Hop til indhold

Ægypterne - nu 12 uger gamle


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Jeg synes ikke han er kortnæset men det syntes Jan..Og så lignede han Tulle..Dicke er Mormor til ham her :mrgreen:

 

Jeg tror ikke vi skal have en løve andet end, hvis det er noget tjekke ... en der er god som dagen er lang ... OG som kan håndtere Bims hysteriske temperament med en hovedrysten ... og som Bim gider have bare lidt respekt for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der Hunter, Amigo eller Suki..Hvis det skal være en han? Der er Hunter nok det bedste bud hvis det skal vare en rolig hund..Amigo er der mere gang i

 

Jeg er vist stadig der, hvor jeg bare vil have en ny Tulle ... så det er sletter ikke endnu, at jeg skal ha ny hund ... tror jeg ... og jeg tror måske heller ikke det nødvendigvis skal være en han ... bare en som Bim kan med på den virkelig gode måde ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sig mig, er det en Oliver i bar overkrop, der står bag løverne..? Du kan godt sige til ham, at han er genkendt!:mrgreen:
Jeg vil ikke vide hvor du har set ham halvnøgen henne :skraek: Du er sq ikkel ige så diskret som ham, hva? jeg husker tydeligt i PAris hvor du skiftede tøj og han gloede..Og hans kommentar var "nøj du har en tatovering" :sjov:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke vide hvor du har set ham halvnøgen henne :skraek: Du er sq ikkel ige så diskret som ham, hva? jeg husker tydeligt i PAris hvor du skiftede tøj og han gloede..Og hans kommentar var "nøj du har en tatovering" :sjov:

 

:lol:

Kunne kun gætte det, fordi at Jonathan ville være højere ift bordet. Og derudover er det så begrænset med unge knægte hjemme ved dig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke vide hvor du har set ham halvnøgen henne :skraek: Du er sq ikkel ige så diskret som ham, hva? jeg husker tydeligt i PAris hvor du skiftede tøj og han gloede..Og hans kommentar var "nøj du har en tatovering" :sjov:

 

Jeg så det var Olivers hænder på løvens hale. "jeg er da diskret,,ikk å"

Link til indlæg
Del på andre sites

TAk tak :lun: Er I på vej på ferie?

Vi tager af sted den 13 :engel: er spændt på rejsen, tog til Århus, tog til Skive, bus til Nykøbing og bus det sidste stykke også,,, men 2voksne, 1barn, en hund, en klapvogn og et læs tasker :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...