Hop til indhold

Øhh ad hund..!


Buddha
 Share

Recommended Posts

Ha ha, apropos det med tis - Iso gør nogle gange noget sjovt, ikke ulækkert, så egentlig lidt OT. Når hun har tisset så kan hun finde på at vende sig om og snuse til det, hvorpå hun snuser sig selv i skridtet, som om hun tænker "ahaaa, det er derfra det kommer..." :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det der med at snuse til sig selv, cookie gør det når hun fiser... Så ligger hun der og snuser til sin bagdel og ligner faktisk en der synes det er rart!

Når der er lyd på bliver hun helt overrasket og flyver op og kigger forvirret :D

Af og til når manden prutter, peger han på hendes bagdel og siger "prutter cookie?" Og så snuser hun til sig selv og kigger forvirret på ham hihi.

Hun kan også finde på at kravle helt tæt på ham og snuse godt ind når han prutter.. jeg tror hun synes det er interessant...

Andre gange, når hun lister en lydløs hørmer ud, som hun selv synes er rigtig grim, så skynder hun sig at smutte.. og hvis jeg spørger "eeej cookie, du fiser?" Så logrer hun med halen og ligner en der sidder og griner. Jeg ved godt det er fordi hun reagerer på sit navn, men det er sjovt alligevel. Som om hun har lidt drengerøvshumor:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Også sjovt når ens hund/hvalp for første gang hører sit menneske slå en prut, mine kom farende hen og kiggede meget undrende :lol:

 

Rengøringslyden generer mig overhovedet ikke :hmm: nu, hvor katten er rejst, er det slut med Zamzam, der pludslig rejser sig og spurter ud, fordi han kan høre katten der (helt lydløst) brækker sig, det var en anelse klamt, men skete altid på et tidspunkt, hvor motivationen for at løbe efter var minimal :engel:

 

Min kastede op i går, ellers år og dag siden jeg har hørt det sidst, da jeg kom (stille og roligt) ind, sad han under stuebordet med øjne så store som tekopper og stiiiiirrede rundt - jeg ved ikke hvorfor han gør sådan men det ser ualmindeligt skægt ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Allerbedst har hun det når hun ligger med overkrop og hovede under en dyne og bagkroppen ligger imellem vores hoveder.. når hun så lige slipper sådan en dunst af rådne æg lige i ansigtet på os.. phew!

 

Det er en totalt udspekuleret hund i har :mrgreen:

 

 

 

Det med at bøvse, Egon gør det tit når han sidder og tigger, jeg fik engang at vide at det er fordi blot udsigten til mad får gang i deres maver/de får mundvand, sikkert noget med det at de så bøvser (altså før han har fået noget mad)..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det med at bøvse, Egon gør det tit når han sidder og tigger, jeg fik engang at vide at det er fordi blot udsigten til mad får gang i deres maver/de får mundvand, sikkert noget med det at de så bøvser (altså før han har fået noget mad)..

 

Det minder mig om en skøøøøn vane Vinnie har når hun tigger. Hun ryster hovedet, så savlet flyver over det hele, og hvis hun er heldig, rammer det min mad, og så er der serveret :lol:

Lidt ligesom den med at slikke på fingeren og sige "du vil da ikke have den kage der, vil du?" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det minder mig om en skøøøøn vane Vinnie har når hun tigger. Hun ryster hovedet, så savlet flyver over det hele, og hvis hun er heldig, rammer det min mad, og så er der serveret :lol:

Lidt ligesom den med at slikke på fingeren og sige "du vil da ikke have den kage der, vil du?" :blink:

 

Hahaha det er også ret så udspekuleret :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Herlig tråd om ulækre hunde! :klap:

 

Ha ha, apropos det med tis - Iso gør nogle gange noget sjovt, ikke ulækkert, så egentlig lidt OT. Når hun har tisset så kan hun finde på at vende sig om og snuse til det, hvorpå hun snuser sig selv i skridtet, som om hun tænker "ahaaa, det er derfra det kommer..." :sjov:

 

Er færdig af grin over Iso! :klap: Arj men altså haha

 

 

Ozzie er på nogle måder ret sippet, og så på andre ret... klam...

 

Når hun skal kaste op inde, så finder hun altid et tæppe at gøre det på (hvorfor?) og når jeg så skal samle det op, så kigger hun på mig, som om jeg er SÅ klam, tænk at jeg vil have noget med det der at gøre - hun stiller sig gerne lidt væk og kigger anklagende på mig. Samtidig elsker hun en tur forbi strøget i weekenden og sweeper, hvis hun får muligheden for det, gaderne tomme for alle former for opkast fra alverdens fulderikker.

 

Nogle vandpytter er bare sååååå ulækre, hun passer voldsomt på at poterne ikke rører ved det klamme vand - men derfor kan man da godt drikke af det.

