Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så det, jeg syntes ikke det var så slemt som jeg troede, da de sagde plastickirugi tænkte jeg de mærkeligste tanker :???:

Men dyrene havde jo egentligt lidelser og det var ikke kun for udsends skyld, men øglen syntes jeg var lidt synd med de sting og at de bare skulle trykkes på bagefter, at operere en fisk fatter jeg ikke, anden kunne jeg godt se de holdte meget af, men jeg fatter ikke de ikke fik den aflivet... At rende rundt med et overnæb der vejer dobbelt så meget som normalt må ikke være sjovt og det var jo ikke langt nok til at den kunne spise frå eller lignende hvis den skulle få lyst til det...

Nej, hunden var vist det eneste jeg kunne forstå meningen med selvom jeg dog stadig syntes det er synd at nogle hunderacer bliver avlet så de bliver så "defekte".

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Must love dogs
Jeg så til og med den hund der fik løftet sine øjenlåg. Det kunne jeg til nøds forstå, men at fjerne fedt fra en Øgles lår fordi den skal være fotomodel:evil:

Haha seriøst? Jeg undre mig nogle gange over hvad folk tænker på... en øgle som skal være fotomodel og have fedtudsugning :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Must love dogs
Ja, helt seriøst. Bagefter så man den udklædt og så blev den ellers fotograferet i hoved og r*v

Gud ved hvem der er modepoliti i hvornår en øgle har for tykke eller tynde lår, kunne de ikke bare give den i bille mindre i mad?

Link til indlæg
Del på andre sites