Hop til indhold

Netflix


Bjæf
 Share

Recommended Posts

Jeg er rigtig glad for den nylig udkomne danske netflix. Det der irriterer mig mest er de mange fx disneyfilm, hvor titlen står på dansk, men når man starter, så er det engelsk tale og ingen mulighed for at vælge dansk. Det er ikke helt til at vide, om talen er dansk/kan sættes på dansk..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi overvejer herhjemme at prøve Netflix på et tidspunkt. Er der nogen der ved om de eventuelt sender serierne Revenge og Once Upon a Time?

 

Den amerikanske har første sæson af dem begge, kan jeg se :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Det er det eneste tv jeg har, elsker at se en serie til min aftensmad, helt sikkert mægtige penge at give ud. Jeg har ikke set tv i 4 år, så de film og serie netflix tilbyder er helt nye for mig. Vi har en gammel tlf forbindelse og med 1 gb og det går forrygende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige meldt mig til i dag, da jeg pludselig blev Web-TV løs :evil: Ser ud til at virke meget godt, men som erstatning for Discovery, Animal planet og Nat Geo dur det ikke. Det meste af indholdet har ingen interesse for mig, så jeg tror jeg hopper af inden gratisperioden udløber.

 

Men en mdr. gratis tv er altid godt. Vi havde alle kanel på parabolen, fik dem aldrig set, sidste år afmeldte vi det, og prisen på netflix er lidt nemmere at sluge

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Jeg har haft netflix siden det kom til Danmark og er blevet afhængig. Jeg ser mest serier og der er et stort udvalg, også nogle hvor der er en del sæsoner. Der er også en del film, men jeg er mest til serier så jeg har ikke set så mange film endnu og kan derfor ikke rigtigt udtale mig om film udvalget. Men jeg synes klart at det er 79kr/md værd at have netflix hvis man har tiden til at se indholdet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon
Jeg er ved at løbe tør for serier jeg gider at se. Overvejer at starte på Buffy...

 

Synes det er fesent at de ikke tilbyder alle sæsoner af serierne. Er lige blevet hooked på The Walking Dead :(

Har du set Bones? Det er en ret genial serie efter min mening, og der er 6 sæsoner :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Har også haft netflix i lidt over en uge. Har høvlet mig igennem The Walking Dead og Lie to me. Det er mega træls, at de ikke har de sidste sæsoner af disse serier. Er lige gået igang med Prison Break, og så bliver det nok noget Bones, og Dexter efter.

 

Udemærket tidsfordriv, men håber inderligt at de får nogle flere sæsoner på diverse serier, og lidt nyere film. Jeg opsiger det hvertfald, hvis de er sløve til, at opdater.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også haft netflix i lidt over en uge. Har høvlet mig igennem The Walking Dead og Lie to me. Det er mega træls, at de ikke har de sidste sæsoner af disse serier. Er lige gået igang med Prison Break, og så bliver det nok noget Bones, og Dexter efter.

 

Udemærket tidsfordriv, men håber inderligt at de får nogle flere sæsoner på diverse serier, og lidt nyere film. Jeg opsiger det hvertfald, hvis de er sløve til, at opdater.

 

Meget enig!

 

Viaplay har sæson 2 af The Walking Dead :blink:

 

Youbio ser i øvrigt også spændende ud, men har ikke prøvet det endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også haft netflix i lidt over en uge. Har høvlet mig igennem The Walking Dead og Lie to me. Det er mega træls, at de ikke har de sidste sæsoner af disse serier. Er lige gået igang med Prison Break, og så bliver det nok noget Bones, og Dexter efter.

 

Udemærket tidsfordriv, men håber inderligt at de får nogle flere sæsoner på diverse serier, og lidt nyere film. Jeg opsiger det hvertfald, hvis de er sløve til, at opdater.

 

Det var også de to første serier jeg så derinde!

 

 

Jeg har ikke et stort problem med at de ikke har de sidste sæsoner i de forskellige serier.. Der hvor det lidt står af for mig er de serier hvor de kun har FRA f.eks. sæson 3 eller 5... Det gør mig lidt irriteret... F.eks. med the walking dead, der er det jo lidt en "teaser", altså nu vil jeg da afgjort købe de andre sæsoner på DVD eller den slags. Men jeg vil da ikke gå ud og købe 5 sæsoner af en serie, for derefter at se det på netflix?

 

Jeg har efterhånden svært ved at finde flere ting jeg gider se derinde, så jeg tror når min første gratismåned er forbi så får jeg det ikke igen. Det var sjov underholdning den måned, men så ikke så meget mere....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg måtte afmelde det igen, kunne slet ikke se filmene uden at de hakkede helt vildt, bare rigtig ærgeligt :fornaermet: nok mest min computer der er for ringe :oops:

 

Computeren, eller internettet... Men ja det kan være et problem.. Jeg oplever også nogen gange problemer, men det er ganske lidt.. Men det er også fordi jeg bruger en proxy server, så jeg kan have en dansk IP selvom jeg bor i Holland, det gør jo mit internet langsommere... Men tilgengæld kan jeg så se dansk tv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg måtte afmelde det igen, kunne slet ikke se filmene uden at de hakkede helt vildt, bare rigtig ærgeligt :fornaermet: nok mest min computer der er for ringe :oops:

 

Det tror jeg, vi har stort set ingen netforbindelse herude på landet, men Netflix kan vi klare.

Yousee kan vi ikke se, hakker og stønner og puster.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...