Hop til indhold

Min elskede lille Teiturskat


Gæst Stella
 Share

Recommended Posts

Savner Teitur ekstra meget i dag, det er juleaften lige om lidt, han er her ikke, det er så underligt. Ville tænde et lys på hans grav og sende ham så mange kærlige tanker om alle vores gode minder sammen. Så ville jeg give Tjaldur en skøn aften, selv jeg ligner et skvatten lig ( øv hvor er det altså surt at være syg og ikke kunne smage alt den gode mad ) og vide at Teitur ville elske at se Tjaldur få alt den kærlighed.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 229
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Sorgen er tung for tiden. Det er lige om lidt et halvt år siden jeg mistede ham. Jeg fatter det. Det føles som om det var i går, samtidig med at det føles som om det er flere år siden. Jeg ville ønske han var her, savner at kramme ham og dufte til ham og give ham kys på hovedet, lige oven på hans charmefritz. Savner at gøre ting sammen med ham :megaked: Savner at gå ture med ham, se ham bade i vandet ved stranden, se ham løbe i hundeskoven, se ham slikke på mine kaniner, se ham løbe efter pind og putte med ham i sengen om aften :megaked: årh for fanden altså. Teitur min skat.

 

IMG_8681.jpg

22FEBUR.jpg

freajogteitur.jpg

DSC01594.jpg

IMG_8686.jpg

IMG_9009.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...