Hop til indhold

Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?


Buddha
 Share

Recommended Posts

Jeg tror sgu ikk nogen tør spørge mig om noget :sjov:

 

Til gengæld kom jeg engang med det tåbeligste svar på et spørgsmål, det ligger 35 år tilbage, før jeg blev så bister at folk ikke længere spørger.

 

Jeg kom gående med vore to hunde, den ældste en han og den yngste en tæve. Så spurgte en dame mig: "Er det mor og barn?" Hvortil jeg svarede: "Nej, det er en han og en hun!" :stupid: Hun skyndte sig bare at gå..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 193
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Er HAN en politihund"? Ja, det er HUN, for det er alle schæfere jo:vedikke:

 

"Er du helt sikker på at du godt kan holde HAM?" Det kommer an på om du bliver provekorende:mrgreen:

 

"Hvorfor har HAN pink sele på?" Fordi han er en hun(d):lol:

 

"Ved du godt at schæfere bider alle?" Tør du komme tæt på og sige det en gang til:engel:

 

"Hvad er HAN en blanding af?" Schæfer og schæfer:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror sgu ikk nogen tør spørge mig om noget :sjov:

 

Til gengæld kom jeg engang med det tåbeligste svar på et spørgsmål, det ligger 35 år tilbage, før jeg blev så bister at folk ikke længere spørger.

 

Jeg kom gående med vore to hunde, den ældste en han og den yngste en tæve. Så spurgte en dame mig: "Er det mor og barn?" Hvortil jeg svarede: "Nej, det er en han og en hun!" :stupid: Hun skyndte sig bare at gå..

 

Men det virkede, de dumme spørgsmål stoppede :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er den blandet af?

 

For brune labber er åbenbart ikke så almindelige endnu :lol:

 

Du må bo et meget underligt sted:genert: Brun lab har (desværre for den) været meget populær de sidste mange år. Desværre, fordi folk avler brun på brun, for at få brune hvalpe og tjene penge.. Det gør bare at de brune bliver lysere og lysere:( (der skal noget sort indover, og ja Luna er for lys.) Og sundheden ryger ud af vinduet:???:

 

Og herude har jeg set 4-5 brune !"

 

Lige den med brune labber; på Ludwigs hvalpehold er der 12 hvalpe, 4 af dem er brune labber....3 af dem er fra samme kuld, men alligevel:hmm:

 

"Er det ikke en border collie?"

"er der noget border collie i den?"

"Hvad er det for en blanding?"

"Er det en berner sennen?"

"Er den ikke helt vildt aktiv?"

 

ja, det er tæt på det samme her....folk uden hunde afslutter gerne med; jamen god fornøjelse når den er SÅ aktiv.....

 

Og så selvfølgelig, neeeeeeej hvor er den sød...(og det er jo helt ok:engel:)

når de så opdager at han kun har en lille halestump der logrer, så går der som regel lidt inden de siger mere, og så kommer der forskellige versioner af; bliver de født sådan? Er den blevet klippet af? Må den godt se sådan ud? Svar: ja, nej, og ja...

 

Mit diplomatiske svar på BSligheden plejer at være; ja, det kan jeg godt forstå du tror, han har også farverne til det, men han er nu en australian shepherd....

Og skæg nok, når de så ser en Berner Sennen, så kan de ikke genkende den.... :stupid:

 

Vi mødte en berner sennen-ejer der kom gående med sin store han, hun kigger på Ludwig og siger; så kan I se hvor stor han bliver.....øhhh, ja det håber vi da så ikke, da vi i så fald er blevet snydt...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus&Siku
"Er HAN en politihund"? Ja, det er HUN, for det er alle schæfere jo:vedikke:

 

 

HA Ha... Jeg har forklaret min 4 årige datter, at store hunde(bla. schæfere)er politihunde! Netop for hun ikke skal rende hen til dem og klappe dem uden videre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror sgu ikk nogen tør spørge mig om noget :sjov:

 

Til gengæld kom jeg engang med det tåbeligste svar på et spørgsmål, det ligger 35 år tilbage, før jeg blev så bister at folk ikke længere spørger.

 

Jeg kom gående med vore to hunde, den ældste en han og den yngste en tæve. Så spurgte en dame mig: "Er det mor og barn?" Hvortil jeg svarede: "Nej, det er en han og en hun!" :stupid: Hun skyndte sig bare at gå..

 

hm - jeg har aldrig (i hvert fald i mine egne øjne...) fået et tåbeligt spørgsmål - måske er jeg bare Ninjamor-bister eller også synes jeg alle spørgsmål om mit vidunderlige kræ er superintelligente???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror sgu ikk nogen tør spørge mig om noget :sjov:

 

Til gengæld kom jeg engang med det tåbeligste svar på et spørgsmål, det ligger 35 år tilbage, før jeg blev så bister at folk ikke længere spørger.

 

Jeg kom gående med vore to hunde, den ældste en han og den yngste en tæve. Så spurgte en dame mig: "Er det mor og barn?" Hvortil jeg svarede: "Nej, det er en han og en hun!" :stupid: Hun skyndte sig bare at gå..

 

 

Åh altså:klap: Total blondine-svar:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så selvfølgelig, neeeeeeej hvor er den sød...(og det er jo helt ok:engel:)

når de så opdager at han kun har en lille halestump der logrer, så går der som regel lidt inden de siger mere, og så kommer der forskellige versioner af; bliver de født sådan? Er den blevet klippet af? Må den godt se sådan ud? Svar: ja, nej, og ja...

