Hop til indhold

Biologisk hundeur tikker..


Henrik4100
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli
Nu gik det jo heldigvis godt i dit tilfælde, meeeeen.... der er stor "fare" forbundet ved at lade "den anden part" vælge racen vil jeg mene.... Ihvertfald hvis man har et ønske om at bruge hunden til noget specifikt... Havde min mand fået lov at bestemme,, så havde jeg fået en stor tøndeformet udstillingsmodel af en labrador, for dem er han vokset op med og sådan ser en hund ud i hans øjne ;-)Men eftersom det er MIG der skal bruge hundene og arbejde med hundene, så var det vigtigt jeg fik kræ der passede til det JEG ville med dem :-D

 

Manden fik lov at bestemme navnene :lol:

 

Samme kompromis herhjemme - Derfor er min hvalp opkaldt efter en starwars-figur

:roll:

 

Men OK.... Alternativet havde været en karelsk bjørnehund eller en husky....Så tror jeg nok lige mine konkurrence drømme indenfor lydighed var røget i vasken :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Samme kompromis herhjemme - Derfor er min hvalp opkaldt efter en starwars-figur

:roll:

 

Men OK.... Alternativet havde været en karelsk bjørnehund eller en husky....Så tror jeg nok lige mine konkurrence drømme indenfor lydighed var røget i vasken :engel:

 

jaja... i det mindste har din yngste ikke et navn der henleder tankerne på en cerutrygende kommunal funktionær!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Iben B

Jeg tænker på om I har mulighed for at få en 'plejehund', altså nogle venner eller families hund, som I passer når de er på ferie/ude/andet?

 

Jeg kan afsløre at det er sådan jeg 'gik i fælden' :mrgreen: Jeg har aldrig været specielt begejstret for hunde, og så fik min kærestes ven en hund som vi passede af og til. I starten var det min mand der stod for pasningen af Cæsar når han var hos os, men langsomt og sikkert møvede han sig ind i hjertet på mig og jeg begyndte at interessere mig for ham.

 

Efter nogle år on-and-off med Cæsar var jeg helt med på at vi da skulle have vores egen hund og det kunne kun gå for langsomt ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 years later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...