Hop til indhold

Nogen flotte muskelhunde herinde?


Gæst minmilo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Njah...er ik så glad for ordet muskelhund...hehe...

 

Men jeg har da en amstaff/cane corso-blanding og en amstaff...:-)

 

min smukke Pablo er her...

 

Er det bare mig der er blevet gammel og blind, eller er det ikke den samme hund på begge billeder?

 

Men det er dog en rigtig dejlig hund, som jeg da gerne ville kramme lidt :lun:

 

Og sikke dog nogle fine halsbånd :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nynne Lorentsen

lige et par billeder mere

jeg fik Teis i søndags, fordi hans far var flyttet i lejlighed og der må man ikke ha muskel hunde. Teis ved dog ikke han er en farlig hund:blink: han er lige så god som dagen er lang. en rigtig putte røv, min eneste bekymring er at Teis er jagt hund. og jeg har papegøjer. de er tamme og flyver rundt i huset. hmm teis er så lige ude imens hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Er det bare mig der er blevet gammel og blind, eller er det ikke den samme hund på begge billeder?

 

Men det er dog en rigtig dejlig hund, som jeg da gerne ville kramme lidt :lun:

 

Og sikke dog nogle fine halsbånd :-)

 

 

hehe...jo det er Pablo på begge...har kun lige et af Victoria her, og hun ser helt kuperet ud, selvom hun ik er...:mrgreen:

 

Og takker for de søde ord...det hvide med bling på er egentlig et bælte som var blevet for slidt...så tænkte jeg at det kunne jeg nok lige klippe lidt i...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...jo det er Pablo på begge...har kun lige et af Victoria her, og hun ser helt kuperet ud, selvom hun ik er...:mrgreen:

 

Og takker for de søde ord...det hvide med bling på er egentlig et bælte som var blevet for slidt...så tænkte jeg at det kunne jeg nok lige klippe lidt i...:-)

 

Hun er godt nok også dejlig, men burde det ikke have været hende der havde haft bling halsbåndet på :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hun er godt nok også dejlig, men burde det ikke have været hende der havde haft bling halsbåndet på :blink:

 

Takker...:-)...hehe...hun har et rigtigt feminint et...:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nynne Lorentsen
Hvor er han bare sød :lun:

 

Men pas på med papagøjerne, er der noget Baldur er rigtig god til, så er det at fange fasaner, så det kunne jeg forestille mig at Teis også kunne være...

 

 

ja jeg er forsigtig jeg har også en rottweiler Nala på 4 som jeg fik før jul. hun har dog lært at de flyver rundt, og det går fint ss

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vi gør hvores øvelse godt nok, så burde den dag jo snart komme :blink:

 

Med de figuranter Baldur har fået - går der nok ikke længe :blink: Er selv blevet beskyldt for, at kunne smelte de største og grummeste vagthunde :blink: jeg kan et eller andet med at lave dem om til kysse/kramme hunde :mrgreen:

 

 

 

 

(håber Baldur vil lade mig røre ham - ihvertfald 2. gang vi ses:oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Med de figuranter Baldur har fået - går der nok ikke længe :blink: Er selv blevet beskyldt for, at kunne smelte de største og grummeste vagthunde :blink: jeg kan et eller andet med at lave dem om til kysse/kramme hunde :mrgreen:

 

 

 

 

(håber Baldur vil lade mig røre ham - ihvertfald 2. gang vi ses:oops:)

 

Jeg tror såmænd at du får lov til at røre ham allerede første gang, han vil jo så gerne, så jeg tror (håber) ikke at der skal så meget til for at gøre ham helt tryg :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...