Hop til indhold

Et alt for tidligt farvel


Gæst Beouf
 Share

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Du har min dybeste medfølelse. :ae:

Jeg mistede selv min store hvalp på 10 mdr i maj. Han havde en hjertefejl og lagde sig bare ned en dag og var død. Det er så skræmmende og uforståeligt, vi regner jo med at have vores hunde i mange mange år.

 

Ja det er præcist det det er, uforståeligt...og ja skuffelsen over at det man troede man skulle ha i mange år, nu bare er væk for aldrig at komme igen.

Også min dybeste medfølelse til jer, jeg tror nu alligevel jeg er glad for at jeg ikke var der da det skete.

 

Hvor gør det mig ondt at høre, er også min største skræk. Og det chok i må have fået, det kan jeg slet ikke sætte mig ind i :megaked: Hvad med den lille, er han ok? Kan godt forstå han skal gennemtjekkes, det er godt i får sikkerhed for at han er helt fuldstændigt totalt ok.

 

Mange, mange tanker til jer allesammen. Søde Bøffen altså :(

 

Ja Per blev jo rigtig rigtig chokeret, og jeg var på arbejde, tror aldrig jeg glemmer panikken i hans stemme da jeg svarede det opkald fra ham..... og så står man der på arbejdet.

Den lille tager det faktisk overraskende pænt, heldigvis går de ikke sammen når de er alene, så de havde været adskilt af babygitter. Men han ledte kun lige lidt efter ham da vi kom hjem mandag aften efter bøf var blevet lagt i jorden, eller han ledte ikke, jeg kunne bare se at han forventede at storebror ville være i haven da han kom hjem :megaked: Ellers kan jeg kun mærke det på at han er blevet en smule mere vagtsom, hvilket nok er noget selvtillid der lige skal passes og plejes lidt, han er jo vant til at bøf viser vejen.

 

Du skal ikke have dårlig samvittighed. Jeg tror nærmere det havde været endnu mere rædselsfuldt for dig at stå og kunne gøre ingenting. Jeg er rigtig ked af det på dine vegne, det er også mit største mareridt at komme hjem til en hund som ikke er der mere..

Hvis det kan lette din samvittighed, så snak med dyrlægen om hvorvidt du kunne have gjort noget. Hvis du samler fakta om hvad det havde krævet af dig, vil du måske få fred i sindet.

Din lille hund har måske ikke mærket meget til det og det tror jeg er den bedste måde.. græd alt det du kan, og få snakket om det. Det er okay at være både vred og ked af det i lang tid! Jeg ville melde mig syg for ihvertfald en uge den dag min lille cookie skal over regnbuen.

Det er langt mere accepteret at sørge over et kæledyr idag, og dem der synes du er mærkelig, skal du bare holde dig fra i sørgeperioden.

Mange knus til dig..

 

Jeg frygter den tur til dyrlægen samtidig med at jeg tror det blir meget sundt. Jeg er simpelthen så rædselslagen for at få beskeden om at der var noget jeg kunne ha gjort.... tror aldrig jeg ville tilgive mig selv hvis det viser sig at være tilfældet.

Og på den anden side tror jeg det er sundt at få lidt fakta med i min tankegang som du også skriver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu sidder jeg her med tårer i øjnene.. hvor er det dog dybt tragisk og døduretfærdigt! :megaked: :ae:

Hvor må det dog være hårdt at komme hjem til - når man tager fra hundene to timer før og alt ser ud til at være i skønneste orden. En lillebitte trøst må være at han trods alt bare sov stille ind på sin ynglingssoveplads... :kys: :lun: men det er så forfærdeligt at miste en hund! Langt sværere end man nogensinde forstiller sig muligt.. de sætter dybe, dybe spor i hjertet de kære små.

 

Sov godt smukke Bøf - R.I.P :hjerte:

Og kæmpe mange krammer og tanker til dig igennem den svære tid! :bighug: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Per blev jo rigtig rigtig chokeret, og jeg var på arbejde, tror aldrig jeg glemmer panikken i hans stemme da jeg svarede det opkald fra ham..... og så står man der på arbejdet.

Den lille tager det faktisk overraskende pænt, heldigvis går de ikke sammen når de er alene, så de havde været adskilt af babygitter. Men han ledte kun lige lidt efter ham da vi kom hjem mandag aften efter bøf var blevet lagt i jorden, eller han ledte ikke, jeg kunne bare se at han forventede at storebror ville være i haven da han kom hjem :megaked: Ellers kan jeg kun mærke det på at han er blevet en smule mere vagtsom, hvilket nok er noget selvtillid der lige skal passes og plejes lidt, han er jo vant til at bøf viser vejen.

 

 

 

Jeg frygter den tur til dyrlægen samtidig med at jeg tror det blir meget sundt. Jeg er simpelthen så rædselslagen for at få beskeden om at der var noget jeg kunne ha gjort.... tror aldrig jeg ville tilgive mig selv hvis det viser sig at være tilfældet.

Og på den anden side tror jeg det er sundt at få lidt fakta med i min tankegang som du også skriver.

 

Totalt forståeligt at han forventer Bøf er der, det gør i nok også selv :(

 

Du må slet ikke tænke sådan, du kunne ikke vide der var noget - hvis du havde vidst det, ved du jo at du havde taget ham til dyrlæge. Jeg synes det er frygteligt at det er nummer 3 hund herinde, bare sådan så pludseligt, men ingen af jer har kunnet vide noget på forhånd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Nej hvor gør det mig ondt for dig! Det er en frygtelig oplevelse, men lad være med at tæve dig selv om at du kunne have gjort noget. Det hjælper overhovedet ikke noget som helst. Som en der desværre lige har været det samme igennem kan jeg kun råde dig til at give.dig selv lov til at sørge igennem. Græd, skrig, slå på en pude, gå ud i skoven og skrig din smerte og sorg ud. Det hjælper lidt. Men det tager tid, lang tid.

Min allerdybeste medfølelse til dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha...... så har vi været ved dyrlægen, og det var godt nok en blandet fornøjelse, den lille har det fint, der er intet at komme efter overhovedet, og nu skal vi så bare ha svaret på H/L prøven.

 

Jeg snakkede med Dyrlægen om dagene op til i Mandags, og hvordan det hele var foregået, hun mener stadig at det er et tragisk tilfælde som vi ikke kan forklare, og hun mener ikke jeg kunne have gjort noget for at forhindre det, for som hun siger, hvordan vil du forhindre noget som du ikke kan se komme, og som er udenfor vores magt?

Det var egentlig meget rart at få snakket ordentligt med en kyndig om det. Og samtidig var det hårdt at være på klinikken, og stå overfor folk der kendte ham og vidste at han var væk.......

 

Nu er der kun uroligheden for H/L prøven tilbage for hvis nu den er positiv, så vil alt den beroligelse jeg har fået idag, være spildt....

 

Igen tusind tak for alle jeres søde ord og tanker, det hjælper faktisk at få skrevet lidt om det og få sat lidt ord på alle tankerne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare chokerende. Jeg er så frygtlig ked af det på jeres vegne! At miste min hund, har jeg heldigvis endnu ikke oplevet, men jeg gruer for den dag det sker. At få det chok i pludselig fik, vil være mit værste mareridt! Hvor er jeg bare chokeret og ked af det skulle overgå jer, og lille Bøf!

 

Du skal endelig bruge tråden her til at få sat ord på jeres smerte!

 

RIP Bøf :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...