 

 

 

Det er sjovt der er aldrig nogen der har kommenteret på Pennys hale (endnu), Men hendes hale er så også begyndt at vokse.. Hvem ved måske ender hun med en laaaang hale :lol: Anede ikke at stumpen kunne vokse :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Om cookie, cairnterrierblanding, brindle ("amstaff"-striber når hun er helt kortklippet).

 

Nå, den er ikke ret gammel hva?

(Nej, 6 år er ingen alder..)

 

Er du en rigtig lille kamphund hva? Er du det? Jaaaaahehehe, du skal da være politihund når du bliver stor, skal du ikke det?

(Sagde en politimand til cookie..)

 

Ahahahaha, hvad er dog det for en?

(det er en hund, og den bider!)

(Samme mand, sagde bagefter, "den er vist mere sjælden end køn")

 

Hvad hedder han?

(HUN hedder cookie.. )

 

Kan den ikke gå selv?

(Ork jo, jeg vil bare så gerne være ligesom hende der Paris.)

 

Er det en schæferhvalp?

(ja, men shhh! Jeg har ikke fortalt hende det endnu!)

 

Nej, hvor sjovt, kan den virkelig selv gå i sin sele?

(Hvorfor stille spørgsmål til noget der er så tydeligt?)

Link til indlæg
Del på andre sites

WHAT????? Altså sådan rigtig begyndt at vokse? Ikke bare så den stadig passer til kroppen?:vedikke:

 

Ja! Kan tage et billede når jeg kommer hjem. Måske vokser den bare.. Før kroppen?

 

Da hun var lille var det en "lang stump", og jeg antog at den fortsat ville være det... Nu er den på str. med en "halv hale"... Den var måske på str. med 1/3 hale da hun var lille... Det er ikke meget, men jeg er overrasket over hvor "lang" den er blevet.

 

 

(Totalt mærkelig samtale emne?!? :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja! Kan tage et billede når jeg kommer hjem. Måske vokser den bare.. Før kroppen?

 

Da hun var lille var det en "lang stump", og jeg antog at den fortsat ville være det... Nu er den på str. med en "halv hale"... Den var måske på str. med 1/3 hale da hun var lille... Det er ikke meget, men jeg er overrasket over hvor "lang" den er blevet.

 

 

(Totalt mærkelig samtale emne?!? :lol: )

 

ELSKER HF!!!!!:lol: Man kan ALTID finde noget der får smilet frem:-)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

"Ej, hvor er de søde! Hvad er det for en race?" Og så den helt store pædagogiske undervisning i hvordan man udtaler "shih tzu" :D

Og så tror alle min hanhund er en pige (ok, han ser også lidt tøset ud med elastik i pandehåret ;)

Det kan dog være vildt træls når folk med hanhunde-aggressive bæster, bare lader deres hund løbe hen og "hilse". "Gud, er det en han??" JA, DET ER!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får ingen spørgsmål. Jeg får kommentarer:

 

"Nåååååååååårh, se hvor sødt den går og holder sin bold"

"Nææææ, en boxer"

"Smuk boxer"

"Årh, det er bare sådan en dejlig hund, min XXX(familiemedlem) havde en da jeg var lille..."

 

...og den bedste:

 

"Årh, sådan en ville jeg gerne have haft, men konen ville kun gå med til en labrador" (sagt med stor misundelse)

 

At have boxer holder herre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og skæg nok, når de så ser en Berner Sennen, så kan de ikke genkende den.... :stupid:

 

Hvor er tønden?

Er det en blanding mellem en newfoundlænder og en skt bernhard?

Spiser den ikke helt vild meget?

Er den ikke engang færdig med at vokse endnu?

 

 

 

Ohhh, den kender jeg også.

Og min gamle tervueren dreng blev forvekslet med en schæfer, af en mand som har avlet schæfer hele hans liv..... Det var bestemt os der var forkert på den (nå ja og så stamtavlen hjemme i skuffen....)

Ej, hvis man ikke engang kan se forskel på de to racer, når man opdrætter den ene af dem, så er det altså lidt skidt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver mest spurgt.

 

Er du hundelufter?? svar :ja

Kan du tjerne penge på det: svar Nej

Jamen er det dine allesammen: svar ja.

Er det ikke dyrt: svar Jo

Har de navne: svar Ja

Kender de navnene: svar ja.

Hvordan ser du forskel på dem:Svar, Hvad mener du???

Har du mange poser med: svar Ja

Hvorfor er nogle af dem så snavsede: svar-fordi de er cockerspaniel.

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå jo, og den her "Hvorfor har du givet hende en grøn elastik i håret?", "Fordi det en dreng", "Ej jeg troede det var en pige"..

 

Og, den blå/grønne sele + blå halsbånd + den blå line + det blå dækken er så tøset :lol: Særligt når vi har Jessie eller Nellie med på tur der har (lyse)rød sele og snor. "Søøøde piger".. Tak :lol:

 

 

2 gange har jeg se sådan her ud på tur :shock: Når nogen har sagt "Ej en sød löwchen du har, han er godt nok nuttet".. Jeg var næsten mundlam! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

"Ej, hvor er de søde! Hvad er det for en race?" Og så den helt store pædagogiske undervisning i hvordan man udtaler "shih tzu" :D

Og så tror alle min hanhund er en pige (ok, han ser også lidt tøset ud med elastik i pandehåret ;)

Det kan dog være vildt træls når folk med hanhunde-aggressive bæster, bare lader deres hund løbe hen og "hilse". "Gud, er det en han??" JA, DET ER!!

 

Ha Ha den kender jeg

 

Folk spørger øhh er det ikke sådan en Sut sit ? Er det eller en shiat su ? Hi hi

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...