Hop til indhold

Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?


Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 193
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg bliver sjældent stillet spørgsmål, folk konstaterer i stedet:

 

"Nøj, den er godt nok beskidt!!" :mrgreen:

 

Eller: "Nå, det er en labrador" NEJ for helvede, det er en GOLDEN RETRIEVER!! Se dog på pelsen! :damn:

 

Med Futte var kommentaren som regel: "Nej se, der er en RIGTIG collie" Øh, nej? :stupid:

Eller "nææh, der er en Lassie-hund" :genert:

Og så var der selvfølgelig den lille pige i Tyrkiet som så ham på et billede og troede at han var en ulv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha er glad for at andre også får åndsvage spørgsmål! :mrgreen:

 

Vi får tit:

''Er det en storpuddel?'' Øh så ville den nok have haft krøller :stupid:

''Hvad er den blandet af?'' Golden retriever og noget som vi ikke ved. ''Tror du ikke der er old english sheepdog i?'' Det ved jeg jo af gode grunde ikke :-) ''Så måske irsk ulvehund?'' Jeg ved det stadig ikke?

''Han er ikke ret gammel er han?'' Han er 4 ''Nå han ser ellers så glad ud'' Og det kan han ikke være selvom han er 4? :mrgreen:

 

Specielt de folk der prøver at gætte racen er jeg bare træt af. De bliver altid bare ved og ved og ved, og jeg aner jo ikke hvad der er i ham :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Faaar, hende der går tur med en isbjørn. Det er altså vildt sejt!

 

Sikke en sød bamse du går med.. øhh??

 

Ej, en hvid ulvehund.. øhh?

 

Hvorfor er hun så lille? Øhh, synes hun har en fin størelse??

 

Hvor henne kan man købe en hel hvid Golden Retriver? Suk..

 

Sikke meget energi :mrgreen:

 

Hvor er hun dygtig hun hører efter! ... Øhh ja??

 

Skal hun ikke have hvalpe? ..Nej, det skal hun ikke. Det skal hun altså! ..Øhh, nej.. Jamen, hun er jo den flotteste schæfer ... Øhh, der er ikke noget schæfer i hende.. Er du sikker?? .. Ja.. Det tror jeg altså ikke på! .. Øhh??

 

Det er sket virkelig mange gange jeg er blevet råbt af fra lange afstande af, fordi folk synes hun er den flotteste schæfer de nogensinde har set. Hvor avler de dem med så langt hår? Hvor avler de dem så hvide? Hvorhenne avler de sådan en lille schæfer henne? Har haft lange snakke med flere folk der er hvid schæfer ejere om at hun altså ikke er en schæfer!?! De tror ikke på mig.. Og er overbevist om vi er blevet snydt, fordi hun jo er en pæn schæfer. Har opgivet de folk nu.. suk.. Forstår ikke de ikke kan se forskel på deres egne schæfere, hun er jo en mikrohund i forhold til dem :roll:

 

Men den kommentar vi oftest får er: Sikke en flot hund! Tak :mrgreen: Hvor er hun bare dejlig rolig og godt opdraget. Tak :mrgreen: (de skulle bare vide... )

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ofte hørt: "Er den ikke meget hvid?" Jo, det er hun nok.

 

Tit siger folk: "Hvor er den smuk" Tak!

 

Og den sædvanlige kommentar når folk vil klappe, og Kaya går ud af sit gode skind af glæde. "Den er godt nok vild hva!" - njaaahhhh jo, ja det er den.

 

I går på færgen. Lille dreng kommer hen, kigger meget seriøst på hunden og derefter på mig: "Er det en isbjørn?" -den dreng trænger seriøst til en tur i zoo.

Link til indlæg
Del på andre sites

I går på færgen. Lille dreng kommer hen, kigger meget seriøst på hunden og derefter på mig: "Er det en isbjørn?" -den dreng trænger seriøst til en tur i zoo.

 

 

Synes det er SÅ kært når små børn står der med store øjne helt imponeret :lol: Når det er voksne der gør det kan man alligevel høre deres "skepsis" i stemmen "Er det en ulv?"... Hvor børn er mere sådan... Wooooow det er en uuulv!... :lol: Elsker det, så uskyldigt og alligevel lige til at rulle øjne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er SÅ kært når små børn står der med store øjne helt imponeret :lol: Når det er voksne der gør det kan man alligevel høre deres "skepsis" i stemmen "Er det en ulv?"... Hvor børn er mere sådan... Wooooow det er en uuulv!... :lol: Elsker det, så uskyldigt og alligevel lige til at rulle øjne :lol:

 

Vi vil se billede af den voksende stump, Shii......:slem::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke sådan en køjkerhund?

