Hop til indhold

Indy


Gæst Greyhounds
 Share

Recommended Posts

Hvil i fred smukke Indy:hjerte:

 

 

Kære Greyhound jeg sender dig de størte og varmest kram, jeg kan:bighug:. Det er altid for forfærdeligt at miste sin elskede hund, men når det sker så pludseligt som her, så er det næsten ikke til at rumme, fordi man ikke har kunne forbedrede sig. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

:megaked: Sikke da en frygtelig oplevelse, jeg kan nemt forestille mig den desperation du må have følt :megaked: Jeg håber at du en dag kan vende den til glæde over at Indy kom herfra mens hun havde det allerbedst, det er ikke mange hunde forundt :lun: Hun er blevet sparet for meget, men den pris betaler du nu :cry:

 

d020.gif smukke Indy og masser af tanker, :ae: og:bighug: til dig Gråhund

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

:bighug:

 

 

Tusind tak til jer alle sammen for søde ord og gode ønsker, kram, opmuntring, medfølelse, karma og medlidenhed. Vi er stadig lidt i choktilstand men af hensyn til "drengene" er vi også nødt til at opretholde et nogenlunde normalt liv. Men hver gang noget kun skal deles i to i stedet for tre kommer tårerne igen :megaked:

 

Indy var 10 år og hun har haft et dejligt liv hos os, det er jeg slet ikke i tvivl om. Dyrlægen mente at hendes hjerte simpelthen havde givet op - hun var jo lidt slidt efter en hård "karriere" som løbshund, jeg tror det slider en del med de kraftudladninger.

 

 

 

Indy.jpg Indy i fuldt firspring

 

 

Indy Danmarksmester.jpg Indy som Danmarksmester!! (med tidligere ejer)

 

 

 

IMG_5689.jpg

 

Indy som pensionist hos os - sammen med hendes soulmate Mark. De to har elsket hinanden fra første sekund og passede bare sammen som 2 brikker i et puslespil.

 

RIP min dejlige skat. Vent på mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor var hun bare smuk!

 

Er slet ikke i tvivl om hun venter på dig - Men det må være ganske frygteligt og ikke noget man sådan lige kommer over! :ae:

 

Hvordan tager drengene det?

Link til indlæg
Del på andre sites

:bighug:

 

 

Tusind tak til jer alle sammen for søde ord og gode ønsker, kram, opmuntring, medfølelse, karma og medlidenhed. Vi er stadig lidt i choktilstand men af hensyn til "drengene" er vi også nødt til at opretholde et nogenlunde normalt liv. Men hver gang noget kun skal deles i to i stedet for tre kommer tårerne igen :megaked:

 

Indy var 10 år og hun har haft et dejligt liv hos os, det er jeg slet ikke i tvivl om. Dyrlægen mente at hendes hjerte simpelthen havde givet op - hun var jo lidt slidt efter en hård "karriere" som løbshund, jeg tror det slider en del med de kraftudladninger.

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]91045[/ATTACH] Indy i fuldt firspring

 

 

[ATTACH=CONFIG]91046[/ATTACH] Indy som Danmarksmester!! (med tidligere ejer)

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]91047[/ATTACH]

 

Indy som pensionist hos os - sammen med hendes soulmate Mark. De to har elsket hinanden fra første sekund og passede bare sammen som 2 brikker i et puslespil.

 

RIP min dejlige skat. Vent på mig...

Hun HAR haft det helt vildt dejligt - det er jeg heller ikke i tvivl om.

 

Og selvfølgelig venter hun på dig :ae: Da vi fik aflivet vores drenge, aftalte jeg med dem, at de skulle tage godt imod alle de hunde, der kom derop. Så de passer på hende :ae: Er sikker på at Buster og Indy lige nu løber og leger, han kunne også godt flytte fødderne, så de kunne få nogle heftige kapløb. Og King vil garanteret vise hende alle de gode snuse steder og ligge i ske med hende om natten og varme hende med hans lange pels, når det bliver for koldt. Og Charlie vil vise hende, hvor man graver sine kødben ned, hvis man er smart, så de andre ikke kan finde dem - det er han mester i :-)

 

Er sikker på de alle sammen passer på hinanden deroppe, så vi kun skal koncentrere os om at glæde os til at se dem igen :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Aiii så flyder vandfaldet igen.... Therese, det kunne jeg slet ikke kapere, men det er en dejlig tanke. :bighug:

 

Drengene er lidt, ja underlige er vist det rigtige ord. De leder ikke efter hende eller noget i den stil som jeg tidligere har været ude for og hørt om. De var jo med da hun døde og så og snuste til hende mens hun lå der, død og slap.

 

(:megaked: lang pause....)

 

Pis og jeg er på arbejde, fanme ikke nemt at opretholde disciplinen når chefen sidder og vræler...Tag mig nu sammen!!.

 

Nå men drengene. De er lidt fedtmuleagtige, ja jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. Underlige og slet ikke sig selv. Mark er meget stille og får tit ind for sig selv, og ligger på Indys plads. Jeg tror han sørger, hvis en hund kan det. Og Tass er så mega opmærksomhedskrævende at jeg nok bliver nødt til at bede om råd til stille-træning for at få ham til at slappe af. Det er jo normalt ikke nødvendigt med en greyhound som er "en virkelig god til at slappe af race". Han virker meget stresset. Der er ikke rigtig kontakt som der plejer at være til nogen af dem, giver det mening? Det er meget svært at forklare og sætte ord på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aiii så flyder vandfaldet igen.... Therese, det kunne jeg slet ikke kapere, men det er en dejlig tanke. :bighug:

 

Drengene er lidt, ja underlige er vist det rigtige ord. De leder ikke efter hende eller noget i den stil som jeg tidligere har været ude for og hørt om. De var jo med da hun døde og så og snuste til hende mens hun lå der, død og slap.

 

(:megaked: lang pause....)

 

Pis og jeg er på arbejde, fanme ikke nemt at opretholde disciplinen når chefen sidder og vræler...Tag mig nu sammen!!.

 

Nå men drengene. De er lidt fedtmuleagtige, ja jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. Underlige og slet ikke sig selv. Mark er meget stille og får tit ind for sig selv, og ligger på Indys plads. Jeg tror han sørger, hvis en hund kan det. Og Tass er så mega opmærksomhedskrævende at jeg nok bliver nødt til at bede om råd til stille-træning for at få ham til at slappe af. Det er jo normalt ikke nødvendigt med en greyhound som er "en virkelig god til at slappe af race". Han virker meget stresset. Der er ikke rigtig kontakt som der plejer at være til nogen af dem, giver det mening? Det er meget svært at forklare og sætte ord på.

Kender det godt :ae: Da Buster blev aflivet, blev jeg bedt om at fortælle historien om regnbuebroen. Det kunne jeg da heller ikke.

 

Og jeg er sikker på at hunde godt kan sørge i en eller anden grad. King lå ude foran lågen i 14 dage, da Buster blev aflivet. Buster havde været der siden King var en lille hvalp og han forstod jo ikke, hvorfor han lige pludselig bare var væk. Vi kørte af sted med ham til dyrlægen og King så ham så bare ikke mere - det er da svært at forstå for et lille hundehoved..

Så jeg tror såmænd bare, at dine hunde savner hende. I skal jo alle sammen vænne jer til det her.

 

Men gå nu en tur ud på toilettet og saml dig lidt og kom så herind igen, når du kommer hjem og græd igennem :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...