Hop til indhold

Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?


Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 193
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Helle1985
Folk undrer sig mest over, at vi kan have hunde af så forskellig størrelse samme. "Jamen, er I ikke bange for, at den store (Berneren) tror den lille (den Tibetanske Spaniel) er et byttedyr ?" Nej, det er vi så ikke. Den lille taske har for længst taget styringen over mennesker og dyr her i huset, så no probs :mrgreen:

 

 

Haha, den hører jeg også når jeg er ude hos min mor (hun har store labblandinger). Sandheden er, at Ina tryner dem til enhver tid :D

Hun har præsteret at jage ALLE min mors hunde ind under et sofabord fordi hun mente at ALLE fire madskåle var hendes :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til vinter har Hogan 'sko' på pga af salten som der er rigtigt meget af herude.

Så vi hører den her tit: ''Ej har den sko på?''

Jeg har lyst til at svare noget i form af* ''It sure as hell looks like it?!'' Eller ''Du er da ikke til at snyde hva?!" :mrgreen:

Man kunne forstå hvis de spurgte hvorfor, men nej nej de skal bare lige konstatere det hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til vinter har Hogan 'sko' på pga af salten som der er rigtigt meget af herude.

Så vi hører den her tit: ''Ej har den sko på?''

Jeg har lyst til at svare noget i form af* ''It sure as hell looks like it?!'' Eller ''Du er da ikke til at snyde hva?!" :mrgreen:

Man kunne forstå hvis de spurgte hvorfor, men nej nej de skal bare lige konstatere det hehe

Jeg ville have svaret: Ja, du går vel også med sko om vinteren... Det er da synd, hvis de fryser om fødderne...

 

Så kan de rigtig gå og snakke om at jeg er crazy dog lady og at jeg måske skulle overveje at få mig et barn i stedet for og bla bla... Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Mozart er bestemt ingen stor hund, og derfor er der til tider folk der synes det er sjovt at smide "Orv det er nok en rigtig kamphund du har der håhåhå" joken når man er ude og gå tur. Det var så ikke engang sjovt første gang.....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Helle1985
Mozart er bestemt ingen stor hund, og derfor er der til tider folk der synes det er sjovt at smide "Orv det er nok en rigtig kamphund du har der håhåhå" joken når man er ude og gå tur. Det var så ikke engang sjovt første gang.....

 

Den har min kæreste også fået et par gange :D Han har langt hår og går i læderjakke og ser RET komisk ud med to tæppetissere ved siden af :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Var til træning i dag og på holdet efter går også en black tri Aussie-han....hans "far" spørger hvor han er fra og det taler vi lidt om...moren er helt tosset med Ludwig indtil hun opdager stumpen og siger; guuuuud har I kuperet den??

Mig; øøøøh neej, de kan jo fødes sådan, det er helt normalt...

Hende; er det rigtigt??

 

Øh, undskyld men hvor meget har du lige læst om din egen race hvis det kan komme bag på dig....!?!? :vedikke::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var til træning i dag og på holdet efter går også en black tri Aussie-han....hans "far" spørger hvor han er fra og det taler vi lidt om...moren er helt tosset med Ludwig indtil hun opdager stumpen og siger; guuuuud har I kuperet den??

Mig; øøøøh neej, de kan jo fødes sådan, det er helt normalt...

Hende; er det rigtigt??

 

Øh, undskyld men hvor meget har du lige læst om din egen race hvis det kan komme bag på dig....!?!? :vedikke::stupid:

 

 

Vi bliver også altid spurgt nu om vi selv har gjort det ved hendes hale? Om hun er kommet til skade? Nej hun er født med en halv hale :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985
I dag blev jeg så spurgt, om hans hale var blevet brækket og gipset som spæd, for at give den krøllen. Jeg så sådan her ud: :shock::(:cry: ved tanken. Hvem kommer på sådan en idé???

 

Der var engang én, der spurgte mig, om Ina's hale bare var en klump :D Hun har typisk mops-protrækker-hale, men med en masse pels, så man kan kun se længden, når hun logrer i blæsevejr:D

Folk får nogle sære idéer en gang imellem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...