Nååå, hun er ikke ret gammel, hvad? (nej, han er 6 år)

Har den ikke 4 ben at gå på (nej, den blev amputeret efter en trafikulykke :engel:)

En trafikulykke? Tror den eneste trafikulykke dine hunde pga. størrelsen ville overleve var hvis de blev kørt over af en barnevogn eller sådan noget :lol:

 

Undskyld :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver sjældent stillet spørgsmål, folk konstaterer i stedet:

 

"Nøj, den er godt nok beskidt!!" :mrgreen:

 

 

Haha elsker også når folk kommenterer at mine hunde da vist skal direkte hjem i bad, og jeg ærligt kan svare niks :mrgreen:

 

 

Vi vil se billede af den voksende stump, Shii......:slem::engel:

 

Ja, for søren, lad os få stumperne på bordet! (Høhø)

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes det er SÅ kært når små børn står der med store øjne helt imponeret :lol: Når det er voksne der gør det kan man alligevel høre deres "skepsis" i stemmen "Er det en ulv?"... Hvor børn er mere sådan... Wooooow det er en uuulv!... :lol: Elsker det, så uskyldigt og alligevel lige til at rulle øjne :lol:

 

Jeg fik engang at vide af en lille dreng, at mine 3 piger var ulve. Jeg svarede pænt at de altså bare var hunde, men neeej de er ULVE! Sagde han igen (og også til sin far) :lol:

 

Synes egentlig ikke der er noget der går meget igen med dem jeg har nu, måske lidt med Charles, om "hvad er der i ham, udover dobermann" (som han overhovedet ikke ligner :lol:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Om bubben:

Øjj mor, prøv lige at se dens øjne ( 2 forsk. farver øjne)

Har den glasøje? (nej, det er bare meget lyseblåt)

Er den blind? (nej)

man må altså ikke kupere hunde!!!! ofte sagt med en meget spids stemme og onde blikke til mig eller når de går forbi (nej han er ikke kuperet, men født sådan)

Nårhh hvor er han sød <3 <3

HVAD hedder han... Hvad, hvad sagde du? (Bubalu)

 

Diesel

Hvad er det for en hund (schæfer)

Vidste ikke de kunne se sådan ud (Grå schæfer...)

Er han politihund ?

Er han langhåret?

Må vi klappe dem (ja da)

 

Mvh Carina, Bubalu og lille Diesel :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

"Hvor gammel er den?"

"3,5!"

"Guuuuuuud troede det var en hvalp!??!??!"

 

 

:sjov:

 

Den får jeg også. Eller rettere;

Hvor er den sød, hvor gammel er den? Svar; hun er 4. Nå ja så er hun jo heller ikke helt udvokset:shock: Svar; jo

Hun er vist lidt sky hva? Det svar jeg har lyst til at give; Hvis et levende væsen på 600 kilo lænede sig ind over dig, og klaskede 10 meter kropsdel ud, ville du så ikke tage dine forbehold? Det svar jeg giver; Nej hun er lidt forbeholden over for fremmede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den typiske kommentart er: "Hvor er conagtønden?"

Ellers får vi også ...

 

"Han ser da sød ud" Hvorefter jeg forklarer, at en Bernhard sagtens kan være en tæve.. "Ja, men han ser altså sød ud." *SUK*

"Den er vel stadig hvalp?" Indrømmet, Bella ser og opfører sig meget hvalpet, så den kan være lovligt undskyldt.

 

Men den bedste jeg har hørt, var en gammel krage her i kvarteret der kom gående med sin bette pudel. Hun stod og snakkede med nogle af de andre beboer på en af de andre veje, da vi kommer gående forbi. Bella har en stor fetish for de små hunde, så hun bjæffede lidt og løb ud i snoren. Jeg får Bella til mig og får hende i dæk, så vi lige kan slappe lidt af inden vi går videre. Det er så her at den gamle dame udbryder: "Kan du så få den kamphund ud af kvarteret!!!!!!! De hører ikke til her". Jeg må virkelig have lignet en der var faldet ned fra månen, for det eneste jeg får fremstammet er: "Øøøøh, kamphund, hvor???" og så gik vi videre. Bella er blevet kaldt meget... Teoristen, Bøllen osv..., men aldrig kamphund.

 

Glemte selvfølgelig lige de klassiske med hesten osv.

 

Men nu må jeg hellere give Teoristen lidt opmærksomhed. Hun er træt af at slappe af og det er utrolig meget larm der kan komme ud af gulvet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...