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Gæst snuseren

Ascha :ae::ae:

 

RIP Thailo...

 

Skønhed forgår aldrig, den lever videre i vores hjerter for altid :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 97
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Blomsterpigen
Så er eventyret slut. Thailo sov stille ind med hovedet på min arm kl. 16.40.

 

Thailo, du har lært mig mere end det burde være muligt for en enkelt hund, og det vil jeg altid være dig taknemmelig for. Nu er du ved regnbuebroen sammen med Ascha, og alle dine venner, og jeg ved at vi ses igen en dag. Jeg behøver ikke sige det,... du ved, at du er elsket og savnet.

 

Det er jeg virkelig ked af at høre, det er frygteligt at miste din hund - sin bedste ven.. Sit barn

 

Vores tanker er ved dig/I

 

R.I.P Bette Thailo <3

 

Altid gemt, aldrig glemt <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DogByHeart

Du er ramt hårdt, lige hvor det gør allermest ondt. I hjertet..

Ingen ord kan udtrykke det du føler lige nu, det ved jeg fra da min Bossi blev himmelhund.. :neutral:

 

Hvis du ikke kender den i forvejen: The Rainbow Bridge

Han var en fin hund din Thailo, og jeg er sikker på min Bossi gerne vil lege..

 

Stort kram.

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mk101

Åh, så hårdt at sige farvel til så elsket en ven.

 

Tak for de gode historier og fine billeder. Håber de kan være med til at gøre dit savn lettere at håndtere.

 

Mange tanker herfra!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har de ringet fra dyrlægen; Thailos urne er kommet. Syntes ellers lige at jeg var kommet et lille stykke på vej væk fra alt det helt tunge, men nu kan jeg mærke at jeg sat lidt tilbage igen. Kan også godt fornemme at jeg laver overspringshandlinger for at slippe for at tage mig sammen til at køre derhen. Åhhh, bare tiden dog ville gå lidt hurtigere....

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har de ringet fra dyrlægen; Thailos urne er kommet. Syntes ellers lige at jeg var kommet et lille stykke på vej væk fra alt det helt tunge, men nu kan jeg mærke at jeg sat lidt tilbage igen. Kan også godt fornemme at jeg laver overspringshandlinger for at slippe for at tage mig sammen til at køre derhen. Åhhh, bare tiden dog ville gå lidt hurtigere....

 

:ae:

Skal urnen i jorden, eller vil du have den stående?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Så har de ringet fra dyrlægen; Thailos urne er kommet. Syntes ellers lige at jeg var kommet et lille stykke på vej væk fra alt det helt tunge, men nu kan jeg mærke at jeg sat lidt tilbage igen. Kan også godt fornemme at jeg laver overspringshandlinger for at slippe for at tage mig sammen til at køre derhen. Åhhh, bare tiden dog ville gå lidt hurtigere....

 

:hmm:Ja hvad gør man, i din situation, har du en have ( grund ) som er din egen, ellers er det noget med et du betaler for at have i din tid, men få¨for gud skyld en ny hund, jeg tror ikke du kan leve uden, det er ikke nemt at tage den beslutning, men dig uden hund og det der følger med af opgaver ( udfordringer) kan slet ikke se du fungerer uden, og du behøver ikke en flok bare en, nemlig DIN !:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Hov jeg kom til at trykke enter inden jeg var fik alt med :stupid: .....Det jeg mener er at du ikke kan leve uden hund, det er klart for enhver, så anskaf en ny, start forfra, den kan aldrig blive som Thailo, men det skal den heller ikke være, den skal bare være din nye hund, din følgesvend, simpelthen din fremover, Thailo fik alt, nu er der en anden der har brug for at være lige så heldig, at blive din! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åhh Ascha altså... :ae:

 

Nu tror jeg endelig jeg er nået så langt at jeg kan komme ind i denne tråd uden at stortude - Og jeg har aldrig mødt Thailo, så jeg kan slet, slet ikke forstille mig, hvor svært det må være for dig.

 

Men tænker lidt med urnerne... Har hundene nogle yndlingssteder, hvor asken kan spredes?

Ved ikke om det er lovligt og om tanken overhovedet tiltaler dig?

 

Men tror måske det er det jeg gør, engang når vi når så langt... Bare tanken om at en dag opretter jeg sådan en tråd, er ved at gøre mig syg :oops:

Så du har min dybeste medfølelse og jeg håber du finder den løsning der passer dig bedst mht. urnerne. :bighug:

 

Og mht. en ny hund... Tror du vil kunne mærke det inderst inde, når den rigtige hund er der.

Det er bare så skide svært, for nogle har det bedst med at få en ny hund med det samme og andre kan slet, slet ikke udholde tanken om en ny i flere år efter.

Så du har nok desværre kun din egen mavefornemmelse at gå efter.

 

Ville sådan ønske, der fandtes en universal håndbog man kunne slå op i "sådan kommer du videre og får sorgen til at gå væk" som man bare kunne følge slavisk og så var man OK igen kl. det, på den og den dato... :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...