ridiger Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Var der nogle som så udsendelsen på TV2 om kæledyr under kniven? den blev sendt kl 22,?? Jeg så kun slutningen. Gik jeg glip af noget? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 17, 2008 Rapporter Share Besvaret September 17, 2008 Jeg så til og med den hund der fik løftet sine øjenlåg. Det kunne jeg til nøds forstå, men at fjerne fedt fra en Øgles lår fordi den skal være fotomodel:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 17, 2008 Rapporter Share Besvaret September 17, 2008 Jeg så det, jeg syntes ikke det var så slemt som jeg troede, da de sagde plastickirugi tænkte jeg de mærkeligste tanker Men dyrene havde jo egentligt lidelser og det var ikke kun for udsends skyld, men øglen syntes jeg var lidt synd med de sting og at de bare skulle trykkes på bagefter, at operere en fisk fatter jeg ikke, anden kunne jeg godt se de holdte meget af, men jeg fatter ikke de ikke fik den aflivet... At rende rundt med et overnæb der vejer dobbelt så meget som normalt må ikke være sjovt og det var jo ikke langt nok til at den kunne spise frå eller lignende hvis den skulle få lyst til det... Nej, hunden var vist det eneste jeg kunne forstå meningen med selvom jeg dog stadig syntes det er synd at nogle hunderacer bliver avlet så de bliver så "defekte". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Must love dogs Besvaret September 17, 2008 Rapporter Share Besvaret September 17, 2008 Jeg så til og med den hund der fik løftet sine øjenlåg. Det kunne jeg til nøds forstå, men at fjerne fedt fra en Øgles lår fordi den skal være fotomodel:evil: Haha seriøst? Jeg undre mig nogle gange over hvad folk tænker på... en øgle som skal være fotomodel og have fedtudsugning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 17, 2008 Jeg fik også de mærkeligste tanker da jeg hørte om plastikoperationer på kæledyr. Da jeg ville se udsendelsen blev jeg angrebet af min sofa, så jeg missede programmet Det med øglen syntes jeg er sygt, rigtigt sygt!!!!!!!! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 17, 2008 Rapporter Share Besvaret September 17, 2008 ØV - er der nogle der ved om det bliver genudsendt? Jeg vil da meget gerne se det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 17, 2008 Rapporter Share Besvaret September 17, 2008 Jeg så (heldigvis?) kun slutningen. En ting er at operere en fisk, men at klappe den på hovedet under dens opvågning... eh... specielt at se på, lad mig sige det sådan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 17, 2008 Rapporter Share Besvaret September 17, 2008 Haha seriøst? Jeg undre mig nogle gange over hvad folk tænker på... en øgle som skal være fotomodel og have fedtudsugning Ja, helt seriøst. Bagefter så man den udklædt og så blev den ellers fotograferet i hoved og r*v Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 18, 2008 Ja, helt seriøst. Bagefter så man den udklædt og så blev den ellers fotograferet i hoved og r*v prøvede den seriøst ikke på at komme væk? Måske var den for skrækslagen til at bevæge sig :hmm:Stakkels lille fyr.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 18, 2008 Rapporter Share Besvaret September 18, 2008 prøvede den seriøst ikke på at komme væk? Måske var den for skrækslagen til at bevæge sig :hmm:Stakkels lille fyr.... Tror jeg også. Den var vildt sød, jeg elsker øgler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Must love dogs Besvaret September 18, 2008 Rapporter Share Besvaret September 18, 2008 Ja, helt seriøst. Bagefter så man den udklædt og så blev den ellers fotograferet i hoved og r*v Gud ved hvem der er modepoliti i hvornår en øgle har for tykke eller tynde lår, kunne de ikke bare give den i bille mindre i mad? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts