Hop til indhold

update Goofey hvalpen som er blevet stor


Gæst milder batmusen
 Share

Recommended Posts

Gæst milder batmusen
Det var da helt vildt så smuk han er! Hvor er det dejligt at høre at det hele bare går godt :bighug:

 

Hold fast en smuksak :hjerte:

 

hold nu fast hvor kan jeg bare ikke være mere enig i det der allerede er blevet sagt!

 

Lækkerbisken!

 

tusind tak for det:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Gæst milder batmusen
Dejlig ryglinie :lun:

 

ja det var også lige nogle af de billeder jeg ville fange hvor jeg har ham fra siden hvalpen selvom det tog noget tid og få kræet til og kigge den anden vej med siden vendt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Og så glemte jeg rent alt andet, fordi jeg kom til at tænke på den anden tråd :lol: Men kæft, han er lækker. Er vildt med hans udtryk :hjerte: Hvor gammel er det han er nu?

 

han er også en skøn hund sød og meget venlig måske lidt for labbe temp til mig :slem:

ligger sig på ryggen når folk hilser på ham gør han ret tit er meget mild og sød han er lidt over 1 år 15 mdr omkring :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

han er også en skøn hund sød og meget venlig måske lidt for labbe temp til mig :slem:

ligger sig på ryggen når folk hilser på ham gør han ret tit er meget mild og sød han er lidt over 1 år 15 mdr omkring :mrgreen:

 

Lyder dajlig :lun: Sådan noget kan jeg jo godt li' :mrgreen: Nu er det jeg bliver ekstra nysgerrig om, hvor du har ham fra - kan du ikke sende kennelnavn/link til hjemmeside i privat besked?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Lyder dajlig :lun: Sådan noget kan jeg jo godt li' :mrgreen: Nu er det jeg bliver ekstra nysgerrig om, hvor du har ham fra - kan du ikke sende kennelnavn/link til hjemmeside i privat besked?

 

han er også skøn den bette vovse :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst LauraHeyn

Hejsa!

 

Først vil jeg sige, at din hund ser helt fantastisk ud! Jeg har nogle spørgsmål jeg håber du kan hjælpe mig med? Jeg har længe gået med tanken om at få mig en schæfer, da det er en fatastisk race! Men jeg kender ikke nogen pålidelige hjemmesider? Er din en blandingsrace eller? Den ligner nemlig ikke en " typisk" schæfer, med farven og det lange hår. Men nøj, hvor er den sød!

 

Hilsen

 

Christine :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Christine.

 

Så vidt jeg ved er Goofey ren schæfer af arbejdslinier, men jeg er sikker på at MilderBatmusen nok skal besvare det nærmere.

 

Først vil jeg sige at du ikke skal vælge schæfer ud fra udseendet, men vælg ud fra sundhed, temperament og egenskaber.

 

Hvad vil du bruge hunden til? Skal du gå til træning? Hvor? Hvor ofte? Hvor mange timer om dagen har du til hundeaktiviteter?

 

Og hvad er det der tiltaler dig ved schæferen? Jeg har selv et pragt eksemplar af en blandingsschæfer, og hun er den skønneste hund! Men som schæferejer skal man huske på, at man har et stort ansvar. Racen har ikke noget særlig godt ry, og mange folk flygter i panik når de møder en. Omvendt møder man kæmpe respekt når man kommer gående med en schæfer i smuk fri ved fod:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LauraHeyn
Hej Christine.

 

Så vidt jeg ved er Goofey ren schæfer af arbejdslinier, men jeg er sikker på at MilderBatmusen nok skal besvare det nærmere.

 

Først vil jeg sige at du ikke skal vælge schæfer ud fra udseendet, men vælg ud fra sundhed, temperament og egenskaber.

 

Hvad vil du bruge hunden til? Skal du gå til træning? Hvor? Hvor ofte? Hvor mange timer om dagen har du til hundeaktiviteter?

 

Og hvad er det der tiltaler dig ved schæferen? Jeg har selv et pragt eksemplar af en blandingsschæfer, og hun er den skønneste hund! Men som schæferejer skal man huske på, at man har et stort ansvar. Racen har ikke noget særlig godt ry, og mange folk flygter i panik når de møder en. Omvendt møder man kæmpe respekt når man kommer gående med en schæfer i smuk fri ved fod:blink:

 

 

Hejsa! :blink:

 

Mange tak for feedbacken, dejligt at høre fra en der taler af erfaring! Jeg har været meget i tvivl om mit valg af race er det rigtige. Jeg er godt klar over, at schæferen kræver meget dedikation, men om det er mere and andre hunderacer ved jeg ikke. Jeg er 100% villig til at bruge alt den tid og kræfter en schæfer nu kræver. Men det med at vælge lige præcis den rigtige hund er nu super svært, når man ikke har erfaring med denne race.

:confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
Gæst milder batmusen
Hejsa!

 

Først vil jeg sige, at din hund ser helt fantastisk ud! Jeg har nogle spørgsmål jeg håber du kan hjælpe mig med? Jeg har længe gået med tanken om at få mig en schæfer, da det er en fatastisk race! Men jeg kender ikke nogen pålidelige hjemmesider? Er din en blandingsrace eller? Den ligner nemlig ikke en " typisk" schæfer, med farven og det lange hår. Men nøj, hvor er den sød!

 

Hilsen

 

Christine :genert:

 

tak for det

beklager det meget sene svar har ikke været på længe goofey kræver sin tid :-)

 

ja han er en ren schæfer af arbejdslinjer

 

da det er sent jeg svarer ved jeg ikke om du har fået besvaret det du ønskede ellers hjælper jeg gerne hvis jeg kan :slem:

 

Hej Christine.

 

Så vidt jeg ved er Goofey ren schæfer af arbejdslinier, men jeg er sikker på at MilderBatmusen nok skal besvare det nærmere.

 

Først vil jeg sige at du ikke skal vælge schæfer ud fra udseendet, men vælg ud fra sundhed, temperament og egenskaber.

 

Hvad vil du bruge hunden til? Skal du gå til træning? Hvor? Hvor ofte? Hvor mange timer om dagen har du til hundeaktiviteter?

 

Og hvad er det der tiltaler dig ved schæferen? Jeg har selv et pragt eksemplar af en blandingsschæfer, og hun er den skønneste hund! Men som schæferejer skal man huske på, at man har et stort ansvar. Racen har ikke noget særlig godt ry, og mange folk flygter i panik når de møder en. Omvendt møder man kæmpe respekt når man kommer gående med en schæfer i smuk fri ved fod:blink:

 

ja det er rigtigt :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst milder batmusen
Hejsa!

 

Først vil jeg sige, at din hund ser helt fantastisk ud! Jeg har nogle spørgsmål jeg håber du kan hjælpe mig med? Jeg har længe gået med tanken om at få mig en schæfer, da det er en fatastisk race! Men jeg kender ikke nogen pålidelige hjemmesider? Er din en blandingsrace eller? Den ligner nemlig ikke en " typisk" schæfer, med farven og det lange hår. Men nøj, hvor er den sød!

 

Hilsen

 

Christine :genert:

 

Han er fandme lækker at se på !

 

tak :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...