Hop til indhold

En meget lang historie har fået en ende


Gæst Beaglepack
 Share

Recommended Posts

Gæst Beaglepack
Hvor er jeg glad for at høre det går så godt med dem nu. Det har både dig og hundene også fortjent. De er heldige at have sådan en god hundemor som gør så meget for at hjælpe dem :-D

 

 

Tak - vi hundemødre vil jo gå gennem ild og vand for vores vapser - men jeg er meget, meget lettet og kan mærke at alle mine spekulationer er trådt meget i baggrunden - Vi tror på det her og kan mærke vi har fat i den rigtige ende nu :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak - vi hundemødre vil jo gå gennem ild og vand for vores vapser - men jeg er meget, meget lettet og kan mærke at alle mine spekulationer er trådt meget i baggrunden - Vi tror på det her og kan mærke vi har fat i den rigtige ende nu :-D

 

Det kan jeg godt forstå. Når man er bekymret for sine kære små hundebørn, så ligger tankerne i baghovedet og lurer hele tiden. Rigtig dejligt, at du kan begynde at slippe for de bekymringer nu :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Ja jeg er super glad og Darwin er heldigvis begyndt at få lidt mave nu - min dyrlæge har jo været efter mig fordi han ikke kunne holde sulet på sig - så jeg håber han får lidt mere vægt, den klejne fyr :mrgreen:

 

Jeg kommer med en opdatering på tråden her om en 8-10 dages tid :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Beaglepack

En lidt sen opdatering på vores beagle kolik syndrom.

Der er nu gået over 3 uger siden beaglerne kom på Wolfsblut - jeg har måttet bestille mere foder, det går jo stærkt når der er 3 som skal have.

 

Der er kun at sige - at alt kører på skinner. Ingen dårlige maver - ingen opkastning - kun glade hunde der stortrives.

De får stadig varianten Dark forest kombineret af Duck varianten. Næste gang kommer der også en sending Blue Mountain med (den har jeg hidtil brugt som godbidder) - Jeg er derfor nu i gang med at udvide sortimentet da jeg gerne vil prøve de forskellige af på dem - dog undtaget dem der er ris i.

Udover det får beaglerne nu også tilskud af Luposan Krauterkraft 30 - som har en urensende effekt på mave/tarm systemet - desuden beskytter det knogler, led og sener samt har en generel indvirkning på immunforsvaret - og det kan jeg allerede efter 14 dages brug se en effekt af. Blandt andet skulle det forhindre at analkirtlerne stopper til og det vil være super i forhold til Charlie, som har rigtig mange problemer med dem.

 

Så vi forsætter på WB og håber den gode fremgang vil forsætte.

 

Adfærdsmæssig har det haft en helt utrolig indvirkning på Darwin - han er blevet en helt, helt anden hund - rolig og meget mindre stresset :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Tusind tak for jeres tilbagemeldinger :banan:

 

Jeg er super lettet og glad - men alligevel har en del af mig svært ved at forstå, at det fungerer. Det er nok det sværeste at komme over. Jeg har jo i så lang tid spekuleret, prøvet både det ene som det andet - nærmest rendt med lup for at kigge beaglernes efterladesskaber ud - når en af drengene eller manden gik med en af dem - så har jeg stået og spurgt som det første hvordan outputtet så ud :roll: - jeg har vist været temmelig irriterende på det område :lol:

Jeg håber dog det falder til ro, som tiden går og at jeg lære at slippe taget på det område.

Jeg er dog helt på det rene med at vores sygdom er fundet og at min super dejlige dyrlæge støttede op om mine teorier, da jeg forelagde dem for ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...