Hop til indhold

Chihuahua og tøj


Gæst Møller
 Share

Recommended Posts

Gæst Møller

Anton har fået en rigtig flot vinterfrakke, kan ikke huske mærket, men den har flies for og er en man trækker over hovedet og så spænder man den rundt om maven. Kan skrive senere hvad mærke det er. Den får han på når det er frost, derudover har jeg strikket nogle trøjer uden ben til ham, som han har på når det bare er koldt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her har vi lavet et par benvarmere om til rullekrave trøjer rundet dem lidt i "bagenden" klippet to huller til ben lige syet kanten både i bagenden og benhullerne hurtigt for at den ikke trævler, samt efter lidt brug smækket en lille elastik ind nede under maven da jeg synes den begyndte at hænge lidt for meget.

 

Vil man ikke have rullekrave er det jo bare at korte den lidt af i forenden også.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Møller

Jeg syntes det er ret smart at lave benvarmere el.lign. om til trøjer. Når man ser de priser der er på det er det jo helt hen i vejret, det tog mig en aften at strikke den første trøje til ham, så det er ikke fordi det er tiden man betaler for.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det er ret smart at lave benvarmere el.lign. om til trøjer. Når man ser de priser der er på det er det jo helt hen i vejret, det tog mig en aften at strikke den første trøje til ham, så det er ikke fordi det er tiden man betaler for.

 

Et eller andet er man jo nødt til at finde på nå det bette pus pludselig fryser samtidig med at symaskinen er gået i stykker og strikke hmm det har jeg desværre ikke lært :(

Samtidig skal jeg indrømme jeg er for nærrig til at give 250kr for en sweater som hun ville vokse ud af alt for hurtigt, benvarmerne gav jeg kun 10 kr for i genbrug så det var fint nok hvis de bare holdt 14 dage hver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...