 

Da hendes ven Elvis tissede på hende engang, var hun ved at vrænge næsen af led over hvor klamt det var, og hun haltede, peb og var ja, helt elendig indtil jeg fik det skyllet af hende. Men finder hun en interessant tissetår på sin vej, så stikker hun da gerne nærmest snuden helt ned i den og snuser og snuser og snuuuuuuuuuser som om det er det lækreste i verden.

 

Hvis hun ved et uheld træder på en hundelort så flår hun i rædsel poten til sig, snuser, ser dybt ulykkelig ud og ved slet ikke hvad hun skal gøre af sig selv fordi det er så klamt. (nogle gange nægter hun endda at gå videre) Men hun æder gerne hundelorte og kattelorte.

 

Faktisk så tror jeg at det mest ulækre hun har gjort indebærer hendes egen lort - vi var i haven sammen med min svigerfar og på et tidspunkt pøller Ozzie, og straks det er gjort, vender hun sig om og æder pøllen.... svigerfar er ved at dø over hvor klam hun er, men Ozzie er langt fra færdig :genert: Efter et stykke tid kaster hun op - en lettere fordøjet, indsmurt i mavesyre, pølle dukker op og svigerfar erklærer at det er det klammeste han nogensinde har set... det mener Ozzie åbenbart at hun kan gøre bedre så hun æder da lige sit pølleopkast.... åh ja, nogle gange er man bare SÅ stolt en hundemoar. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk så tror jeg at det mest ulækre hun har gjort indebærer hendes egen lort - vi var i haven sammen med min svigerfar og på et tidspunkt pøller Ozzie, og straks det er gjort, vender hun sig om og æder pøllen.... svigerfar er ved at dø over hvor klam hun er, men Ozzie er langt fra færdig :genert: Efter et stykke tid kaster hun op - en lettere fordøjet, indsmurt i mavesyre, pølle dukker op og svigerfar erklærer at det er det klammeste han nogensinde har set... det mener Ozzie åbenbart at hun kan gøre bedre så hun æder da lige sit pølleopkast.... åh ja, nogle gange er man bare SÅ stolt en hundemoar. :lol:

 

Tror Ozzie tager prisen i den her tråd, for MINDST kritiske hund når det kommer til madvaner :badr:

 

Stakkels svigerfar, han må have være rystet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror Ozzie tager prisen i den her tråd, for MINDST kritiske hund når det kommer til madvaner :badr:

 

Stakkels svigerfar, han må have være rystet :mrgreen:

 

Haha det kan godt være :mrgreen: Han var helt chokeret - i lang tid bagefter hylede han op og flygtede hvis hun prøvede at slikke på ham :engel:

 

Åh guuuuuuud Ozzie :sjov:

 

Fnis - gotta love her :lun::genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iøvrigt så glemte jeg helt en situation der alt for ofte opstår hvor Ozzie egentlig er vildt sød, men det kan bare godt blive lidt klamt for mig. Ozzie stor-knus-elsker at hiiiiiiiiiiiiilse på én, når man vågner, og jeg er jeg langsom til at vågne, så det er normalt at Ozzie hopper op i sengen og uddeler møsser og kaster sig oveni i mig og den slags, for ligesom at få vækket mig, super hyggeligt - undtagen når hun finder fx en brugt sok eller endnu værre brugt undertøj, som hun tager i munden og så stempler hun halvsovende mig i hovedet dof dof dof dof dof med klamheden... sker bare alt for ofte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Iøvrigt så glemte jeg helt en situation der alt for ofte opstår hvor Ozzie egentlig er vildt sød, men det kan bare godt blive lidt klamt for mig. Ozzie stor-knus-elsker at hiiiiiiiiiiiiilse på én, når man vågner, og jeg er jeg langsom til at vågne, så det er normalt at Ozzie hopper op i sengen og uddeler møsser og kaster sig oveni i mig og den slags, for ligesom at få vækket mig, super hyggeligt - undtagen når hun finder fx en brugt sok eller endnu værre brugt undertøj, som hun tager i munden og så stempler hun halvsovende mig i hovedet dof dof dof dof dof med klamheden... sker bare alt for ofte.

 

:sjov:

Så bliver det sgu en god lørdag - tak for grinet

:sjov:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er seriøst ved at brække mig over hvor klam min hund var i dag.

 

OK, forhistorie: NOGEN, et eller andet hammerklamt menneske, har sprøjtemalet et træ med diarré. Chino stopper op, sniffer, og GIVER SIG TIL AT SLIKKE VELLYSTIGT PÅ DET :skraek::badr:

Han fik munchet en del, inden det gik op for mig hvad der foregik - det var på den anden side af træet end der hvor jeg stod. Jeg havde jo ligesom ikke forventet lort i hundehovedhøjde.

