Hop til indhold

Øhh ad hund..!


Buddha
 Share

Recommended Posts

Mit skrækscenarie er godt nok, at vi får en af de hunde, der æder kattelort - med 7 katte og 5 kattebakker er det jo et veritabelt ta' selv bord *bræksmiley*

 

Nå, men jeg kan bidrage med én klam (katte-)historie. For en måneds tid siden kom jeg hjem og smed alle kattene ud i haven og låste kattelemmen, så de ikke kunne komme ind (onde mor). Derefter brugte jeg en masse energi på at støvsuge og vaske gulv i hele huset, og først derefter fik de lov at komme ind.

Da jeg så var færdig ville jeg lige smutte i hankattehuset, hvor vi har en ung hankat gående sammen med en kastrat. Den unge hankat havde så haft dårlig mave UD OVER DET HELE, og derudover var han selv smurt ind i lort i hans lange pels. Hurra for vægge beklædt med vinyl og en damprenser - det værste var skisme at få det ud af pelsen på ham :stupid: Men i det mindste æder katte ikke deres eget lort!

 

Det er der man ærgrer sig over at man har valgt norske skovkatte! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Bjørnedrengen
Det er der man ærgrer sig over at man har valgt norske skovkatte! :mrgreen:

 

Årh jeg er bare så vild med katte også. Ville gerne have sådan en norsk skovkat. Men desværre kan min mand ikke tåle dem Hmmm siger han da:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Boris var toppen af klam den anden dag!

Obs! Sarte sjæle bør ikke læse med!

 

Var på besøg hos min bedste og havde så Boris med op. Min bedste er en svagelig ældre dame der ofte døjer med maven). Han tøffer så ind i soveværelset (hvor der er en dør ind til badeværelset). Jeg undrer mig over at han ikke kommer tilbage og går så efter ham. Da jeg går ind i soveværelset og kalder på ham, kommer Boris så ud fra badeværelset. Jeg kigger derind og finder min bedstes natkjole med afføring på, på gulvet.

 

Jeg aner simpelthen ikke om han kun har snuset til den eller hvad. Men jeg havde ikke lyst til at være i nærheden af hans mund i et par dage efter!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit skrækscenarie er godt nok, at vi får en af de hunde, der æder kattelort - med 7 katte og 5 kattebakker er det jo et veritabelt ta' selv bord *bræksmiley*

 

Nå, men jeg kan bidrage med én klam (katte-)historie. For en måneds tid siden kom jeg hjem og smed alle kattene ud i haven og låste kattelemmen, så de ikke kunne komme ind (onde mor). Derefter brugte jeg en masse energi på at støvsuge og vaske gulv i hele huset, og først derefter fik de lov at komme ind.

Da jeg så var færdig ville jeg lige smutte i hankattehuset, hvor vi har en ung hankat gående sammen med en kastrat. Den unge hankat havde så haft dårlig mave UD OVER DET HELE, og derudover var han selv smurt ind i lort i hans lange pels. Hurra for vægge beklædt med vinyl og en damprenser - det værste var skisme at få det ud af pelsen på ham :stupid: Men i det mindste æder katte ikke deres eget lort!

 

Haha hvis du kan klare det så skal I nok også klare at få hund. :mrgreen: Håber da virkelig at hunden lærer at lade kattenes lorte være - ellers må du trøste dig med hvor meget du kan glæde HF i det mindste. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...