Hop til indhold

2730 Herlev- hund i nød!!!!!!

Ulla H
 Share

Recommended Posts

Hund smidt ud af bil.

For et par dage siden så en kvinde en bil med tildækkede nummerplade standse ved Kildegården i Herlev og smide en hund ud af en bil. Manden sparkede efter den og kvindens søn prøvede at få fat i den, men den løb skræmt væk.

Hunden er en mindre måske ruhåret/langhåret type, der skulle minde om en Griffon Vendeen, muligvis drægtig, altså lidt rund i det.Muligvis flerfarvet.

Så hvis du bor i området, så kig efter den lille stakkel, den er set ,men ikke fanget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Intet billede, faktisk nåede kvinden ikke at se om den var ruhåret eller lidt langhåret. Det hele gik så stærkt. men en Vendeen er jo lidt eller noget større end en ruhåret gravhund, og med næsten samme bygning. Der er hellerikke så jeg kan finde farvebeskrivelser. jeg er ikke ekndt derude ,men mener den muligvis er set ved Smørmosen???

Link til indlæg
Del på andre sites

Taget fra FB, hvor Lisbeth Hallengreen Adler Nielsen skriver:

En har set hunden her for ½ time siden men kunne ikke komme tæt på den hun ser meget tyk ud endnu hun er set ved gråpilevej ved en lille å med en bro over ved noget grus sti jeg har sendt folk derned vi kan kun håbe hun er til at finde nu når det er så tæt på med tiden jeg har lige nu for 2 min siden sendt et hold afsted derned jeg sidder her og krysser alt hvad jeg kan for at de får hende fanget ind

Hunden har fået sin egen efterlysningsside på FB:Aanmelden | Facebook

Link til indlæg
Del på andre sites

Herlevhundens facebook gruppe er nu lukket ned??? Kunne det være den yorkshirehund, der er indfanget derude og nu befinder sig hos Dyreværnet.

Håber det for hundens skyld.

Ulla, jeg har fulgt med inde på Herlev hundens fb gruppe og må mildes talt, sige, at aldrig nogensinde har jeg været ude for så useriøs en eftersøgningsgruppe.

De foreslag folk kom med blev forkastet, uden at være undersøgt, folks indlæg blev slettet og det hele var en stor gang rod. Der var personlig fnidder fnadder og mudderkastning.Et ægtepar skulle have fortalt, at en kvinde med en boxer, skulle have fundet hunden, men der er ingen der ved noget.

Fra at være en åben gruppe, blev gruppen lukket, så man skulle melde sig ind først og til sidst blev alle medlemmer slettet og gruppen blev gjort hemmelig fordi man var ved, at slette den.

Håber, også at hunden bliver fundet.

Man kan læse mere på Efterlysningsgruppen for dyr, på facebook, der er opslaget stadigvæk, fordi der stadigvæk er seriøse mennesker, der håber, at hunden bliver fundet.

Link til indlæg
Del på andre sites

tak til Tullamus.

Jeg har ikke rigtig kunne følge med da min PCer ofte strejker på Facebook. Men en god bekendt af mig har faktisk gået rundt derude i møjvejr flere aftener og hun blev også pas på gruppen pga den dårlige kommunikation og siger at der blev tilsyneladende fanget en lille hund, men denne Lisbeth, der ledede det, havde ikke tænkt sig at se om det kunne være den . Den var indleveret til Dyreværnet, Rødovre???

Typisk , at kvindefnidder gør sådan en sag umulig, alle vil bestemme .

Det er da trist.

Link til indlæg
Del på andre sites

hej til alle der kender til den stakkels lille hund der blev smidt ud af en bil i herlev....

jeg bor tæt på ny hjortespringvej og mødte i dag en ældre kvinde, som gik og ledte efter hunden....jeg hørte først den frygtelige historie i dag. jeg bor som nævnt i området, hvor vovsen måske befinder sig ? men er der nogen på denne tråd der ved mere ? jeg vil så gerne være behjælpelig i denne sag - har selv hund og komme i området som nævnt....er der en kontaktperson ? osv osv.....?

bedste hilsner susanne

Link til indlæg
Del på andre sites