 

Der var så klamt at jeg var nødt til at sætte mig på en bænk, tage et par dybe indåndinger og få kontrol over brækimpulserne.

Link til indlæg
Del på andre sites

De værste jeg kan huske var Egon som havde dårlig mave og det sad i pelsen. Manden gik ind i en butik for at købe vand så vi lige kunne få det værste af.. Hunden sætter sig artigt for at vente - på min fod. Argh!

 

Og Benny som manden påstod lugtede, jeg mente manden bare var sart - indtil vi skulle i seng, så kunne jeg alligevel godt lugte noget. Tog en sniffer (ja, det gjorde jeg!) og konstaterede at det lugtede slemt på halsen og gav ham et hurtigt bad.

Dagen efter gik det op for os at han havde rullet sig i menneske lort som en tankvogn havde spildt.... Ej men. Jeg var så tæt på at give mig til at græde.

Link til indlæg
Del på andre sites

De værste jeg kan huske var Egon som havde dårlig mave og det sad i pelsen. Manden gik ind i en butik for at købe vand så vi lige kunne få det værste af.. Hunden sætter sig artigt for at vente - på min fod. Argh!

 

Og Benny som manden påstod lugtede, jeg mente manden bare var sart - indtil vi skulle i seng, så kunne jeg alligevel godt lugte noget. Tog en sniffer (ja, det gjorde jeg!) og konstaterede at det lugtede slemt på halsen og gav ham et hurtigt bad.

Dagen efter gik det op for os at han havde rullet sig i menneske lort som en tankvogn havde spildt.... Ej men. Jeg var så tæt på at give mig til at græde.

 

OMG den sidste der!!! Synes faktisk det er meget flot at du ikke tudede!

 

Flipsen mimre når han har slikket sig selv på pølsen - bare lige for at gøre opmærksom på hvor lækker han er :rolleyes:

 

hahaha selvfølgelig gør han da det! :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk så tror jeg at det mest ulækre hun har gjort indebærer hendes egen lort - vi var i haven sammen med min svigerfar og på et tidspunkt pøller Ozzie, og straks det er gjort, vender hun sig om og æder pøllen.... svigerfar er ved at dø over hvor klam hun er, men Ozzie er langt fra færdig :genert: Efter et stykke tid kaster hun op - en lettere fordøjet, indsmurt i mavesyre, pølle dukker op og svigerfar erklærer at det er det klammeste han nogensinde har set... det mener Ozzie åbenbart at hun kan gøre bedre så hun æder da lige sit pølleopkast.... åh ja, nogle gange er man bare SÅ stolt en hundemoar. :lol:

 

OMG!!! :sjov::klap::stupid::megaked:

 

Jeg sidder seriøst og sprutter af grin bag ved skærmen på arbejde! Og mig der seriøst overvejer, om vi skal have hund - de overvejelser blev da lige bombet et godt stykke tilbage efter denne tråd.

 

Nå, men jeg kan konstatere, at katte slet, slet ikke er lige så ulækre som hunde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

OMG!!! :sjov::klap::stupid::megaked:

 

Jeg sidder seriøst og sprutter af grin bag ved skærmen på arbejde! Og mig der seriøst overvejer, om vi skal have hund - de overvejelser blev da lige bombet et godt stykke tilbage efter denne tråd.

 

Nå, men jeg kan konstatere, at katte slet, slet ikke er lige så ulækre som hunde :mrgreen:

 

Haha I skal da have hund - tænk på hvor meget mindre sarte I (forhåbentlig) bliver :slem: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha I skal da have hund - tænk på hvor meget mindre sarte I (forhåbentlig) bliver :slem: :mrgreen:

 

Mit skrækscenarie er godt nok, at vi får en af de hunde, der æder kattelort - med 7 katte og 5 kattebakker er det jo et veritabelt ta' selv bord *bræksmiley*

 

Nå, men jeg kan bidrage med én klam (katte-)historie. For en måneds tid siden kom jeg hjem og smed alle kattene ud i haven og låste kattelemmen, så de ikke kunne komme ind (onde mor). Derefter brugte jeg en masse energi på at støvsuge og vaske gulv i hele huset, og først derefter fik de lov at komme ind.

Da jeg så var færdig ville jeg lige smutte i hankattehuset, hvor vi har en ung hankat gående sammen med en kastrat. Den unge hankat havde så haft dårlig mave UD OVER DET HELE, og derudover var han selv smurt ind i lort i hans lange pels. Hurra for vægge beklædt med vinyl og en damprenser - det værste var skisme at få det ud af pelsen på ham :stupid: Men i det mindste æder katte ikke deres eget lort!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...