Hop til indhold

Nogen flotte muskelhunde herinde?


Gæst minmilo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 187
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her er et billede af vores dejlige, smukke hund, Caine, som er en Amerikansk Bulldog (standard-typen) :D

Folk spørger tit om han er blandet med boxer, men han har altså bare fået lidt mere underbid end normalt (Vi synes selv at det er ret charmerende :lol:) Her på billedet ligger han sammen med sin "far" på sofaen..

 

2734_DSC00146_2.jpg

 

han er den vildeste skødehund og er slet ikke klar over hans størrelse - generelt er han en lille hund indeni og underkaster sig de fleste :roll:

Jesper og Sine

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tyttemåz

Ja det er så mig søsteren der har et kryds mellem en dogo og en sankt bernhard...

Han hedder Aiko, er 4 år og er en kæmpe hængerøv der elsker alt menneskelig kontalt...

 

 

379006.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er så mig søsteren der har et kryds mellem en dogo og en sankt bernhard...

Han hedder Aiko, er 4 år og er en kæmpe hængerøv der elsker alt menneskelig kontalt...

 

 

379006.jpg

 

Han er da for skøøøøøn :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg må da også lige smide et par billeder af min amerikanske bulldog, tror hun hælder til det man kalder en bully type, uanset så elsker vi vores Mathilde, som er en glad og frisk pige, der elsker at arbejde og går på med krum hals når vi træner. Målet er at Mathilde en dag skal blive min servicehund og trods hun ikke er færdig uddannet så hjælper hun mig dagligt med at samle op. Jeg taber tit noget og slipper for den smerte jeg får når jeg bukker mig forover.

 

Her træner vi på plads ved siden af kørestol og ikke mindst at kunne følge mig når jeg drejer og eller stopper.

 

139_p_plads_052_1.jpg

 

Mathilde hygger med far der lige skal have et kys :wink: nå ja og katten på skødet af Dan får da også et nus af Mathilde :D

 

139_Mathilde_og_BomBom_005_1.jpg

 

Og til sidst lidt billeder fra sidste sen sommer hvor min niece Mie træner kontakt øvelser med Mathilde hjemme i haven.

 

139_Mathilde_og_Mie_005_2.jpg

 

139_Mathilde_og_Mie_013_1.jpg

 

139_Mathilde_og_Mie_014_1.jpg

 

139_Mathilde_og_Mie_015_1.jpg

 

Til aller sidst :wink: et billed fra en dag Mathilde var på besøg hos sin lege veninde Nuggi, hvor huset´s barnebarn Liv også var på besøg :D

 

139_190_9066_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er så mig søsteren der har et kryds mellem en dogo og en sankt bernhard...

Han hedder Aiko, er 4 år og er en kæmpe hængerøv der elsker alt menneskelig kontalt...

 

 

379006.jpg

 

hvor er den bare dejlig

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er så mig søsteren der har et kryds mellem en dogo og en sankt bernhard...

Han hedder Aiko, er 4 år og er en kæmpe hængerøv der elsker alt menneskelig kontalt...

 

 

379006.jpg

 

Ihh, hvor ser han bare dejlig og glad ud! Man kan slet ikke lade være med at smile, når man kigger på ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er endnu et billede af vores dejlige hund, Caine :)

 

2734_DSC00169_1.jpg

 

Jesper og Sine <3

 

 

 

Lækker hund :D

 

Og tak for god karma

 

Tusind tak - vi er også ovenud lykkelige for at vi fik ham... Jeg går sygemeldt derhjemme og når kæresten er på arbejde, er der ingen bedre følgesvend end ham :D .. og det var så lidt :)

 

knuz Caine og Sine

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja vi har vores lækre odin i familien !

 

2157_mobil_028_3.jpg

 

Vi har haft ham siden han var 8uger, og har sat os ind i racen før vi købte ham!

Han er ikke trænet til kamp og vil aldrig blive det. han er en fantastisk hund. der elsker alt og alle hehe

 

Han ligner godt nok min egen. Bortset fra farve mønstret. Men formen er meget ens.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Hej alle sammen.

Er ny herinde og har godt set det er nogle måneder siden nogen har skrevet her.

Men vores Angel er bare så sød.. Hun er lige ved at være 10 uger og en rigtig charmetrold.

 

[ATTACH]2002[/ATTACH]

 

[ATTACH]2003[/ATTACH]

Jeg er så sød, når jeg sover med min yndlingsbamse Nemo

 

[ATTACH]2004[/ATTACH]

En rigtig lille charmetrold

Redigeret af jkock
Rettet nu
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...