Hop til indhold

Tryg, Dyrekassen eller Agria forsikring


Gæst CIF
 Share

Hvilket af de tre selskaber, har du hørt/selv oplevet, er bedst til hundeforsikring?  

23 stemmer

  1. 1. Hvilket af de tre selskaber, har du hørt/selv oplevet, er bedst til hundeforsikring?

    • Dyrekassen
      13
    • Agria Dyreforikring
      11
    • Tryg Forsikring
      1
    • Andet
      5


Recommended Posts

Jeg har Agria, og kan kun anbefale dem! Jeg valgte dem, da de som de eneste dækker, hvis min hund får AD/HD/OCD/PL. Har haft en hund med OCD, og derfor valgte jeg udelukkende en, som dækker, hvis det skulle blive issue igen. Desuden er den livslang. Jeg har alle tilvalgs forsikringer, som jeg kan vælge: medicin, genoptræning osv. Giver ca 3000kr om året, men er virkelig tilfreds. De få gange, de har skulle dække, så har jeg bare sendt regninger ind, og ca 7 dage senere står pengene på kontoen. Super nemt og uden bøvl.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har alle 3 kræ forsikret hos dyrekassen og har kun oplevet super service hos dem.

 

Vores begrundelse for at vælge dyrekassen var, at vi har fin nok økonomi til at kunne bære alle de her små dyrlæge regninger og ikke har behov for hjælp til dem.

Men vil have livslang dækning, og en OK dækningssum til hvis der skulle ske et større uheld.

 

Har brugt dem til bla. undersøgelse og behandling for H/L orm, røntgen billeder til udredning af halthed osv.

Pengene stod på kontoen kort tid efter og de har ikke stillet et eneste spørgsmål, heller ikke til røntgen billederne.

 

Så for os betød det at hundene er dækket gennem hele livet bare mest og at vi har sikkerheden hvis det skulle ske, at noget går helt galt og det er en større operation en søndag der er brug for.

 

Men for andre betyder selvrisikoen og det at man kan betale sig fra dækning til medicin og genoptræning mere - Og så er det Agria man skal kigge på.

 

Dækker alm brand ikke "store operationer" også da? (hvis nu min hund bliver mast af et styrtet fly)? Jeg har så svært ved at vælge sygesikring til hunden stadig, har haft ringet og sælgerne forvirrer mig helt vildt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Dækker alm brand ikke "store operationer" også da? (hvis nu min hund bliver mast af et styrtet fly)? Jeg har så svært ved at vælge sygesikring til hunden stadig, har haft ringet og sælgerne forvirrer mig helt vildt.

 

Jo - Men kun op til 18.825 kr. pr år.

 

Dyrekassen dækker op til 25.725 pr. år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dækker alm brand ikke "store operationer" også da? (hvis nu min hund bliver mast af et styrtet fly)? Jeg har så svært ved at vælge sygesikring til hunden stadig, har haft ringet og sælgerne forvirrer mig helt vildt.

 

Jo det gør de helt bestemt, men selve summen de max udbetaler i løbet af et år er mindre end hos dyrekassen...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 years later...

Vi kan i hvert fald ikke anbefale lærestandens/runa - ved Luna har brugt 16.000kr på 3½ år så truer de med at sætte selvrisikoen og prisen op :(

Da vi så talte om at flytte pigerne kom der den klassiske " ingen vil forsikre en hund med en sygdoms historik" ( 2 gange hæmolytisk e coli i tarm, et fald som kostede røngten og så celle forandringer i en analkirtel (god artet)).

Så nu ved vi ikke hvad vi skal gøre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Tryg og er godt tilfreds. Det var jeg også da forsikringen sluttede ved 10 år, for den havde en meget fordelagtig pris dengang. Nu er det kun hvis man har samlet alle forsikringer hos tryg og har en aftale at prisen er ok. Men Tryg har altid betalt uden spørgsmål og hurtigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også Tryg, og har forhandlet både pris og hvad de dækker, da vi flyttede over til dem. Men jeg synes de er lidt dyre - til gengæld har de betalt med det samme uden yderligere spørgsmål, de par gange jeg har haft brug for det.

Men har man alle forsikringer dér, er de til at tale med. Da vi rykkede til dem var deres pris og dækning ikke så god (som det jeg havde) hvilket jeg fortalte dem. Min mand sagde "I kan lige så godt finde ud af det med hundeforsikringen, for ellers flytter vi ikke - hunden er vigtigere for min kone end bilerne og meget af det andet!" Og så kom der altså et ordentligt tilbud ud af det :5up:

 

Min datter har Lærerstandens forsikring og er også meget tilfreds med dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...