Hop til indhold

R.I.P. Kimba 1/12 2007 - 19/9 2008


BlackGSD
 Share

Recommended Posts

Kimba er en hund som aldrig vil blive glemt, hun bor i vore hjerter, og vi vil huske tilbage på hende med et smil.

Hun var en "one of a kind", og hun var hos os alt for kort tid...

Hun blev kun 9½ mdr. :megaked:

Men på den korte tid formåede hun, at charme sig ind på alle hun mødte og som stiftede bekendtskab med hende. Jeg er lykkelig for, at jeg fik lært så stor en personlighed som hende at kende, jeg elskede hende virkelig, og hun vil altid være i mine tanker og gode minder :lun:

*R.I.P.* Kimba 1/12 2007 - 19/9 2008 *R.I.P.*

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Årh Kimba :megaked::megaked::megaked: Vi som har mødt hende kan kun give dig ret i, at hun var noget særligt :lun: og hendes liv blev bare alt for kort!!!! cry.gif

 

d020.gif Kimba, god rejse til Regnbuebroen, der er mange som vil tage godt imod dig deroppe a015.gif

 

Susi: Skønne billeder af Kimba, det må have været en hård omgang at oprette denne tråd :ae: Jeg håber at du har det nogenlunde efter omstændighederne (som så i sagens natur vil sige ad h.... til :megaked:) Du ved hvor jeg er og mit tilbud står ved magt!!! Trøstekram :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Kimba vil helt klart blive savnet af alle, som har mødt hende! Hun havde simpelhen sådan en dejlig personlighed, som bare lyste ud af hende :lun:

 

God rejse over regnbuebroen Kimba!

 

Og :ae: til dig, Susi :ae:

 

Selvom jeg aldrig har mødt hende vil jeg stadig huske hende, de billeder jeg har set og de historier jeg har hørt om hende. Hun var en smuk og dejlig hund :lun:

Og hun havde et rigtig godt liv så længe det varede :kys:

 

:ae: :ae: :ae:

 

 

R.I.P. Kimba :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...