Hop til indhold

Hjæælp. Vil ikke sende mine hvalpe til aflivning !


Gæst Petersen-fyn
 Share

Recommended Posts

helt ærligt det vil for hvalpene være betydeligt bedre at betale de penge og få dem ind på et internat hvor man kan bruge tiden på at finde GODE hjem til dem fremfor at "sælge" dem til den første den bedste bare for at komme af med dem!

 

 

Det kan godt være liiiidt svært at betale de penge, hvis man ingen penge har :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være liiiidt svært at betale de penge, hvis man ingen penge har :blink:

 

Jeg ved det selvfølgelig ikke med sikkerhed, men mon en seriøs dyreværnsforening ikke ville sætte hvalpenes tarv over økonomi, hvis en person virkelig var i økonomisk knibe, og måske lave en aftale om at pengene kunne komme måneden efter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan godt være liiiidt svært at betale de penge, hvis man ingen penge har :blink:

Så kan man måske låne:) det koster også penge at aflive eller beholde længere, hvalpene kan jo ikke gøre for at de er havnet i situationen og at overdrage dem til tilfældige mennesker er ikke ok efter min mening:) men sådan er der jo så meget:)

Redigeret af kleo
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er MEGET enig med Kleo!

 

TS,

prøv at snakke med internaterne. Forklar dem at du har købt en tæve, og har ret småt med midler i forvejen. Forklar dem så at denne tæve nedkom, til din store overraskelse og at du nu har disse hvalpe som du ikke kan komme af med, og ikke har råd til at tage dig af, og at du er ret desperat og er bange for at du ikke kan finde de rette hjem.

Hvis du f.eks har et par hundrede kroner, kan de måske nøjes med det.

 

Jeg har engang indleveret en kat for 200 kr, hvilket var meget mindre end hvad det kostede men det var en situation som minede lidt om det.

 

Hvis disse hvalpe finder kommende hjem, fra folk som bare forbarmer sig, frem for at tænke det igennem, vil mindst halvdelen have skiftet hjem inden for det næste år, og mit bud er at halvdelen af alle hvalpene vil blive aflivet inden de bliver tre år.

 

En hund bør aldrig være et impulskøb :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du ikke et link fra Facebook du kan søtte herind, som vi kan dele?

Jeg er lige flyttet fra Fyn, og har det meste af mit netværk der, så måske det kan give nogle henvendelser at jeg deler på min FB-side?

 

Ellers en virkelig træls situation du er havnet i. Sådan går det indimellem når os dyrevenner handler med hjertet fremfor fornuften. Men skulderklap til dig alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til trådstarter.

Pas på hvem du afleverer til. En kvinde der udgiver sig som dyreven, er kvik med sådanne annoncer, hvor folk er i bekneb og hun er ikke dyreven, men dyrehandler og er dømt ved adskillige retssager for mishandling.Hun har opereret over hele landet og bor i øjeblikket ved Rødvig. Og der er igen opmærksomhed på hende, Dyrenes beskyttelse og politi er informeret, men hvornår noget sker ved jeg ikke.

Sådanne mennesker opererer ofte med forskellige navne og bopæle.

Så vær sikker på du finder en velrenomeret foreneing og ikke en pengegrisk privatperson.

Du kunne også kontakte Dyreværnet på Islevsdalsvej i Rødovre. Og det i landet hvor i landet du bor.

Vær kritisk, for du har reddet en hund, men hendes hvalpe er lige så vigtige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Til trådstarter.

Pas på hvem du afleverer til. En kvinde der udgiver sig som dyreven, er kvik med sådanne annoncer, hvor folk er i bekneb og hun er ikke dyreven, men dyrehandler og er dømt ved adskillige retssager for mishandling.Hun har opereret over hele landet og bor i øjeblikket ved Rødvig. Og der er igen opmærksomhed på hende, Dyrenes beskyttelse og politi er informeret, men hvornår noget sker ved jeg ikke.

Sådanne mennesker opererer ofte med forskellige navne og bopæle.

Så vær sikker på du finder en velrenomeret foreneing og ikke en pengegrisk privatperson.

Du kunne også kontakte Dyreværnet på Islevsdalsvej i Rødovre. Og det i landet hvor i landet du bor.

Vær kritisk, for du har reddet en hund, men hendes hvalpe er lige så vigtige.

Så sandt, så sandt Ulla, men TS står jo virkelig med r..... i vandskorpen. Mit bedste bud er nu også et internat, det kan se at dette er en speciel situation. Held med det!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg hedder Tina og er muligvis interesseret i en af dine hvalpe kan du ikke kontakte mig på telf 20781062 tak jeg er ikke så vandt til at skrive mail men jeg kommer til fyn den 6 oktober og vil gerne ha lov til sammen med min kæreste at kigge forbi vi tror at en ef dine hvalpe måske lige er noget for os venlig hilsen Tina Isle håber at du ringer hej

Hej.

 

Jeg står i den dejlige/uheldige situation. At jeg har 8 hundehvalpe (Labrador-Retriever blandet med Doberman) som jeg prøver at få solgt.

Jeg har et 2. værelses lejlighed og et kolonihavehus, men har ikke mulighed for at beholde dem meget længere. Da jeg er studerende og på SU. Hvalpene er 7 uger gamle. Så klar til salg om en uge. JEg købte en misrøgt tæve for 8 uger siden, for at give hende et bedre hjem. Dog kom det som et chok ugen efter, at hun fødte 9 hvalpe. Jeg har prøvet at få dem solgt lige siden. Men har ikke fået solgt nogle endnu. HJÆP med at give dem et bedre hjem, køb en hvalp eller spred budskabet til folk du kender. :)

 

Tænke om i ikke kunne være søde at hjælpe mig med at sprede budskabet om hvalpene ? Jeg vil så vidt mulig gøre alt for at ungå at få dem aflivet. Der ligger en mindstepris på 1000,- pr. hvalp, til at dække omkostninger for chip og ormekur.

 

Hvalpene er vandt til mennesker og andre hunde. I det hele taget er de legesyge og nysgerrige og elsker at få opmærksomhed. Håber at jeg kan finde et godt og varmt hjem til de 8 hvalpe.

 

Det er et nødråb til jer fælles dyre-elskere!

 

Der er 5 hanner 0g 3 tæver.

 

Skriv en mail til mig og hør mere. Jeg er desperat for at få dem solgt til et godt hjem. Jeg er bosat i Nyborg på fyn.

 

 

[ATTACH=CONFIG]94315[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94316[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94317[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94318[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94319[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94320[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94321[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94322[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]94323[/ATTACH]

 

 

Mvh

 

Steffen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg hedder Tina og er muligvis interesseret i en af dine hvalpe kan du ikke kontakte mig på telf 20781062 tak jeg er ikke så vandt til at skrive mail men jeg kommer til fyn den 6 oktober og vil gerne ha lov til sammen med min kæreste at kigge forbi vi tror at en ef dine hvalpe måske lige er noget for os venlig hilsen Tina Isle håber at du ringer hej

 

Trådstarter har ikke været aktiv herinde, siden den 14 september, men annoncen er også på Gul & Gratis : Hunde til salg - Blanding - GulogGratis.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 year later...
Prøv at sende ham en pb (personlig besked), for så får han nok en mail, om at der ligger en besked herinde til ham. Det er ikke sikkert, han får besked om, at der er nye indlæg i tråden, eftersom tråden er så gammel ...

Hvalpene er jo over et år gamle nu, hvis de ikke er aflivet, så tror ikke der kommer noget ud af det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...