Hop til indhold

Nogen flotte muskelhunde herinde?


Gæst minmilo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Millo-slg
Njårrrh hvor er Diablo kær

 

 

Ja ikk?? Han er sku en dejlig lille en... Dog har han lidt svært ved IKKE at måtte komme i sengen.. jeg vågner tit med en lille diablo liggende ved siden af mig under dynen, når kæresten er taget på arbejde... hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst rex schiva
Nogen herinde der har Muskelhunde? Så vil jeg da meget gerne hører lidt om jeres smukke hunde?

ja det har jeg 11 stk far og mor med de nye skønne nye hvalpe far rex amerikanskbulldog mor schiva amerikanskstaffesir :vuf::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst happy_face
Ja ikk?? Han er sku en dejlig lille en... Dog har han lidt svært ved IKKE at måtte komme i sengen.. jeg vågner tit med en lille diablo liggende ved siden af mig under dynen, når kæresten er taget på arbejde... hehe

 

åh ja.... 100 gange bedre end en varmedunk:hjerte:

 

Sky og Marley skal også helst ligge under dynen når vi skal sove. Det er simpelthen så hyggeligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Millo-slg
åh ja.... 100 gange bedre end en varmedunk:hjerte:

 

Sky og Marley skal også helst ligge under dynen når vi skal sove. Det er simpelthen så hyggeligt

 

Ja men han er sku lidt for stor at have liggende i sengen.... Sjovt nok sover han kun i sengen når kæresten er på arbejde... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Gæst marina29

Kenzo er blanding af engelsk og amerikansk Staffordshire Bull Terrier :cool:

 

Vi er jo ikke et øjeblik i tvivl om at han er verdens dejligste hund, og den største kylling der findes, ja han bliver bange for sine egne prutter, eller også flygter han bare fordi de stinker ;-)

 

 

Slapper af på sofaen:

 

14bpbib.jpg

 

 

Slapper af på gulvet - der er nemlig gulvvarme

 

2s1x0yu.jpg

 

 

Sidst men ikke mindst, dejlig-hunden :)

 

qybe5t.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kenzo er blanding af engelsk og amerikansk Staffordshire Bull Terrier :cool:

 

Vi er jo ikke et øjeblik i tvivl om at han er verdens dejligste hund, og den største kylling der findes, ja han bliver bange for sine egne prutter, eller også flygter han bare fordi de stinker ;-)

 

 

Slapper af på sofaen:

 

14bpbib.jpg

 

 

Slapper af på gulvet - der er nemlig gulvvarme

 

2s1x0yu.jpg

 

 

Sidst men ikke mindst, dejlig-hunden :)

 

qybe5t.jpg

Han ser dejlig ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Sikke nogle dejlige hunde I alle har.

 

Jeg har Sky som er Irsk Staffordshire Bull Terrier og Marley den Engelske Staffordshire Bull Terrier

P1010098.jpg

 

 

Sky

P1010050.jpg

 

 

Marley

P1010066.jpg

 

:lun::lun::lun: Åhhh hvor er de bare så smukke :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
Gæst maik friedrichsen

hej

så er det min tur.

[ATTACH]32631[/ATTACH]

det er Bumer. am.staff-mastiff mix 2år

[ATTACH]32632[/ATTACH]

 

det er Bailey pit bull red nose 2 år

 

[ATTACH]32633[/ATTACH]

Luette am.staff-schaeferhund mix 13 år

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maik friedrichsen

hej

så wil jeg også lige fortelle lidt om mine hunde.alle mine hunde hade det skit, før de kom til mig.

Luette hentede jeg ud af ein lejlihed, da var hun 4 år gammel. til denne tidspunkt har hun aldri været uden få. hun sked i en katte backe og fik bare pizza at spise, hade aldri møt en hund før.

 

Bailey fik jeg over en ven. hun skulle afleves fordi hindes ejer(begge 17 år og ingen forstand af hunde. de skulle bare se starke ud med hinne) ikke hade penge til dyrlegen, hun har masser af problemer med hinnes ører de blev skoret for meget af. vi var nesten en gang om månden ved dyrlegen i begynnese. men nu går det igen gut med hinne.

 

Bumer fik jeg af dyrhjemmet han blev afleveret af en dame som hade fundet han ved en sø i nerhed af københavn (hahaha) det halsbånd som han hade på, ville hun har med hjem.han var bange få andre hunde,trafiklarm,man og især vis de har sort tøj på. men det bliver bedrer nu. vi øver på det.

 

so det var det.

 

mvh. maik

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst VuffeMoar
Sikke nogle dejlige hunde I alle har.

 

Jeg har Sky som er Irsk Staffordshire Bull Terrier og Marley den Engelske Staffordshire Bull Terrier

 

Nuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiii :lun:

Har godt nok aldrig hørt om en Irsk Staffy Bull før :hmm: (Google, here I coooooome)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...