Hop til indhold

Et alt for tidligt farvel


Gæst Beouf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej hvor trist!!!!!

Nu sidder jeg selv her og græder!!!!:cry::megaked::megaked::megaked:

Tusind af dem her :bighug: Og dem her :ae: til dig!!!

 

Du må have fået et meget stort chok!!!

 

Han er i himlen sammen med Rollo og de hygger sig nok bare rolig!

Rollo passer på ham det er jeg sikker på!

Rollo var altid rar så han gør ham ikke forstæd.

Rollo blev 13 så han skal nok fortælle ham om den store hvide verden som han aldrig nåde at se?

 

Sov sødt smukke Bøf.

Redigeret af caro2001
Tilføjelse
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Åhh nej dog :(

 

Hvor må det være frygteligt og alt, alt for tidligt han skulle forlade jer, selvom det trods alt skete på den bedst mulige måde.

Mange varme tanker til dig og din kæreste.

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle jeres søde ord..... det er rart at vide at der er nogle der kan forstå hvordan man har det.

Jeg har endnu ikke fortalt mine veninder og venner det, er simpelthen så bange for deres reaktion, og at de ikke vil kunne forstå hvor ked af det jeg er.... de er gode venner så min frygt er sikkert ubegrundet, men jeg er ikke helt klar endnu. Tror også lige at chokket skal ligge sig lidt, vi var simpelthen SÅ uforberedte på det her, at det er svært rent faktisk at tro at han er væk.... han var jo ikke andet end en stor hvalp.

 

Vi skal til dyrlæge med den lille imorgen tidlig, jeg bestilte tiden i sidste uge, han skal tjekkes igennem både forfra, bagfra og oppefra og ned, tør simpelthen ikke tage nogle chancer, så vi har samlet lort og skal ned til en konsultation og kommer forhåbentlig hjem med "godkendt" fra dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der er sværest lige nu er nok min dårlige samvittighed, jeg kan simpelthen ikke lade være med at føle at jeg burde have været i stand til at forhindre det her, set det komme på en eller anden måde..... eller hvad nu hvis jeg aldrig var gået fra dem den mandag, havde jeg så været i stand til at hjælpe ham? Det er lige til at blive gal oveni hovedet af, og det er absolut ikke konstruktivt, men for dælen hvor er det svært at holde de tanker væk..... spiller de sidste par dage med ham oppe i mit hovede om og om igen :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke have dårlig samvittighed. Jeg tror nærmere det havde været endnu mere rædselsfuldt for dig at stå og kunne gøre ingenting. Jeg er rigtig ked af det på dine vegne, det er også mit største mareridt at komme hjem til en hund som ikke er der mere..

Hvis det kan lette din samvittighed, så snak med dyrlægen om hvorvidt du kunne have gjort noget. Hvis du samler fakta om hvad det havde krævet af dig, vil du måske få fred i sindet.

Din lille hund har måske ikke mærket meget til det og det tror jeg er den bedste måde.. græd alt det du kan, og få snakket om det. Det er okay at være både vred og ked af det i lang tid! Jeg ville melde mig syg for ihvertfald en uge den dag min lille cookie skal over regnbuen.

Det er langt mere accepteret at sørge over et kæledyr idag, og dem der synes du er mærkelig, skal du bare holde dig fra i sørgeperioden.

Mange knus til dig..

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har min dybeste medfølelse. :ae:

Jeg mistede selv min store hvalp på 10 mdr i maj. Han havde en hjertefejl og lagde sig bare ned en dag og var død. Det er så skræmmende og uforståeligt, vi regner jo med at have vores hunde i mange mange år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor gør det mig ondt at høre, er også min største skræk. Og det chok i må have fået, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i :megaked: Hvad med den lille, er han ok? Kan godt forstå han skal gennemtjekkes, det er godt i får sikkerhed for at han er helt fuldstændigt totalt ok.

 

Mange, mange tanker til jer allesammen. Søde Bøffen altså :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...