Hop til indhold

Nogen flotte muskelhunde herinde?


Gæst minmilo
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Svar 187
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst amstaffgirl
Nogen herinde der har Muskelhunde? Så vil jeg da meget gerne hører lidt om jeres smukke hunde?
2160_Billede029_1.jpg

ja jeg har den berygtede amstaff... men han er det bedste medlem i familien og kan både med børn i alle aldre og andre hunde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst truntemor

Ved ikke om man kan betegne min søsters hund som en muskelhund..

 

Han er en blanding af dogo og sankt bernard.. Et muskelbundt af den rigtig lækre slags :)

 

Hendes "navn" herinde er Tyttemåz....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Det godt nok nogen flotte hunde:D men som redaktør herinde for muskelhunde gruppen vil jeg bede jer om at holde lidt gang i den debat jeg prøver at sætte igang herinde, for kom herind og syntes det var trist der ikke var noget rigtig for os:D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst enzos mor

ja jeg har verdens dejligste og mest smukke amstaff :wink: synes jeg ihvertfald selv. det er trist racen både er misforståer men også misbrugt af mennesker der aldrig burde ha en hund. enzo er glad og dejlig og nyder selskabet af andre hunde, desværre er han selv blevet overfaldet et par gange af almindelige familie hunde, så det har gjort ham lidt tilbageholdende. men kærligere hund findes ikke. når jeg stå i køkkenet og laver noget kommer han tit, sætter sig ved mit ben og strækker halsen, og venter på at få et kys, hvis det ikke er charmerende så ved jeg ikke hvad er. jeg er amstaff fan til jeg dør, overvejer også en lillesøster til enzo.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Jeg vil gerne præsentere jer for (efter vores mening) verdens dejligste boxer. Hun hedder Lizette og bliver (hvis vi er heldige) 14 år til sommer.

 

Der er ikke meget muskelhund over hende mere, men "der var engang" :)

 

Vinni

 

2667_hundeskilt_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne præsentere jer for (efter vores mening) verdens dejligste boxer. Hun hedder Lizette og bliver (hvis vi er heldige) 14 år til sommer.

 

Der er ikke meget muskelhund over hende mere, men "der var engang" :)

 

Vinni

 

2667_hundeskilt_1.jpg

 

Nej, hvor er hun dejlig! :)

 

Hende kan jeg godt forstå, at I er stolte af. Har I haft hende selv i alle 14 år?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg vil gerne præsentere jer for (efter vores mening) verdens dejligste boxer. Hun hedder Lizette og bliver (hvis vi er heldige) 14 år til sommer.

 

Der er ikke meget muskelhund over hende mere, men "der var engang" :)

 

Vinni

 

2667_hundeskilt_1.jpg

 

Velkommen til :D

 

Hvor er hun dejlig :oops: det er en flot alder til så stor en hund, fortæl endeligt mere :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne præsentere jer for (efter vores mening) verdens dejligste boxer. Hun hedder Lizette og bliver (hvis vi er heldige) 14 år til sommer.

 

Der er ikke meget muskelhund over hende mere, men "der var engang" :)

 

Vinni

 

2667_hundeskilt_1.jpg

 

Nej, hvor er hun dejlig! :)

 

Hende kan jeg godt forstå, at I er stolte af. Har I haft hende selv i alle 14 år?

 

Mange tak, og tak for interessen :)

 

Hun er født hos mine svigerforældre. Min kæreste fik lov til at vælge en hvalp og valgte hende. Da hun var ca. 2 år flyttede han hjemmefra og tog hende med. Jeg har haft fornøjelsen af at være en del af hendes liv i de sidste små 10 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne præsentere jer for (efter vores mening) verdens dejligste boxer. Hun hedder Lizette og bliver (hvis vi er heldige) 14 år til sommer.

 

Der er ikke meget muskelhund over hende mere, men "der var engang" :)

 

Vinni

 

2667_hundeskilt_1.jpg

 

Velkommen til :D

 

Hvor er hun dejlig :oops: det er en flot alder til så stor en hund, fortæl endeligt mere :)

 

Tak for velkomsten :)

 

Jeg havde ikke regnet med så stor interesse for hund, som på det nærmeste er "antik" :oops:

 

Der er ikke så meget mere at fortælle, andet end hun nyder livet og bruger meget af sin tid på at sove. Hendes syn er ikke helt hvad det har været og det samme gælder hendes hørelse, selv om jeg har hende mistænkt for at høre det hun vil høre :wink: . Hun er en egensindig gammel dame, som ved hvad hun vil, men så længe det er os der bestemmer i sidste ende, så er det jo charmerende i sig selv. Hun er stadig glad og livlig (når hun ikke sover :) ) men hun er så småt ved at blive lidt stivbenet, så det holder vi lidt øje med. Men bortset fra de nævnte skavanker trives hun og vi tilpasser så vidt muligt tingene efter, at hun også skal kunne følge med.

 

Igen tak for interessen. Vov vov fra Vinni og "Lizette"

Link til indlæg
Del på andre sites

Øj hvor er hun dejlig - jeg synes generelt gamle hunde er kønne og så en gammel smuk og dejlig boxer - uhhh!

 

Jeg troede umiddelbart at mine forældres boxerpige er... "gammel" (6 år til april) men jeg satser nu på at hun bliver minimum 14 år. Det må siges at være en imponerende alder især for en boxer.

 

Taaak :)

 

Ja, gamle hunde har deres egen form for charme, ikke?

 

Mine svigerforældre har haft mange boxere, og de bliver som regel 6-9 år gammel, så jeg tror måske, at "Lizette" er undtagelsen som bekræfter regelen.

 

Jeg krydser fingre for, at dine forældres boxer slutter sig til den samme gruppe af undtagelser :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er godt nok skøn :D Ja, der er noget særligt over de gamle hunde, de hviler i sig selv, og har bare en hel speciel udstråling :wink:

 

Hilsen Susanne.

 

Takker :)

 

Jeg synes somme tider, at hun hviler lige rigeligt i sig selv, hvis du forstår hvad jeg mener :lol:

 

Især når man skal have hende ud og lufte hende i dårligt vejr. Det bliver ikke lettere med alderen. Jet er tilbøjelig til at tro, at det sommetider ville være lettere med et æsel :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hi hi jo jeg forstår, men det kan jo også have sin charme :lol:

 

Hun lyder som en dame der ved hvad hun vil, og ikke vil :wink:

 

Hilsen Susanne.

 

Det er der ingen tvivl om, men heldigvis ved hun godt hvem der bestemmer når det SKAL være :)

 

Vov vov fra Vinni og "Lizette"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...