Hop til indhold

Er shih tzu'en fladsnudet?


caro2001
 Share

Recommended Posts

Hvorfor starter di ikke bare til AG med den hund i har i forvejen? I øvrigt er en lab måske lidt for voldsom til en ST:???:

Han har leget med en Shih tzu før og de blev meget hurtigt gode venner.

Labben er nok ikke lige den hund man bruger allermest til Ag, og desuden havde mine forældre også planer om en hund mere inden jeg kom og spurgte dem om om vi ikke godt kunne få en hund mere, så vi har tiden og lysten til et extra familiemedlem, så det med største glæde at der kommer en mere ind i familien.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han har leget med en Shih tzu før og de blev meget hurtigt gode venner.

Labben er nok ikke lige den hund man bruger allermest til Ag, og desuden havde mine forældre også planer om en hund mere inden jeg kom og spurgte dem om om vi ikke godt kunne få en hund mere, så vi har tiden og lysten til et extra familiemedlem, så det med største glæde at der kommer en mere ind i familien.

 

 

Til det markerede.

Det er en shih tzu da heller ikke, en lab ville kunne nå lige så langt som en shih tzu

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :)

Den er ikke så flad som mops og mine har ingen problemer med vejrtrækningen. Det er lidt forskelligt hvor flade deres snuder er. Min ene siger intet, mens den anden har lidt mindre snude og han grynter lidt indimellem. Ingen af dem snorker noget særligt..

Mine er lidt magelige hunde, ikke oplagte til AG-hunde, men glade for en god gåtur og leg :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lange rygge med relativt kompakte kroppe og meget korte ben er ikke umiddelbart den bedste kropsform til at springe med... men en sund shi tzu ville selvfølgelig sagtens kunne løbe ag på hyggeplan... Vil dog mene, at din cairn terrier ide tidligere ville passe langt bedre til en lab - hvis du absolut vil have en lille hund som nr 2

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Ja men jeg vil ikke nævne dem, for vil ikke gøre nøgen fortræd.
Jeg kan se du bor i Nordjyllan? hvor henne? Der er skue i syvsten(sæby) :hmm: engang..JEg finder lige ud af hvornår..Det hvertfald i den her måned.

SÅ kan I kigge på alle de racer I har oppe og vende..Og snakke med opdrættere og ejere..

Der kommer hvertfald mange forskellige racer..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se du bor i Nordjyllan? hvor henne? Der er skue i syvsten(sæby) :hmm: engang..JEg finder lige ud af hvornår..Det hvertfald i den her måned.

SÅ kan I kigge på alle de racer I har oppe og vende..Og snakke med opdrættere og ejere..

Der kommer hvertfald mange forskellige racer..

Hej Janni

Vi bor i en lille by ved navn Sindal den ligger mellem hjørring og Frederikshavn.

Ja det kunne være en ide at køre der op.

 

 

 

Og Undskyld stave fejlen, der skulle selvfølgelig så nogen istedet for nøgen

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nu ikke stavefejlen (selvom den også var sjov), men mere konceptet i at du ikke vil nævne nogle racer du ikke kan lide:lol: Det er da en ærlig sag, og det virker jo immervæk som om alle racer i verden passer perfekt til jer:???:

 

Jeg kan da godt starte - jeg bryder mig ikke om udseendet på hunde med korte snuder, og generelt synes jeg terriere er irriterende:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes bare det er skønt som du forsøger at undersøge alle de racer du kan lide! Det gør bare at du sikkert rammer den perfekte race på et tidspunkt!

 

Du ha rjo massere af tid, så det er kun sundt at være åben og undersøge racerne! Forelskelse er en god ting, så længe man ikke bliver forblændet! Klø på!

 

Synes Jannis forslag om at tage til det skue er en super god idé!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kan også godt lide Bichon havanis og Bichon frise, er der nogen der har kendskab til disse racer.

 

Det er begge sjove, glade, omgængelige hunde. De er lærenemme og adrætte og egner sig fint til agility. Det er selskabshunde, så de vil gerne være med i alting, og det kan tage lidt tid at lære dem at være alene hjemme. De kræver en del pelspleje. Hvis man holder dem kortklippet kræver pelsen mindre, men den skal stadig jævnligt børstes godt igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er begge sjove, glade, omgængelige hunde. De er lærenemme og adrætte og egner sig fint til agility. Det er selskabshunde, så de vil gerne være med i alting, og det kan tage lidt tid at lære dem at være alene hjemme. De kræver en del pelspleje. Hvis man holder dem kortklippet kræver pelsen mindre, men den skal stadig jævnligt børstes godt igennem.

 

men de ville vel ikke umiddelbart matche særligt godt med en lab legemæssigt.... det er de vel for "sarte" til....

Link til indlæg
Del på andre sites

men de ville vel ikke umiddelbart matche særligt godt med en lab legemæssigt.... det er de vel for "sarte" til....

 

Man skal i hvert fald nok passe lidt på... Lumi har en god hundeven, der er labrador, hun har fundet en taktik med at gå ind under sofabordet og derfra daske labben i hovedet, for den er for stor til at komme derind. :mrgreen: Men udendørs synes hun, at labberne er for voldsomme, hvis de vil lege.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...